Greedo Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Ciekną w GSie lagi. Zmieniłem uszczelniacze, ciekną nadal. Pozatym sie zacinaja i nie odbijają. Co jest zje*ane i jak to naprawic?wiem ze były prostowane, ale czemu sie zacinaja nie wiem. Żadnego tłumienia. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 a są idealnie proste??? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) Ciezko mi to sprawdzic, ale sa proste raczej. Na pewno nie widocznie krzywe Edytowane 24 Czerwca 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 to nic ze krzywe sa niewidoczne ale jak nie ma tlumienia i cieknie to musi gdzies byc wygieta, ja nie wiedzialem o tym ze moje sa wygiete przez bodajze 4 miechy, potem ztarla mi sie gladz i juz wiedzialem ze lagi byly lekko wygiete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 poturlaj ją po szkle, albo łozu tokarki - wtedy zobaczysz czy nie robi sie taki łuczek Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Nie obędzie się bez rozmontowania całkowitego przedniego zawieszenia. Może lagi mają jakiegoś wałka w miejscu niewidocznym pod uszczelniaczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 jezeli ci ciekana caly cza suszczelniacze mimo wymiany na nowe to definitywny brak ze sa krzywe lagi tym bardziej ze piszesz ze byly prostowane ja bym kupil uzywane zawieszenie ale dobre i dal sobie z tym spokuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Jedyne rozsadne wyjscie.Twoje zawieszenie bylo pewnie uzyte w kilku modelach Suzuki, mozesz sprobowac zalozyc calosc od starego gs550 - w wiekszosci modeli starych GS sztyca wchodzaca w polki i lozyska sa identyczne. Najlatwiej kupic i zalozyc calosc z kolem, blotnikiem i hamulcem / ami - wowczas nie dochodza nastepne kwiatki z dopasowywaniem twego kola, blotnika i hamulca do nowego przedniego widelca. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 A co do zacinających się lag to odstaw moto puki tego nie zrobisz i nie bedziesz w 100% pewny ,zacięte lagi to smierć a ja się prawie o tym przekonałem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Troche je teraz poruszałem w półkach i sie odcieły choc nadal nie jest o szczyt marzeń. Pewnie zaczne przegladac allegro w poszukiwaniu zawieszenia, fajnie by tylko było gdybym znalazł od GS 400 bo nieorginalne to troche... nie podoba mi sie. Cholerne lagi. Dzieki za porady Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.