Skocz do zawartości

help!! Ural kopci!!


Wojt@s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kup te zestawy, albo sprawdz ustawienie gaznika- iglica/poziom paliwa.

Piszesz ze docierasz silnik. To takze przyczynia sie do zwiekszonego zuzycia paliwa.

 

Dzwonienie przepustnic ma wiekszy wplyw w gaznikach z okraglymi przepustnicami. W gaznikach z przepustnicami tzw kwadratowymi z met. kolorowego az tak duzego znaczenia nie ma dokladne pasowanie. Przepustnica jest wykonana z blachy ktora mozna w pewnym zakresie podginac, przepustnica "dopasowuje sie w pewnym zakresie do gaznika", blacha jest dosyc podatna w przeciwienstwie do okraglych przepustnic ktora swojego wymiaru nie zmienia.

Wyrobione przepustnice raczej nie wplywaja na drastyczne zuzycie paliwa, powoduja zwykle mniej kultularna prace silnika, problemy z synchronizacja itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie już po strachu. Przjechałem 70km , zmieniłem olej według zaleceń, zalałem nowy i nawet dymku nie ma. Chodzi pięknie, jedyne co przerobiłem po swojemu to cewke zapłonową dałem do tyłu bo pole magnetyczne prądnicy źle na nią działało. Teraz iskra jest taka że nie można złapać za przewód.heheh;] cewke mam fiatowską i na razie jest extra. Wielkie dzięki za pomoc. W razie czego służe skromną pomocą.

Pozdrawiam WOjtas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Regulator zamontowałem pod fotel, dorobilem blaszke i tam mam regulator poziomo. Cewka zaplonowa zapomntowana na dodatkowej blaszce przy ramie kolo tylnego blotnika. Cewka i pradnica wytwarzaja dosc znaczne pole magnetyczne więc to juz tylko fizyka;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam.

Kumpel nieuważnie regulując gaźnik uszkodził przepustnicę.

Gdzie można kupić zestaw naprawczy gaźnika K-37 szukałem na necie i nigdzie nie mogę znaleźć.

W serwisie motoweteran znalazłem tylko zestaw naprawczy K-68, K-65, K-63, ale K-37 ani śladu.

Na alledrogo także nic nie mogę znaleźć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam cewkę fiata przykręconą do bloku i to działa , fizyką się nie martw rosjanie nie przestrzegają jej reguł i jakoś to jezdzi . Te pojazdy ogólnie nie przestrzegają żadnych zasad . A z gaznikami to jak masz szpilki w cylindrach ? Bo K65 i K68 mają śruby w poziomie . W zasadzie to są prawie identyczne (poza kształtem przepustnic) teoretycznie K68 jest lepszy z powodu okrągłej , że niby bardziej odporny na zużycie. Ja zmieniłem w bolidzie z K65 na K68 i rewolucji nie było ale jak chcesz to przetestować to mogę ci pożyczyć K65- używane ale sprawne . Polatasz trochę to sam ocenisz czy warto.Zestawy naprawcze- nie polecam chyba że masz tragicznie zużyte gazniki ale lepiej kupić wtedy nowe. Kupiłem taki zestaw firmy Rekar (Pekar) wiozłem w pudelku i otwierałem jak bombę i : jeden z pływaków zatonął na dzień dobry (dziura) osie pływaków miały luz (mniejsza średnica niż orginalnych-zmierzyłem) , uszczelki komór pływakowych do wywalenia bo żle je odlali i nie uszczelniały , jedna dysza zatkana wiórem a wykonanie jak na zwykłej tokarce . Ogólnie tragedia i mogłem za 60 złotych napić się piwa . No i fajnie że pomyksz , może gdzieś sie spotkamy to w końcu nie jest duże miasto. Tylko Ja za tydzień jadę na wakacje i zlot do Bornego (20-23 sierpnia) i jeśli chcesz przetestować gażniki do daj znaka do czwartku .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...