bili Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Witam. Dawno nie zaglądałem na forum ale poniewaz zaczoł sie sezon więc i zaczęły się problemy ;)to Tak:1. Nie mam pojecia jak uszczelnic wydech ( kolanko - wydech), za cholere, bylem w sklepie kupowalem rozne obroczki zaciskowe, uszczelki itp Nic Nie dało. Nadal kopci jak oszalaly.2. Mało mocy ;) Strasznie mało, mam trudnosci zeby pojechac na drugim biegu ;( 3 to z gorki jak już...odblokowałem ją, ustawiłem zapłon, a jednak nic nie dało, nadal się muli i nie osiąga pełnej mocy ;/3. Ostatnio przeczytalem na forum ze w wydechu na koncu mają być 4 dziury a nie 2. Jak myslę wiąze się to ze zwiekseniem DECYBELI w powietrzu :lalag: ale i tak zawsze głosno chodzila.... No to narazie tyle pytan... potem będzie więcej moge się załozyć :D narazie to przerrabiam istalacje elektryczną. Pozdro i prosze o odpowiedzi ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) 1. Nie wiem miałem zespawane te dwie części na głucho, ale w sr2 był sznurek azbestowy i obejma i trzymał bardzo dobrze2. Moją też trzeba było sporo bujać na 2 żeby zapiąć 3 i nie zwalniała...być może trzeba zrobić remont3. Jeżeli przy wydechu nikt nie grzebał to czynności tuningowe ogranicz do czyszczenia ;) Pozdro Edytowane 15 Czerwca 2006 przez gajoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 1. Zaspawane... hmm bede musial o tym pomyslec ale cos mi to nie pasi.... moze i dobry sposob ale jak z czyszczeniem??2. Heh, ja swoją to na jedynce na max oborty zeby dwojke wrzocic a i tak potem musze se sprzęgłem pomagać ;/ a remont był generalny robionyprzez poprzedniego własciciela więc nie wiem czemu tak jest :/3. No ja zrobiłem tak jak wiekszoćś radzi ;) wyjołem tą przegrode co jest w tlumiku i potem wyczyscilem dokladnie wszystko. A czyscilem wypalając ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 1. Zaspawanie to nic dobrego...mówię tylko że tak miałem i nie wiem jak jest w orginale...chyba jakaś obejma2. Jeżeli jest po remoncie to wyreguluj gaźnik wyczyść wydech posprawdzaj czy wszystko jest ok...3. Ja czyściłem u kolegi tłumik w simsonie "kretem" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Wiem, w oryginale jest taka obejma zaciskująca ale u mnie ona nic nie daje :PPPGaznik to ja na 1000% wyreguluje bo to podstawa po ziemie, a ogule to po zimie jawki zawsze mają jakis kaprys ;) jak sie zastanowic to to zaspawanie wcale nie jest złe :D tylkop ze to bedzoe sztywne ale to szczegół ( według mnie). Zaraz się za cos zabiore, narazie to tą instalacje elektryczną robie ;) :lalag: a włąsnie... ma moze ktos oryginalny schemat instalacji elektrycznej do jawki? tak zeby był opisany bo ja mam ale jest niedopracowany i to jeszcze3 nie jest z oryginalu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 1. W oryginale była obejma + sznurek azbestowy. Ja mam obejmę + czerwony silikon, zdaje to egzamin tak sobie.2. Najpierw uszczelnij wydech. Potem sprawdź bez filtra powietrza, pobaw się jeszcze z zapłonem, przeczyść gaźnik, sprawdź kompresję...3. Moja jak ją kupiłem nie miała większości bebechów tłumika - chodziła cholernie głośno. Po założeniu bebechów nie odczułem zmian w mocy, za to zrobiła się o wiele cichsza. Ale i tak jest głośna - ten silnik tak ma. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 1. W oryginale była obejma + sznurek azbestowy. Ja mam obejmę + czerwony silikon, zdaje to egzamin tak sobie.2. Najpierw uszczelnij wydech. Potem sprawdź bez filtra powietrza, pobaw się jeszcze z zapłonem, przeczyść gaźnik, sprawdź kompresję...3. Moja jak ją kupiłem nie miała większości bebechów tłumika - chodziła cholernie głośno. Po założeniu bebechów nie odczułem zmian w mocy, za to zrobiła się o wiele cichsza. Ale i tak jest głośna - ten silnik tak ma.Ja tam uszczelnilęm wydech obejmo wykonaną przez mojego ojca nie wiem jaki to byl dokladnie material ale trzyma elegancko i nie cieknie. A co do mulenia to najpierw posprawdzaj czy masz elegancko wyregulowany bo jak ci się leje paliwo strumieniami to się nie dziw ze muli. W sumie wiele rzeczy ma wpływ na moc zapłon, świeca, wydech, paliwo, regulacja itd. Ale trzeba pamietac tez o regularnym czyszczeniu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Hm... no w ostatnim sezonie to po calodniowym jezdzeniu byl caly cylinder w benzynie mimo iz wymieniałem uszczeliki i kruciec ssania na oryginalny. A