Skocz do zawartości

HONDA NSR 125 ! ZATARTY SILNIK ?????? POOOOMOOCY


olorol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałem dzisiaj moją hondą nsr 125 z kolegą około 140km/h. Nagle zablokowalo się tylne kolo i wyłączył się silnik. Wcisnąłem zaraz sprzęgło i zjechalem na podobcze. Na szczęście nic sie nam nie stało, bo wiem czym kończy się blokowanie tylnego koła. Jak staneliśmy, to kolo już nie było zablokowane : / mogłem normalnie prowadzić motor, ale nie dalo się odpalić ! Jest zupełnie inny dźwięk jaki był przy odpalaniu motoru. Na początku myślałem, że to świeca bo miała małą iskre. Kupiłem nową, iskra jest potężna, a motor dalej nie pali. Jak już pisałem, motor zupełnie inaczej brzmi. Mam nadzieje, że to nie jest zatarcie silnika, ale proszę o wasze opinie co to może być.

 

 

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz, wygląda na włąśnie na zatarcie, ale obym nie był złym prorokiem. Mało trochę opisałeś. Czy przed tym "zablokowaniem" stwierdziłeś że silnik jakoś inaczej pracował? (moze słyszałeś taki swoisty gwizd na chwilę przed tym wydarzeniem?) Czy silnik kręci się normalnie jak próbujesz go odpalić?

Jak wyżej: przede wszystkim sprawdź ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie w cylindrze ono wszystko Ci powie :icon_razz:

 

Właśnie, że silnik nie pracuje przy odpalaniu tak jak przedtem. Zupełnie inny dźwięk jest. A czy jakiś dźwięk słyszałem ? hmm jechałem 130 km/h i nie słyszałem nic poza szumem wiatru :buttrock:

 

Jutro postaram się sprawdzić to ciśnienie i napisze jeszcze na forum jak wyglada ta sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

fura zatarta :icon_mrgreen: przykra sprawa. przyczyn wiele...przegrzanie, mógł dozownik paść i nie podał oleju, pierscienie poleciały... jak wcześniej pisali sprawdz kompresje... najlepiej to bedzie zdjąc cylinder to się all zobaczy i bedzie wiadomo co i jak. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już nic nie sprawdzaj, zwalaj głowice, i módl się żeby pierścienie nie uszkodziły cylindra, ja miałem taka historię w simsonie, był on po tuningu i kręcił wieksze obroty, było strasznie gorąco i wyprzedzałem stara, i nagle takie napier... w silniku ze nie wiedziałem co sie dzieje,stanąłem

pierścień wypadł do kolanka<LOL> ale musiałem dojechać do domu(20km) i dojechałem i jednego pierścienia dolnego nie było i tuleja na dole pękła.... życze szczęścia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień tłok i pierścieni a jak trzeba będzie to i cylinder :) Wiem duże koszty ale nic innego nie zdziałasz.

Widze, ze jestes "OPTYMISTA"... i kazdego chcialbys nim zrobic... :cool: Jak masz take rady udzielac to sie nie wypowiadaj na forum. Problem powazny, a w taki sposob napewno nie pomozesz :lapad: Mowisz o duzych kosztach porownojac z pewnoscia ceny czesci do swojego ogarka. Honda NSR to troche wyzsza polka. Nowe czesci (takie jak na pisales) ok 650zl. DARUJ SOBIE NA PRZYSLOSC. Pozdro wszystkim czytajacym :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...