ural_zgora Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Kup te zestawy, albo sprawdz ustawienie gaznika- iglica/poziom paliwa.Piszesz ze docierasz silnik. To takze przyczynia sie do zwiekszonego zuzycia paliwa. Dzwonienie przepustnic ma wiekszy wplyw w gaznikach z okraglymi przepustnicami. W gaznikach z przepustnicami tzw kwadratowymi z met. kolorowego az tak duzego znaczenia nie ma dokladne pasowanie. Przepustnica jest wykonana z blachy ktora mozna w pewnym zakresie podginac, przepustnica "dopasowuje sie w pewnym zakresie do gaznika", blacha jest dosyc podatna w przeciwienstwie do okraglych przepustnic ktora swojego wymiaru nie zmienia. Wyrobione przepustnice raczej nie wplywaja na drastyczne zuzycie paliwa, powoduja zwykle mniej kultularna prace silnika, problemy z synchronizacja itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Panowie już po strachu. Przjechałem 70km , zmieniłem olej według zaleceń, zalałem nowy i nawet dymku nie ma. Chodzi pięknie, jedyne co przerobiłem po swojemu to cewke zapłonową dałem do tyłu bo pole magnetyczne prądnicy źle na nią działało. Teraz iskra jest taka że nie można złapać za przewód.heheh;] cewke mam fiatowską i na razie jest extra. Wielkie dzięki za pomoc. W razie czego służe skromną pomocą.Pozdrawiam WOjtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutex Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Cześć! Gdzie zamontowałeś cewkę zapłonnową? Ja zamontowałem w miejsce starej 6V przy pradnicy. Narazie jest ok. Czytalem kilkakrotnie ze jest coś nie tak. Skoro jest źle to dlaczego ruska cewka jednobiegunowa była w tym miejscu?Pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Regulator zamontowałem pod fotel, dorobilem blaszke i tam mam regulator poziomo. Cewka zaplonowa zapomntowana na dodatkowej blaszce przy ramie kolo tylnego blotnika. Cewka i pradnica wytwarzaja dosc znaczne pole magnetyczne więc to juz tylko fizyka;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 A u mnie cewka jest przymocowana do jednej z tych obejm mocujacych pradnice do bloku i jakos fizyka na nia nie dziala :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider13 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Witam. Kumpel nieuważnie regulując gaźnik uszkodził przepustnicę. Gdzie można kupić zestaw naprawczy gaźnika K-37 szukałem na necie i nigdzie nie mogę znaleźć. W serwisie motoweteran znalazłem tylko zestaw naprawczy K-68, K-65, K-63, ale K-37 ani śladu. Na alledrogo także nic nie mogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orita Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Ja też mam cewkę fiata przykręconą do bloku i to działa , fizyką się nie martw rosjanie nie przestrzegają jej reguł i jakoś to jezdzi . Te pojazdy ogólnie nie przestrzegają żadnych zasad . A z gaznikami to jak masz szpilki w cylindrach ? Bo K65 i K68 mają śruby w poziomie . W zasadzie to są prawie identyczne (poza kształtem przepustnic) teoretycznie K68 jest lepszy z powodu okrągłej , że niby bardziej odporny na zużycie. Ja zmieniłem w bolidzie z K65 na K68 i rewolucji nie było ale jak chcesz to przetestować to mogę ci pożyczyć K65- używane ale sprawne . Polatasz trochę to sam ocenisz czy warto.Zestawy naprawcze- nie polecam chyba że masz tragicznie zużyte gazniki ale lepiej kupić wtedy nowe. Kupiłem taki zestaw firmy Rekar (Pekar) wiozłem w pudelku i otwierałem jak bombę i : jeden z pływaków zatonął na dzień dobry (dziura) osie pływaków miały luz (mniejsza średnica niż orginalnych-zmierzyłem) , uszczelki komór pływakowych do wywalenia bo żle je odlali i nie uszczelniały , jedna dysza zatkana wiórem a wykonanie jak na zwykłej tokarce . Ogólnie tragedia i mogłem za 60 złotych napić się piwa . No i fajnie że pomyksz , może gdzieś sie spotkamy to w końcu nie jest duże miasto. Tylko Ja za tydzień jadę na wakacje i zlot do Bornego (20-23 sierpnia) i jeśli chcesz przetestować gażniki do daj znaka do czwartku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.