Skocz do zawartości

odpala tylko na ssaniu


thomas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na biegu jalowym mam tak okolo1300-1400, z wydechu jest troszeczke dymku, wydaje mi sie ze mieszanka ok, mieszam 1:50 z mixolem, gaznik - 30N3-1

a tak przy okazji to tez uzywasz mixolu czy jakiegos lepszego oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na biegu jalowym mam tak okolo1300-1400, z wydechu jest troszeczke dymku, wydaje mi sie ze mieszanka ok, mieszam 1:50 z mixolem, gaznik - 30N3-1

a tak przy okazji to tez uzywasz mixolu czy jakiegos lepszego oleju?

 

to troszke za male obroty-przynajmniej moim zdanie powinny sie wachac miedzy 1800-2000.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość kiwigips

!!!! ZA MALE! nie za durze!! w servisowce Haynes jest podane 1200. a gdzie tam 2000! na taki silnik on juz wyje przy 2000 przy 2000 moja etka ryje jak ruszam! ma byc take ladne dyn..dyn..dyn dyn....dyn, a nie bzzzzzzzzzzz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kiwigips

no to nie wiem czemu ty nie widziales, bo moja ma okolo 1000obr/min na jalowym. 1200 jest prawidlowe a jak nie moze sie przy tym utrzymac bo gasnie lub obroty skacza to masz cos nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie zgodze z tym ż eobroty powinny wachac sie pomiędzy 1000-1200 obr./min. miałem juz 2 etz 251 i w każdej obroty ustawialem lekko powyżej tyś.(tak aby nie rzucało silnikiem) , ale kto reguluje obroty na 2 tyś???? po co i na co? 8O- większe spalanie i szybicej sie sprzęgło niszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam dużego doswiadczenia z dwusuwami, ale z tego co miałem i ogólnej znajomości zasad pracy silników spalinowych wynika, że silnik ma zaubogą mieszankę, najprowdopodobniej spowodowane jest to dopływem lewego powietrza.

Powód może być różny. Np. zasysanie lewego powietrza pomiędzy gażnikiem a cylindrem. nieszczelność pod cylindrem, jak również walnięty simering na wale lub zesztywniały ze starości.

:) Miałem podobny problem z Iżem 49, dopiero przy przelewaniu się paliwa przez silnik zajarzał. miał mnustwo nieszczelności które pokolei musiałem wyeliminować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Bądź ustawiony za maly poziom paliwa:) Gdy wlanczas ssanie to dysza od ssania jest polozona nizej niz ta glowna w komorze plywakowej:)Zwykla dysza nie dosiega do paliwa a od ssania tak ;]Masz Ustawoiny za mały poziom:)POtem gdy juz odpali to zasysa paliwo pod wplywem obrotow:P przy samym kopie to za malo:)Za maly poziom :P Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem w mojej mz250,  

odpala mi tylko gdy wlacze ssanie, nawet gdy silnik jest cieply bez ssania odpalenie jest strasznie ciezkie, co to moze byc??

 

 

Jeżeli wszystko jest dobrze wyregulowane i dalej odpala tylko ze ssania, to może cylinder jest do szlifu. (Moja mz 250 była do szlifu po 33000km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...