August~VF1000 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Musze się pochwalić moją bestią :) Motocykl z roku 87 z przebiegiem, który dochodzi teraz do 80tyś. Silniczek chodzi jak złotko:) Sprzęciora posiadam już drugi sezon. Na zdjęciach nie ma wszystkich owiewek no bo był to akurat okres serwisowy:) Co o niej sądzicie?? :) Pozdrawiam!! http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6edd7e77b346f867.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5865091bd18f6372.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07ebf49895e23ad3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc09736615db4771.html A jest może ktoś na forum kto ma też takie moto?? :D Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Ładne moto, zresztą nie pytaj o zdanie innych, bo to Tobie ma się podobać.Jeżeli tak jest to reszta nie ma znaczenia :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_89 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Cze. Moto fajne, Ale mógłbyś zmienić na coś nowszego. Ja i tak wole konia Z Janosika :Pp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Wiek to nie wszystko Dawid...Widzisz tu jak kolega pisze moto ma zdrowiutki silniczek, a możesz kupić 3 latka, zarżniętego i co z tego, że nowy jak nie pośmigasz??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Zeby mieć NOWY to trzeba mieć kaske. A ja osobiście wole pare latek starsza maszyne ale taką którą posmigam sobie:) Dawid, gdybyś usłyszał ten dźwiek silnika... :) :D :biggrin: A moje następne moto będzie z silniczkiem V2, vtr-ka, tl-ka... A może jednak v4 vfr :biggrin: Pozdrawiam:) Dżwięk tych silników mnie onieśmiela :) Pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Mi to sie tez podoba VFka 1000 bo jest...duża i ma charakterek :) ale jak mozesz to zdradz ile Ci to pali , jaki drogi serwis , części itp , jak szybko sie oponki kończą itp. Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Chyba jeden z niewielu użytkowników którzy podają prawdziwy przebieg :) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Tzn serwis robilem u szwagra w garazu :biggrin: Gość totalny maniak a motocykle to juz od dzieciaka miał.:) Aktualknie ma cbr600f2. Tzn tak, pociła mi się miska troche, wymieniłem uszczeelke, dałem rozruznik do zrobienia- szczotki, wymieniłenm klocki z przodu i z tyłu, olej+ filtr+ wszystkie płyny- od sprzegła, hampli i ciecz. Łańcuch i zębatki mam na szczeście dobre i ten sezon przebąkam:) aha, no i jeszcze zmieniałem oponke- co widać na jednym zdjęciu- musiałem ją dokończyc:) Aha, jeszcze uszczlniałem tłumik;) Pali mi tak... Jeżdziłem spokojbnie- do 90km/h, troche chodziła na luzie sobie... Tak wolno no bo oponka z tyłu nie była za ciekawa a czekałem na nową... No i na krótkich dystansach tak że zagrzać sie nie zdązyła i spaliła mi 7,5l/100km!! Potem jechaliśmy na zlot z kumplem, trochee wariacji, na prostych tak do 220latałem, czyli dosc nieekonomicznie przeleciałem 200km i na stacji wyszło mi sspalanie 7,3l!! Dodam tylko że zlot był w moim miejścu zamiszkania tak że wiedziałem gdzie można dusić a gdziee nie:) Jestm bardzo zadowolony z niej. W te wakacje w lipcu jade na pare dni do szklarskieej- jak z finansami wypali a w sierpniu nad morze. Aż sam jestem cikawy ile mi spali przy turystycznej jezdzie w góry:) Motocykl jak wiadomo ma strasznie mocny dół!! Prędkości rzedu 90km/h w 2 ooby z bagarzem to pryszcz!! Ja osobiście latam nią tak 140-150 i myśle że tak jest dobrze:) Do 200idzie szybko a potem to już raczj się buja i trzeba dać sobie dystansu. NO w końcu moto ma 245kg jak jest suche!! Bez płynów itd... A moc-116KM, myśle że do turystyki wystarcza i i miło się lata:) W końcu to nie spotr:) Pozdrawiam!! :biggrin: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc30da6b187e6761.html bocznych owiewek narazie nie zakładam:) Latam bez:) w zeszłym sezonie miałem założnone :biggrin: A co do kosztów to wszystko w normi, np klocki niecałe 70zł za komplet na jedną tarcz, olej i filtr wiadomo normalnie, a łańcuch i zebatki jak patrzyłem to nie odbiegaja od innych cn... Tak że nic tylko jarać się dźwiękiem V4 :) :) :crossy: A tutaj macie pare fotek mojej poprzedniej furki:) Do dziś żałuje, że ją sprzedałem :wink: :D :notworthy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82d13d337af83300.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d134f48188aa302d.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b1eb6a8fe3cdae4e.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/500467d2150c914e.html Zrobiłem jej po zakupie silnik, w jednym sezonie przejechałem 10Tkm :D I to beż żadnej awarii :biggrin: :flesje: ;) Z silniczka to było można jeść i wódke pić :biggrin: Pozfdrawiam!! P.S. A w trasie chodziła poniżej 4l :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 tzn wiecej niz 8 l. nie powinna ci wciągnąć ta VFka Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 No myśle że skoro na kacie spaliła mi 7,3l to 8 nie przekroczy!! Myśle, że w trasie zejde poniżej 7l :) Generalnie jestem bardzo zadowolony!! Ale panowie!! Motocykl jest do wyższych celów :biggrin: Liczy się tylko jazda :) :D :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 ja miałem identyczną etkę, tyle że z kuframi pneumanta i gaźnikiem binga, też trochę żałuję ze sprzedałem... ale nie było kasy żeby kupić nowszy a teraz przesiadłem sie na V2 też ze stajni hondy :) pschciałem sobie "podgłośnić" wydech poprzez wywiercenie dziur na końcu, co myślicie o tym? będzie lepiej? bo teraz to sobie pogwizduje tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 A nie lepiej skombinować jakieś głośny cybuch?? ten bedziesz miał jako cichy do założenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 no tak, ale w ntv jest taki sprytny patent, ze między silnikiem a kołem jest puszka, a od niej wychodzi taka króciutka rura, więc nawet nie ma jak założyć innego. Chyba ze wywalić to wszystko i zakładać nowy kolektor i wszystko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 A to nie wiem, bo zawsze warto mieć cichy cybuch, szczególnie na trasie:) Pozdrawiam ;) No ale mimo że moja chodzzi bardzo cicho... to jestem zwolennikiem GŁoŚNYCH cybuchów :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 nie wiem jak jest w NTV ale mialem kiedys VT500 (silnik ten sam, wiec uklad wydechowy tez powinien byc podobny) i ja wzielem preta fi=12mm zaostrzonego na koncy u poprostu przebilem ten cichy wydech ;-) i sie zrobil bardziej basowy, ale wcale nei glosniejszy :-) nbo i w koncu motocykl zyskal brzmienie bo w oryginale to byl zbyt bezpciowy.... :-)aha i przy zjezdzie z gory i hamowaniu silnikiem slychac bylo delikatne szczelanie w wydech- taki jzu urok przelotowego tlumika :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.