Skocz do zawartości

Kolo zamachowe w simsonie - problem


molic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem na allegro kolo zamachowe oryginalne ddr w idealnym stanie z zóltym napisem - pisalo ze jest do zaplonu platynkowego. Jednak cos mi nie pasuje poniewaz zeby moc ustawic zaplon musialem przelozyc kabel z iskrownika na przeciwna strone i przesunac iskrownik o 180 stopni. Platynki normalnie znajduja sie na gorze a teraz znajduja sie na dole. Kolo zamachowe ma w innym miejscu wybrzuszenie podnoszace platyny. Ze starym kolem jest wszystko jak powinno byc (tylko nie moge go zostawic bo bylo sapwane) Czy to kolo moze byc od electronica (tyle ze podobna od electronica maja napis czerwony a tu jest zolty)?? Czy tak jak jest w ogole moze zostac (silnik chodzi)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakiego simsona masz???moze masz s50 i wtedy sa inne magneta

 

a electronic niema krzywki to latwo rozpoznac

 

albo kupiles magneto od s50 a masz s51 albo masz magneto s51 a zaplon s50, ja tez kupilem magneto od s50 tyle ze ja mam s50 ale jak sie okazalo z zapolonem od s51 i musialem latac wymieniac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywka to jest takie cos co po wlozeniu kola zamachowe na wal uruchamia w odpowiednim momencie platynki. To dziala na podobnej zasadzie jak rozrzad w 4t, co krzywki waly rozrzady posuwaja zawory tutaj krzywka kola zamachowego posuwa przerywacz czyli otwiera go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam prośbe o dokłane opisanie. jak to jest czy do simsona z przerywaczem można włożyc zapłon elektroniczny?? jak nie to dlaczego??

 

I jak to jest z kształtem magneta? bywają różne? i co to są za czerwone i zółte znaczki??

 

ile powienien kosztować moduł zapłonu elektronicznego?? 165zł troche mnie szokuje, skoro zestaw tuningowy (cyl, tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia) to koszt 110 zeta w agmoncie .

Edytowane przez audioterrorysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musiało być magneto S-50 odwrócenie statora nie szkodzi poza trudnym dostępem do przerywacza, innym prowadzeniem kabla i niemożność skożystania z fabrycznych znaczków do ustawiania zapłonu. jak sobie z tym poradziłeś to możesz zostawić.

 

Zmiana na elektroniczny zapłon zawiera założenie nowego statora z impulsatorem, magneta bez krzywki i dołożenie modułu zapłonowego. Napięcie nominalne zapłonu platynkowego wynosiło 12V a na elektroniku już 6V ale na cewkach z platynkowca też powinno iść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...