olorol Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Jechałem dzisiaj moją hondą nsr 125 z kolegą około 140km/h. Nagle zablokowalo się tylne kolo i wyłączył się silnik. Wcisnąłem zaraz sprzęgło i zjechalem na podobcze. Na szczęście nic sie nam nie stało, bo wiem czym kończy się blokowanie tylnego koła. Jak staneliśmy, to kolo już nie było zablokowane : / mogłem normalnie prowadzić motor, ale nie dalo się odpalić ! Jest zupełnie inny dźwięk jaki był przy odpalaniu motoru. Na początku myślałem, że to świeca bo miała małą iskre. Kupiłem nową, iskra jest potężna, a motor dalej nie pali. Jak już pisałem, motor zupełnie inaczej brzmi. Mam nadzieje, że to nie jest zatarcie silnika, ale proszę o wasze opinie co to może być. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Sprawdź ciśnienie w cylindrze ono wszystko Ci powie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Z tego co piszesz, wygląda na włąśnie na zatarcie, ale obym nie był złym prorokiem. Mało trochę opisałeś. Czy przed tym "zablokowaniem" stwierdziłeś że silnik jakoś inaczej pracował? (moze słyszałeś taki swoisty gwizd na chwilę przed tym wydarzeniem?) Czy silnik kręci się normalnie jak próbujesz go odpalić? Jak wyżej: przede wszystkim sprawdź ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Sprawdź ciśnienie w cylindrze ono wszystko Ci powie :icon_razz: Właśnie, że silnik nie pracuje przy odpalaniu tak jak przedtem. Zupełnie inny dźwięk jest. A czy jakiś dźwięk słyszałem ? hmm jechałem 130 km/h i nie słyszałem nic poza szumem wiatru :buttrock: Jutro postaram się sprawdzić to ciśnienie i napisze jeszcze na forum jak wyglada ta sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 zapewne pierścione ci stanąl między tłokiem a oknem i się tłok na chwile zatrzymał pózniej jak ruszyłeś silnikiem to wypadł gdzieś zobacz przez okno od tłumika i gażnika co z pierścieniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Również uwarzam że to wina pierściena. Mogło go „wypluć” do wydechu. Powodem jest pewnie duże zużycie cylindra/tłoka/pierścieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 rozbiórka prawdę Ci powie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 klasyczny przykład zatarcia, możesz się jeszcze pomodlić żeby cylinder był nienaruszony, a na tłok wyciągaj już kasę ze skarpet :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premislauss Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 fura zatarta :icon_mrgreen: przykra sprawa. przyczyn wiele...przegrzanie, mógł dozownik paść i nie podał oleju, pierscienie poleciały... jak wcześniej pisali sprawdz kompresje... najlepiej to bedzie zdjąc cylinder to się all zobaczy i bedzie wiadomo co i jak. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaros Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Wymień tłok i pierścieni a jak trzeba będzie to i cylinder :icon_mrgreen: Wiem duże koszty ale nic innego nie zdziałasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Bankowo zatarcie.tak samo zatarlem mtxA.popekaly pierscienie.rozwalilo tlok.tlok pierscienie,szlif i dalej heja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zrzucaj cylinder i sie wszystko okaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boyesen Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Najlepiej jak juz mowione bylo. 1. Sprawdz kompresje2. Sciagij cylinder.3. Zobaczy luzy na wale lozyskach.4. Zobacz na sciany cylindra Moglo tez sie stac ze na korbowodzie lozysko sie rozsypalo i cylinder porysowalo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 już nic nie sprawdzaj, zwalaj głowice, i módl się żeby pierścienie nie uszkodziły cylindra, ja miałem taka historię w simsonie, był on po tuningu i kręcił wieksze obroty, było strasznie gorąco i wyprzedzałem stara, i nagle takie napier... w silniku ze nie wiedziałem co sie dzieje,stanąłempierścień wypadł do kolanka<LOL> ale musiałem dojechać do domu(20km) i dojechałem i jednego pierścienia dolnego nie było i tuleja na dole pękła.... życze szczęścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Wymień tłok i pierścieni a jak trzeba będzie to i cylinder :) Wiem duże koszty ale nic innego nie zdziałasz.Widze, ze jestes "OPTYMISTA"... i kazdego chcialbys nim zrobic... :cool: Jak masz take rady udzielac to sie nie wypowiadaj na forum. Problem powazny, a w taki sposob napewno nie pomozesz :lapad: Mowisz o duzych kosztach porownojac z pewnoscia ceny czesci do swojego ogarka. Honda NSR to troche wyzsza polka. Nowe czesci (takie jak na pisales) ok 650zl. DARUJ SOBIE NA PRZYSLOSC. Pozdro wszystkim czytajacym :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.