molic Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Kupilem na allegro kolo zamachowe oryginalne ddr w idealnym stanie z zóltym napisem - pisalo ze jest do zaplonu platynkowego. Jednak cos mi nie pasuje poniewaz zeby moc ustawic zaplon musialem przelozyc kabel z iskrownika na przeciwna strone i przesunac iskrownik o 180 stopni. Platynki normalnie znajduja sie na gorze a teraz znajduja sie na dole. Kolo zamachowe ma w innym miejscu wybrzuszenie podnoszace platyny. Ze starym kolem jest wszystko jak powinno byc (tylko nie moge go zostawic bo bylo sapwane) Czy to kolo moze byc od electronica (tyle ze podobna od electronica maja napis czerwony a tu jest zolty)?? Czy tak jak jest w ogole moze zostac (silnik chodzi)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 a jakiego simsona masz???moze masz s50 i wtedy sa inne magneta a electronic niema krzywki to latwo rozpoznac albo kupiles magneto od s50 a masz s51 albo masz magneto s51 a zaplon s50, ja tez kupilem magneto od s50 tyle ze ja mam s50 ale jak sie okazalo z zapolonem od s51 i musialem latac wymieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molic Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 to jest simson s51 1988 r. Co to jest ta krzywka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 odwroc zaplon o 90 stopni i powinno byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 krzywka to jest takie cos co po wlozeniu kola zamachowe na wal uruchamia w odpowiednim momencie platynki. To dziala na podobnej zasadzie jak rozrzad w 4t, co krzywki waly rozrzady posuwaja zawory tutaj krzywka kola zamachowego posuwa przerywacz czyli otwiera go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 (edytowane) Mam prośbe o dokłane opisanie. jak to jest czy do simsona z przerywaczem można włożyc zapłon elektroniczny?? jak nie to dlaczego?? I jak to jest z kształtem magneta? bywają różne? i co to są za czerwone i zółte znaczki?? ile powienien kosztować moduł zapłonu elektronicznego?? 165zł troche mnie szokuje, skoro zestaw tuningowy (cyl, tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia) to koszt 110 zeta w agmoncie . Edytowane 3 Września 2006 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Jezeli simson dobrze chodzi na tym magnecie to nie ma sensu go wymieniac i narazac sie na koszty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 To musiało być magneto S-50 odwrócenie statora nie szkodzi poza trudnym dostępem do przerywacza, innym prowadzeniem kabla i niemożność skożystania z fabrycznych znaczków do ustawiania zapłonu. jak sobie z tym poradziłeś to możesz zostawić. Zmiana na elektroniczny zapłon zawiera założenie nowego statora z impulsatorem, magneta bez krzywki i dołożenie modułu zapłonowego. Napięcie nominalne zapłonu platynkowego wynosiło 12V a na elektroniku już 6V ale na cewkach z platynkowca też powinno iść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.