Skocz do zawartości

Suzuki DR 125 - byłem widziałem, a teraz nie wiem...


Rekomendowane odpowiedzi

Dobra Panowie nie kłóćcie się, załóżcie inny post i tam dawjacie ile wlezie, teraz napiszcie mi na co mam zwrócić uwage gdy jutro bede oglądał doszczętnie i się przjade tą Dr`ka;)

Pozdr MoToMaNiAcY

Masz napisane u góry poczytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega zatankuje polowe baku to ma na tydzien a jak ja zatankuje caly to mam na weekend.

no ja zatankuje pełen bak i 5 w plecak i nie styka na jeden dzien:D

 

co do oporów rodziów to mama jak to mama martwi sie o wszystko bo miałem juz troche kontuzji, tata jako były zawodnik nie ma nic przeciwko :banghead: a nawet jest bardzo za :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh u mnie opory rodziców też są, chciaż z każdym szczęśliwym powrotem z wyprawy coraz mniejsze, ale czuje ze do konca nigdy nie znikna. Mama powiedziala, że jesli zrezygnuje z tego to mi daje cala kase z motoru, ktory nie byl kupiony za moje pieniadze (Czyli nigdy tej kasy nie bede mial, ale za to bede na niej jezdzi :banghead: )

jeśli chodzi o to na co zwrócić uwage przy kupnie to chyba jedynie jak mowiesz, ze nie wiesz o tych sprawach wile to wziac jakiegos ze soba co sie zna. Często jest tak, że typowe części eksplatacyjne, typu: łańcuch zębati, opony są do wymiany, tym się nie należy martwić, tylko na podstawie tego zbijać z ceny.

Lucas wiem jak to wygląda bo sąsiad ma huske WR 250 i naprawde nalezy uważać żeby nie wracać na nogach :banghead:

Edytowane przez Benek14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz tez czy nie kopci (w koncu to 4T)

mozesz nawet przylozyc reke w okolicy wylotu spalin i potrzymac ja jakis czas.. jezeli osadzi ci sie tam cos czarnego, to znaczy ze lyka olej.

jezeli czujesz sie na silach, to sproboj w czasie jazdy na ulamek sekundy puscic kierownice i zobaczyc tym samym, czy moto jedzie prosto. tylko gleby nie strzel!

poza tym looknij czy nie ma rdzy w srodku zbiornika, czy gumy oslaniajace lagi nie sa sparciale.. sprawdz tez stan krocca ssania w gazniku (tej gumy miedzy gazniorem a pucha filtra). mozesz nawet skontrolowac stan filtra powietrza i dzieki temu ocenic w jakich warunkach latal moto.. jezeli jest duzo syfu i piachu, to wiadomo ze latal w terenie.

luzy glowki ramy -> wciskasz przedni hebel i ruszasz moto w przod i w tyl..

tylny amor -> czy nie odbija jak pilka.. musi tlumic, nie moze momentalnie wrocic do swojego polozenia pierwotnego, co nie znaczy ze zdazysz 3 razy ziewnac zanim zawias odbije :banghead:

wiecej mi nic do glowy nie przychodzi

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe.. czym moze sie skonczyc?

poczytaj sobie o budowie silnika 4T i pomysl..

podpowiedz - co sie stanie jak zawor spotka sie z tlokiem? (ale to skrajny przypadek)

jak ci zawory klepia to jeszcze nie jest tak tragicznie, gorzej jak sa podwieszone, wtedy nie domykaja sie do konca i wypalaja sie gniazda zaworowe

 

skomplikowanie regulacji zalezy od tego czy masz zawory na plytkach czy na srubkach.

regulacja na srubkach jest dziecinnie prosta i zajmuje 15-30 minut.

a co do regulacji na plytkach, to tutaj masz filmik

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...