MotoCross Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Dobra Panowie nie kłóćcie się, załóżcie inny post i tam dawjacie ile wlezie, teraz napiszcie mi na co mam zwrócić uwage gdy jutro bede oglądał doszczętnie i się przjade tą Dr`ka;) Pozdr MoToMaNiAcY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Dobra Panowie nie kłóćcie się, załóżcie inny post i tam dawjacie ile wlezie, teraz napiszcie mi na co mam zwrócić uwage gdy jutro bede oglądał doszczętnie i się przjade tą Dr`ka;) Pozdr MoToMaNiAcYMasz napisane u góry poczytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Joł Joł, żeby szło zamówić piwo o tej porze z dostawą do domu:) jutro zdecyduje(my) :banghead: Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Jak kolega zatankuje polowe baku to ma na tydzien a jak ja zatankuje caly to mam na weekend. no ja zatankuje pełen bak i 5 w plecak i nie styka na jeden dzien:D co do oporów rodziów to mama jak to mama martwi sie o wszystko bo miałem juz troche kontuzji, tata jako były zawodnik nie ma nic przeciwko :banghead: a nawet jest bardzo za :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 (edytowane) Heh u mnie opory rodziców też są, chciaż z każdym szczęśliwym powrotem z wyprawy coraz mniejsze, ale czuje ze do konca nigdy nie znikna. Mama powiedziala, że jesli zrezygnuje z tego to mi daje cala kase z motoru, ktory nie byl kupiony za moje pieniadze (Czyli nigdy tej kasy nie bede mial, ale za to bede na niej jezdzi :banghead: )jeśli chodzi o to na co zwrócić uwage przy kupnie to chyba jedynie jak mowiesz, ze nie wiesz o tych sprawach wile to wziac jakiegos ze soba co sie zna. Często jest tak, że typowe części eksplatacyjne, typu: łańcuch zębati, opony są do wymiany, tym się nie należy martwić, tylko na podstawie tego zbijać z ceny.Lucas wiem jak to wygląda bo sąsiad ma huske WR 250 i naprawde nalezy uważać żeby nie wracać na nogach :banghead: Edytowane 16 Czerwca 2006 przez Benek14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 sprawdz tez czy nie kopci (w koncu to 4T)mozesz nawet przylozyc reke w okolicy wylotu spalin i potrzymac ja jakis czas.. jezeli osadzi ci sie tam cos czarnego, to znaczy ze lyka olej.jezeli czujesz sie na silach, to sproboj w czasie jazdy na ulamek sekundy puscic kierownice i zobaczyc tym samym, czy moto jedzie prosto. tylko gleby nie strzel!poza tym looknij czy nie ma rdzy w srodku zbiornika, czy gumy oslaniajace lagi nie sa sparciale.. sprawdz tez stan krocca ssania w gazniku (tej gumy miedzy gazniorem a pucha filtra). mozesz nawet skontrolowac stan filtra powietrza i dzieki temu ocenic w jakich warunkach latal moto.. jezeli jest duzo syfu i piachu, to wiadomo ze latal w terenie.luzy glowki ramy -> wciskasz przedni hebel i ruszasz moto w przod i w tyl..tylny amor -> czy nie odbija jak pilka.. musi tlumic, nie moze momentalnie wrocic do swojego polozenia pierwotnego, co nie znaczy ze zdazysz 3 razy ziewnac zanim zawias odbije :banghead:wiecej mi nic do glowy nie przychodzi Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 A powiedzcie mi, czy skomplikowaną czynnością jest regulacja zaworów? Jeśli jej nie zrobie to czym sie może to skończyć? O ile beda do regulacji:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 hehe.. czym moze sie skonczyc?poczytaj sobie o budowie silnika 4T i pomysl..podpowiedz - co sie stanie jak zawor spotka sie z tlokiem? (ale to skrajny przypadek)jak ci zawory klepia to jeszcze nie jest tak tragicznie, gorzej jak sa podwieszone, wtedy nie domykaja sie do konca i wypalaja sie gniazda zaworowe skomplikowanie regulacji zalezy od tego czy masz zawory na plytkach czy na srubkach.regulacja na srubkach jest dziecinnie prosta i zajmuje 15-30 minut.a co do regulacji na plytkach, to tutaj masz filmik Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Ok, a takie Dr 125 z 97 roku jakie posiada zawory? lepiej, żeby miała na śrubkach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 http://www.imagessite.com/OEM_Images/Suzuk...s/85DR10006.gif to jest akurat manual do mojej DRki czyli z 89' model Sale poszukaj na tej stronie a znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.