gaznik to często rozbierałem na częsci pierwsze i wkładałem do bęzyny ekstakcyjnej a potem pompką od roweru go przedmuchiwalem ;]a i jeszcze cholernie się grzała ;) po przejechaniu jakichs 6 KM wracam do domu i sie ze wszystkiego dymi, z wydechu, cylindra a nawet troche z gaźnika. Zmieniałem sklad mieszanki, ustawienie iglicy, jezdzilem bez filtra powiettrza i z ale to nic nie dawalo.... a teraz to nie wiem zobaczymy jak sie zachowa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Hm... no w ostatnim sezonie to po calodniowym jezdzeniu byl caly cylinder w benzynie mimo iz wymieniałem uszczeliki i kruciec ssania na oryginalny. A gaznik to często rozbierałem na częsci pierwsze i wkładałem do bęzyny ekstakcyjnej a potem pompką od roweru go przedmuchiwalem ;]a i jeszcze cholernie się grzała ;) po przejechaniu jakichs 6 KM wracam do domu i sie ze wszystkiego dymi, z wydechu, cylindra a nawet troche z gaźnika. Zmieniałem sklad mieszanki, ustawienie iglicy, jezdzilem bez filtra powiettrza i z ale to nic nie dawalo.... a teraz to nie wiem zobaczymy jak sie zachowa ;)Jezeli się grzeje to moze byc źle ustawiony zapłon ale az tak zeby się z niej dymiło?:lalag::D to faktycznie cos nie tak:D mam nadzieje ze przynajmniejw skrzyni olej posiadasz:D A co do paliwa to jezeli po ustawieniu zapłonu dalej bedzie mial takie objawy to weź obczaj poziom paliwa w komorze pływakowej, moze blaszka jest zbytnio podgięta do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Nie no, olej w skrzyni to mialem nowiuski sam wlewalem ;] i zaplon moj tata ustwaiel gdzies kolo od 1,5 mm do 2mm przed GMP ;) a z tą komora plywakowa to nie wiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Nie no, olej w skrzyni to mialem nowiuski sam wlewalem ;] i zaplon moj tata ustwaiel gdzies kolo od 1,5 mm do 2mm przed GMP ;) a z tą komora plywakowa to nie wiem ;)sprawdź poprostu moze byc zbyt duzo paliwa w komorze jezeli wylew ci się aż. Jak odkrecisz pokrywe ok komory plywakowej to w niej masz blaszkę która zamyka zaworek(widzisz go jak blaszka jest na dole;] wystaj e z pokrywy) jak ją przygniesz w dół to zmniejszasz poziom a jak w góre to zwiekszasz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Zobacz czy Tobie hamulce nie trzymaja czasem. Sprawdz przednie kolo na stopce i tylnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 (edytowane) Nie no hamulce to nie trzymaja bo wymieniałem koła, klocki itp. takze z nimi wszystko OK a z ta blaszka to juz kiedys coś było u mnie... :banghead: moj tata ją chyba odginał ale w ktorą strone to nie mam pojęcia..:banghead: no moze dzisiaj sie za nią wezme z tatą bo cos ostatnio nie mam czasu ;/;/ Edytowane 16 Czerwca 2006 przez bili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Jeżli cyluinder a konkretnie kolanko pod cylindrem jest w benzynie/oleju to na bank masz źle wyregulowany zapłon (za pozny). Ustaw jeszcze raz przerywacz na 0.3mm i wyprzedzenie na 1.8mm. To jest pewnie powód braku mocy. Zabawne że kto do mnie przyjedzie twierdzi że ma super wyregulowany zapłon. A po chwili okazuje się że jest spieprzony na maksa. Pamietaj regulacja zapłonu to podstawa nie żadne oddławianie. Przyczyną braku mocy jest często brak wiedzy właściciela. A potem miszcze biorą się za planowanie głowicy nie wiedząc jak zapłon ustawić. Wyprzedzenie sprawdza sie czujnikiem wkręcanym w otwór na świece. A punk otwarcia przerywacza za pomocą bibułki z fajka na oko tego dobrze nie ocenisz. Co do osiągów to jawka powinna powoli przyspieszanć już od 30km/h na trójce. Te dodatkowe dwie dziury w przegrodzie wydechu nie zwiekszają zbytnie chałasu. Kumpel ma ogara (ogar ma dwa otwory) i pracuje głośniej niż moja jawka na czterech otworach. Pewnie dlatego że pierdzi na połączeniu kolanko-tłumik. Ja założyłem tak tulejke i nawet bez żadnych sylikonów nie pierdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Uszczelnienie tlumika to obejma + sznurek azbestowy. Jak sie rure wydechowa dobrze owinie i mocno skreci ta obejmą to nie powinno nic leciec. A to ze nie ciagnie na 3 to pewnie wina kompresji czyli pierscieni. Sprawdz tez czy masz dobrze dokrecony cylinder i glowice bo roznie moze z tym byc, a przez to komprecha moze uciekac. Gaznika w jawce sie nie reguluje no chyba ze wolne obroty i iglica, bo nie ma w nim regulacji na dyszach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.