Carlos_ Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zastanawia mnie ostatnio jak to jest z trwałością motocykli. jedni twierdzą ze trwalsze są te starsze, z przełomu lat 80/90 ,a nowsze to już tyle wytrzymac nie potrafią.I tu był przykład r1 98- w której skrzynia jest słaba.Spotkałem sie jednak z opinią iż nowsze motocykle mają zastosowane technologicznie lepsze materiały takie jak tytan czy spieki ceramiczne czyli jednak powinny być bardziej wytrzymałe, lepiej znosić wieksze przebiegi. Jakie Wasze zdanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 mi sie wydaje ze poprostu w nowych moto sa duzo więkze przeciążenia materiałowe niz w starych moto.Teraz sie wkreca do nastu tysięcy i sie na jedynce i dwojce daje wajche do spodu. R1 ma wade, ale ile wad mają starsze moto. Osobiście uważam ze nowe moto sa o wiele lepsze pod kazdym względem.Nowsze :banghead: lepsze. Lepsze :banghead: Stare to jest tylko wino. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 (edytowane) Współczesne sprzęty nie są jakoś specjalnie mniej trwałe. Po prostu są bardziej naszpikowane elektroniką i różnymi "dodatkami", wiec i ryzyko awarii jest teoretycznie większe. Prosty przykład: Moja stara kawa ma 4 gaźniki. Jeśli u mnie coś dzieje się z silnikiem, w ogromnej liczbie przypadków wystarczy wyregulować gaźniki i po problemie. Wiele najnowszych sprzętów tej klasy mają podwójny wtrysk, po dwie przepustnice na jeden kanał, komputer i kilka czujników. Skomplikowana maszyneria. Wystarczy, że jeden element zawodzi i weź teraz zgadnij który. To bardziej problem prawidłowej diagnozy niż trwałości. :banghead: Pozdr. Edytowane 16 Czerwca 2006 przez bodek_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Nie ma co się wpuszczać w meandry konstrukcji czy zastosowanych materiałów. Prawda jest taka, że żaden z R1, GSXR, ZX, czy CBR nie dojeżdza 80 tyś bo prędzej czy póżniej ulega powaznemu wypadkowi. Są to sprzęty do zapierd....a, a gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Nie ma co się wpuszczać w meandry konstrukcji czy zastosowanych materiałów. Prawda jest taka, że żaden z R1, GSXR, ZX, czy CBR nie dojeżdza 80 tyś bo prędzej czy póżniej ulega powaznemu wypadkowi. Są to sprzęty do zapierd....a, a gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. ...strasznie brutalna teoria :banghead: ...ale jakże prawdziwa.. :banghead: Edytowane 17 Czerwca 2006 przez lolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jantarski Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Stare to jest tylko wino. i skrzypcepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 i teściowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Wiele najnowszych sprzętów tej klasy mają podwójny wtrysk, po dwie przepustnice na jeden kanał, komputer i kilka czujników. Skomplikowana maszyneria. Wystarczy, że jeden element zawodzi i weź teraz zgadnij który.Akurat zgadywac to nie trzeba, bo od zdiagnozowania usterki jest tez komputer... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Akurat zgadywac to nie trzeba, bo od zdiagnozowania usterki jest tez komputer... To wiem. :icon_mrgreen: Ale komputer tylko wspiera diagnozę, i nie każdym przypadku wskazuje konkretną przyczynę. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Zastanawia mnie ostatnio jak to jest z trwałością motocykli. jedni twierdzą ze trwalsze są te starsze, z przełomu lat 80/90 ,a nowsze to już tyle wytrzymac nie potrafią.I tu był przykład r1 98- w której skrzynia jest słaba.Spotkałem sie jednak z opinią iż nowsze motocykle mają zastosowane technologicznie lepsze materiały takie jak tytan czy spieki ceramiczne czyli jednak powinny być bardziej wytrzymałe, lepiej znosić wieksze przebiegi. Jakie Wasze zdanie?http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...65entry635465 Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koz1ov Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 wiadomo ze kiedys motocykle byly trwalsze przez co jednak stawaly sie znacznie ciezsze ( o scigaczach mowie). swietnym przykladem jest Kawasaki ZX-7R '97 ktory do tej pory (mimo swojego wieku) powinien sie dobrze sprawowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Jak dla mnie to osobiście nie jestem aż nadtto za technologią. Zawsze byłem fanem moto lat 90, uważam je za trwałe maszynerie. Nowe moto są za bardzo wyżyłowane i nie sądze (zakładając że będzie bez większej gleby :icon_razz: ) żeby mogły się równać na przebieg ze swoimi poprzednikmi. Wszystko zależy od techniki jazdy, tj. dać ściga dziadkowi i drugie moto jakiemuś młodemu napaleńcowi i chyba nei trzeba się domyślać które wylata dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.