Gość Tomex Yamaha YBR125 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Dużo czytam i oglądam programów o motocyklach i coraz częściej pojawia się pojęcie sprzęgła "antyhoppingowego" W opcji "szukaj" nic nie znalazłem. A ponieważ lubię wiedzieć o czym czytam :wink: a nie jestem mechanikiem więc stąd moje pytanie i prośba o wyjaśnienie czym się takie sprzęgło różni od zwykłego. Mógłbym co prawda poszukać na googlach ale myślę, że chętnie ktoś z naszego grona mi to wyjaśni. Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Zapobiega podskakiwaniu tylnego koła podczas redukcji biegów (rzeczywiscie - moglbys w Googlach poszukac...) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Czerwca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Zapobiega blokowaniu tylnego koła przy redukcji biegów. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 (edytowane) Zapobiega podskakiwaniu tylnego koła podczas redukcji biegów (rzeczywiscie - moglbys w Googlach poszukac...) :-) Witam! Pytanie najprostrzą drogą do celu. Jest to sprzęgło, które zapobiega poślizgu tylnego koła podczas redukcji biegu przy dyżej różnicy predkości do obrotów silnika. Które to mogą doprowadzić do podskakiwania, bądź poslizgu tylnego koła. Pozdrawiam. Edytowane 21 Czerwca 2006 przez Plakatufka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...