Skocz do zawartości

Yamaha YX 600 Radian


Rekomendowane odpowiedzi

Motocykl wyposażony w silnik XJ 600, o ile dobrze pamiętam jest mocniejszy i ma 86KM, mały lekki ziutek o niepowtarzalnym wyglądzie. Jego ceny i tak znacznie spadły (lata lecą),ale motocykl rzadko spotykany, ma niepowtarzalny charakter i swoich zwolenników podobnie jak FZX 750 czy inne egzotyczne wynalazki.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fz, yx czy xj to ten sam silnik. YX ma 66KM czyli mnie niz xj czy fz bo nie 73 o ile nie jest zdlawiona do 50. Czesci do sinika bez problemu sie znajdzie a silniki sa nie do zajechania i na dodatek idiotoodporne.

Edytowane przez bekriss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak sie tym lata? Ktoś ujeżdżał Radiana?

Kumpel mi dał cynk,że jest taki do kupienia za dobre pieniądze.Ja przymierzałem sie ostatnio do XJ600S ale ....

Przyglądając sie fotom Radiana nie wiem co o nim myśleć.Ni to soft ni to naked a mimo wszystko rozumiem,że może sie podobać.Gdyby tylko lampe z przodu wymienić na okrągłą :)

 

P.S.Ma ktoś może fotke zegarów zrobioną a bliska? Szukam ale narazie nie wpadła mi taka w ręce.

 

Pozdrawiam ALL :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, troszkę się zapędziliście, nie mylcie sportowej starej FZ 600 z Radianką, stara FZ 600 miała 4 zawory na cylinder i była chłodzona cieczą i nie ma nic wspólnego z Radianem poza pojemnością. Rzeczywiscie sprawdziłem moc i poprawiam pomyłkę, Radian ma 66KM a nie 86 jak podałem wcześniej, ale i tak przy tej masie jest to całkiem ciekawa opcja bo doczytałem się że od 0 do 60mph (96km/h) przyspiesza w 3,4s :)

 

kermadec - miałem okazję się tym przejechać, motocykl jest maleńki i jak dla mnie to zbyt pokurczowaty (do wielkoludów nie należę 180cm) natomiast wrażenia bardzo pozytywne, dosyć zwrotny, jednostka napedowa w zakresie średnich i niskich obrotów zachowuje się podobnie jak w XJ 600 czyli stosunkowo płynnie lecz bez fajerwerków (nie pałowałem na maksa więc się nie wypowidam). Generalnie bardzo ładnyi nieźle wykonany motocykl, lecz stary i trudno znaleźć ładnie utrzymany egzemplarz. Kiedyś nawet zastanawiałem się nad zakupem czegoś takiego jako alternatywy dla FZXa na którego nie było mnie stać :)

Edytowane przez DZIADU

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, troszkę się zapędziliście, nie mylcie sportowej starej FZ 600 z Radianką, stara FZ 600 miała 4 zawory na cylinder i była chłodzona cieczą i nie ma nic wspólnego z Radianem poza pojemnością. Rzeczywiscie sprawdziłem moc i poprawiam pomyłkę, Radian ma 66KM a nie 86 jak podałem wcześniej, ale i tak przy tej masie jest to całkiem ciekawa opcja bo doczytałem się że od 0 do 60mph (96km/h) przyspiesza w 3,4s :D

 

Chyba ci sie cos pomylilo :) Fz 600 ma ten sam silnik co radian i xj 600. Mam przeciez serwisowke ktora jest jednakowa do tych trzech modeli.

co do przyspieszenia to watpie w te 3,4 do 100. Predzej 4,3 do 100. Xj 600 z 73KM przyspiesz w 4,6 do 100. Birac pod uwage ze jest lzejsza o 11kg od XJ to 4,3 jest prawdopodobne.

