koks Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 mam transalpa ale szukam taniej niezawodnej maszyny do lekkiego enduro I krotkich wypadow turystycznych. szczegolnie chodzi mi o xlr - jestem honda man. interesuje mnie doslownie wszystkie info o tych motocyklach.ich budowa (silnik zawieszenie)niezawodnosc serwis spalanie osiagi moc moment itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seklet Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Mam XLR 250 z 90 roku. Moc 23 konie 6 biegow spalanie ok 4 - 5 litrow w terenie na poczatek zabawy w zupelnosci wystarczy.Wymiana oleju co 1500 km podobno z regulajca zaworow ja bede robil regulacje co 2 wymiany.Na crossowym torze przednie zawieszenie dobija - mysle ze to troche brak techniki - pierwszy sezon na enduro.Co do niezawodnosci to moge polecic przez 3000 km oprucz wymiany oleju odkrecila mi sie srubka od kierunowskazu. Latwy do odpalenia nawet po przewtrotkach. Silnik chodzi jak zegarek.Troche malo popularny - produkowany przede wszystkim na rynek japonski i australijski.Nowsza wersja z chlodnica oleju nazywa sie "baja".Jak bedziesz chcial cos wiecej to pisz.PozrawiamPawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 NO ja mam wersje Baja i moc z tego co pamietam 29km (kilka km wiecej niz u konkurencji :biggrin: - w standarcie gaznik z pompka przyspieszajaca), spalanie to poezja bo nawet w ciezkim terenie niemozliwe jest przekroczenie 6l/100km.MAszyna mimo ze nie wyglada jest dosyc lekka. Wazy mniej od DT125r a IMO to dobre osiagniecie jak na 4t z tamtych lat. Silniki maja opinie niezniszczlnych i z tego co widze takie sa. Zawieszeniem jestem milo zaskoczony. Odziwo nawet na torze MX jakos sobie radzi a do enduro to bajka :D . Z tylu regulacja napiecia wstepnego sprezyny i regulacja odbicia,z przodu natomiast twardosc regulujemy iloscia powietrza w lagach (sa zaworki).Co tam jeszcze... Aluminiowe obrecze D.I.D., chlodnica oleju dzieki ktorej nie musimy sie tak martwic o przegrzanie HOndziny, oczywiscie 2xtarcza ( z przodu 2 tloczkowy zacisk bardzo skuteczny). Akumulatora nie ma (az dziwne ze bez niego obsluguje te 2 potezne lampy), ale to dobrze bo zawsze kilka kg mniej!KTM to to nie jest, ale za te pieniądze lepszego 4paka nie dostaniesz na bank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Ja równie pisadam XLR250 moja jest z 93roku. Od Hondy Kuby różni się tylnym i przednim zawieszeniem, u mnie przód niema regulacji za to tył ma pełną regulacje i jest wyższy. Tak jak kolega powyżej, z XLR jestem bardzo zadowolony. Myśle że idealnie spełni twoje wymagania :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ube Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 XL 250 to dobry wybór na początek, troche śmigałem nią po torze i świetnie się spisywała. Pali faktycznie nie dużo i jest naprawde lekka w prowadzeniu. Wcale nie odczuwasz że to 250. A osiągi na tor wystarczające, po lesie i polnych drogach też wystarczy. Mimo mniejszej mocy nie miałem problemu z kolesiem na cr 125 ale to może kwestia techniki jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuta Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 witam.A co sądzicie o xlr/xr w wydaniu SM? Czy ten motorek by sie nadawał ? Chodzi mi zwłaszcza o to podkreślane przez posiadaczy przegrzewanie sie silnika ( Baji to nie dotyczy pewnie bo ma chłodnice oleju). Z dynamiką przy odpowiednich przełożeniach nie powinno być problemu, ciekawi mnie czy xlr/xr dało by rade z prędkością ok 110-120 km przebyć dłuższą trase bez obawy o silnik. A może ktoś ma xlr/xr SM i wrzuvi jakieś fotki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Mimo mniejszej mocy nie miałem problemu z kolesiem na cr 125 ale to może kwestia techniki jazdy. a kolega CR jechal czy tylko ja pchał?? :icon_question: kwestia techniki jazdy pewnie odgrywala tu duza role , ale wgmnie tylko wtedy gdy kolega od CR nie posiadal zielonego pojecia o jezdzie :icon_mrgreen: pozdrawiam lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ube Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 a kolega CR jechal czy tylko ja pchał?? :) kwestia techniki jazdy pewnie odgrywala tu duza role , ale wgmnie tylko wtedy gdy kolega od CR nie posiadal zielonego pojecia o jezdzie :biggrin: pozdrawiam lucasto było akurat na torze i najwięcej było niskich gęsto rozłożonych chopek, więc za bardzo to i rozpędzić się gdzie nie było i tu dał znać o sobie moment obrotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.