thomas Opublikowano 13 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2003 witammam problem w mojej mz250,odpala mi tylko gdy wlacze ssanie, nawet gdy silnik jest cieply bez ssania odpalenie jest strasznie ciezkie, co to moze byc??z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 13 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2003 a jakie masz obroty na biegu jałowym ??? i czy jest troszke dymku z wydechu czy nie ma w ogóle ??? . Pewnie masz za ubogą mieszanke ---- napisz jaki masz typ gaznika na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas Opublikowano 14 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 na biegu jalowym mam tak okolo1300-1400, z wydechu jest troszeczke dymku, wydaje mi sie ze mieszanka ok, mieszam 1:50 z mixolem, gaznik - 30N3-1a tak przy okazji to tez uzywasz mixolu czy jakiegos lepszego oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 Aral super energy( jais taki pelen syntetyk za 30 cos zeta ) -- jak sie skonczy to kupie moze tego orln`a platinum 2t semi syntetyk -- ciekawe co za soczek :D)) a zaplon masz dokladnie ustawiony ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 na biegu jalowym mam tak okolo1300-1400, z wydechu jest troszeczke dymku, wydaje mi sie ze mieszanka ok, mieszam 1:50 z mixolem, gaznik - 30N3-1a tak przy okazji to tez uzywasz mixolu czy jakiegos lepszego oleju? to troszke za male obroty-przynajmniej moim zdanie powinny sie wachac miedzy 1800-2000. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 !!!! ZA MALE! nie za durze!! w servisowce Haynes jest podane 1200. a gdzie tam 2000! na taki silnik on juz wyje przy 2000 przy 2000 moja etka ryje jak ruszam! ma byc take ladne dyn..dyn..dyn dyn....dyn, a nie bzzzzzzzzzzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 No co Ty gadasz-wyje przy 2000?????????To masz chyba coś nie tak.Jeszcze nie widzialem Etki-z 1200 obr/min.Moja tez bardzo ladnie,rowno pyrka przy dwoch a wyc zaczyna od 6000.! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 no to nie wiem czemu ty nie widziales, bo moja ma okolo 1000obr/min na jalowym. 1200 jest prawidlowe a jak nie moze sie przy tym utrzymac bo gasnie lub obroty skacza to masz cos nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 a ja sie zgodze z tym ż eobroty powinny wachac sie pomiędzy 1000-1200 obr./min. miałem juz 2 etz 251 i w każdej obroty ustawialem lekko powyżej tyś.(tak aby nie rzucało silnikiem) , ale kto reguluje obroty na 2 tyś???? po co i na co? 8O- większe spalanie i szybicej sie sprzęgło niszczy Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 28 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2003 Nie mam dużego doswiadczenia z dwusuwami, ale z tego co miałem i ogólnej znajomości zasad pracy silników spalinowych wynika, że silnik ma zaubogą mieszankę, najprowdopodobniej spowodowane jest to dopływem lewego powietrza.Powód może być różny. Np. zasysanie lewego powietrza pomiędzy gażnikiem a cylindrem. nieszczelność pod cylindrem, jak również walnięty simering na wale lub zesztywniały ze starości. :) Miałem podobny problem z Iżem 49, dopiero przy przelewaniu się paliwa przez silnik zajarzał. miał mnustwo nieszczelności które pokolei musiałem wyeliminować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien162 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 masz zapchana dysze od niskich obrotow :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Bądź ustawiony za maly poziom paliwa:) Gdy wlanczas ssanie to dysza od ssania jest polozona nizej niz ta glowna w komorze plywakowej:)Zwykla dysza nie dosiega do paliwa a od ssania tak ;]Masz Ustawoiny za mały poziom:)POtem gdy juz odpali to zasysa paliwo pod wplywem obrotow:P przy samym kopie to za malo:)Za maly poziom :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 mam problem w mojej mz250, odpala mi tylko gdy wlacze ssanie, nawet gdy silnik jest cieply bez ssania odpalenie jest strasznie ciezkie, co to moze byc?? Jeżeli wszystko jest dobrze wyregulowane i dalej odpala tylko ze ssania, to może cylinder jest do szlifu. (Moja mz 250 była do szlifu po 33000km). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien162 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 masz zapchana dysze od niskich obrotow moja mz miala to samo .przeczyscilem dysze i wszydtko bylo ok 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 wg mnie to dwie możliwośći,j.w. (za maly poziom paliwa lub zapchana dysza.)za niski poziom paliwa objawia się jeszcze tuym,że jak trzymasz równo gaz, to moto szarpie, nie ciągnie równo,trzeba silnik stale obciążać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.