 

 

Moge sie wypowiedziec co do silnika bo akurat mam 66KM. Silnika jest elastyczny (2 zaworki na cylinder robia swoje :) ) i stosunkowo malo pali. Spali 5,5 przy dynamicznej jezdzie ale i potrafi dosjc do 7 jesli sie bedzie palowalo. Najwieksze spalanie jakie zanotowalem to 6,7 ale w zime wiec silnik niedogrzany a i dosc uporczywie testowalem swoj nabytek. Z racji ze to nie jest przeznaczenie tego silnika od dawna nie przekroczylem 5,5. Mailem zalozona z przodu wieksza zebatke i mimo zdlawienia poleciala 190. Teraz nie testowalem ale powinna sie dokrecic do czerwonego pola i poleciec wiecej. Silnik mimo 66000 ma 11,5-11,8 atm na kazdym z cylindrow. Spokojnie mozna jezdzic po miescie nieprzekraczajc 4000 a silnik sie nie meczy. Po przekroczeniu 7000obr/min wyraznie silnik zabiera sie do pracy i moment dobija do 10000. Do dynamicznej jazdy i zostawiania puszek w tyle wystarczy krecic do 5,5-6 tys obr/min. Jestem zadowolny z tego jak ten silniczek daje sobie rade. Elastycznoscia nadrabia braki mocy ktore z czasem sie pojawia ze wzgladu na przywyczajenie sie. Ale to juz indywidualna sprawa.

Edytowane przez bekriss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YX 600 - fajny zgrabny motocykl o nietypowym wyglądzie mocno skojarzony z całą rodziną Vmaxowców i ma dużo części od FZXa. Jest faktycznie malutki. Maszyna trzyma cenę bo jest po prostu dobra, a każdy kto docenia tego typu motocykle ma na starcie dużego plusa u mnie :)

 

Silnik faktycznie z tego co mi wiadomo pochodzi z FZ 600. Mam duzó fotek tego modelu rónież zegary z bliska wiec jeśli ktoś jest zainteresowany to dajcie znaka coś podeślę...

Edytowane przez PGR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to jest FZ 600 , ja słyszałem tylko o FZ 750 , a 600 ccm to chyba FZR , a Radian jest chłodzony powietrzem i olejem wiec chyba od starej XJ 600 ma piecyk , sprzet ładny , ma charakter , takich juz teraz nie robią ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas słysze,że takich już nie robią .... Faktycznie.Robią ładniejsze :)

 

A na poważnie - jest Radian do kupienia w Szczecinie.W poniedziałek ide oglądać.Ale dalej jestem za Dywersją ponieważ miałem w wakacyjnych planach wypad do Wilna a Radian do turystyki sie chyba średnio nadaje :) (bak 12L - nie zdąże dobrze ze stacji odjechać a już będe musiał wracać :D )

 

P.S.No tyle,że faktycznie Radian z wyglądu ma więcej charakteru... a jak sie jeszcze wprowadzi troche części akcesoryjnych ... mmm.Na pierwszy ogień poszła by lampa i kierownica i lusterka.I tyle by mi do szczęścia starczyło :biggrin:

 

Pozdrawiam ALL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie kermadec - kierownica szeroka i juz moto sprawia wrażenie wiekszego , a ja bym sobie diversiona odpuścił , nie wiem czemu ale w ogóle mi sie nie widzi to moto , najpierw myslałem , ze to wieksze jest , a to znacznie mniejsze niz moja stara XJ , i silnik słaby i w ogóle... a moim zdaniem do turystyki nadaje sie wszystko jak człek sie uprze ...Ja am bym brał Radiana bo mi sie to podoba :)

 

przecież jest w milach , ale podpisy w km tez są , nie wiem jak w Radianie ale ja w swojej XJ jadąc na 6 bieku na budzik juz nie patrze , tylko na obr. (chyba dlatego , ze jest bardziej w zasięgu oczu) i tak : 3000obr to 60km/h

4000obr to 80

6000obr to 120

8000 to 160

itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.Oryginalna kierownica mi nijak nie pasuje do motocykla podobnego do V-Max'a.

 

Tutaj jest fotka Radiana z fajną kierownicą (uwaga - dużo waży) :

https://badrad600.com/~badradsi/1010815.JPG

 

 

No podpisy w km/h są ale już przebieg pozostaje w milach :/.

 

No chyba że były wersje na np niemcownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...