czarczi Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 witaktak jak w temacie dziwie sie poniewaz to jest tylko 125 cm i nie jest wcale wyzylowany teraz ma okolo 25 koni i tylko czasami trochce ostrzej jezdze . a i jeszcze jedno ile taki ktm moze krecic obrotow , bo moj na jedynce to maks 8200 a na 2 i reszcie to maks 7600 czy to mozliwe ze tylko tyle a na postoju jak mu troche przygazuje to ma juz ponad 11000 obrotow ;) ;) :lalag: :D :D :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Z Twojego opisu wygląda że bardzo słabiutki ten KTM skoro nie ma siły sie wkrecać na biegach. Może to kwestia złej regulacji - dlatego yle pali lub tłoczek już sie skończył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Tak jak kolega pisał, nie ma już takiej komprechy = koniec tłoka i pierścieni, lub wytarta/uszkodzona gładź cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Moj MTX tez tak sie krecił do 8500 a był full wyremontowany i dotarty. KTM LC2 ma ten sam silnik co DT a wiec podobny w parametrach do MTX. Wiec mysle ze to norma. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Moj MTX tez tak sie krecił do 8500 a był full wyremontowany i dotarty. KTM LC2 ma ten sam silnik co DT a wiec podobny w parametrach do MTX. Wiec mysle ze to norma.Mylisz sie to nie norma. DT 125 kręci 12tyś na pierwszych 3 biegach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 a moze to zalezy od przelozen?? Bo jak sa dlugie przelozenia to logicznie myslac nie bedzie sie tak wysoko wkrecal niz na krotkich przelozeniach na tym samym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 a moze to zalezy od przelozen?? Bo jak sa dlugie przelozenia to logicznie myslac nie bedzie sie tak wysoko wkrecal niz na krotkich przelozeniach na tym samym biegu.Tak ale nie na pierwszych 2 biegach. Tu bys roznice poczul od 4 w gore. Ten motorek ma sporo mocy i powinien krecic so konca. Pozatym musialby miec naprawde baaaardzo dlugie przelozenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Hm... to naprawde silnik nie jest w dobrym stanie. Nie trzyma kompresji, pali wiecej, logiczne. Remoncik czeka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) Spalanie jaknajbardziej mozliwe! Mi DT'tka wzięła raz prawie 10l/100km. A co do osiagow to cos musi byc nie tak... LC2 nie były blokowane? Edytowane 15 Czerwca 2006 przez enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 LC2 to silnik taki jak DT 125. Wiec problemow z odblokowaniem nie bedzie;) To dosc popularny sprzet;) Enduroguy - wierze Tobie ze tyle Ci palila. Raz ogladalem Twoje foty na bikepics to nie oszczedzales sprzetow, az zal mi ich bylo;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.