Spnk Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) Zastanawia mnie jakie customy wymarzyliście sobie forumowicze:)Niech każdy napisze swoją wizję idealnego według siebie custom bike'a :banghead:Jako założyciel zacznę :wink: Mam dwie wizje idealnego motocykla :biggrin:Pierwsza to H-D Fat Boy z tylnym błotnikiem bobtail, wydechami coś a'la cobra (równa grubośc na całej długości), ale poprowadzonymi jeden wyżej, a drugi ok 7 - 10 cm niżej (zobaczcie fabrycznego Fat Boya - chodzi mi o poprowadzenie dolnego wydechu prosto, bez przegięcia w górę) . Do tego jakieś średnie gmole i lightbary, żeby nadać odrobinę masywności przodowi :flesje: Na koniec jakieś konkretne malowanie, kolor najchętniej soczysty żółty (jak buźki na forum :biggrin: ), i na ten podkład jakieś agresywne malowanie ( nie huskie, niedźwiadki i płomyczki - a raczej tribalki w różnych żywych kolorach i o ostrych krawędziach) I do tego filtr powietrza pomalowany tak jak motocykl. Siedzenie oczywiście pojedyncze, ale wygodne i dośc grube - żeby nadawało się do turystyki. I na wykończenie sakwy z Heritage Softaila i kierownica drag bar :biggrin: Takie z ćwiekami na górze. Ten motorek wykorzystywałbym raczej turystycznie i do jeżdzenia na zloty oddalone od domu... A wymarzony custom do bujania się po mieście i na bliższe zloty to H-D Night Train, ogolony z wszystkich napisów i polakierowany na czarno, z obciętym tylnim błotnikiem i kółkiem 240 ( kompromis pomiędzy wyglądem, a właściwościami jezdnymi). Do tego troszkę przedłużony przód, i chromowany filtr powietrza albo hypercharger (pięknie by się prezentował na tle czarnego silnika) wydechy krótkie, trochę jak te w west coast choppers (kończące się zaraz pod silnikiem i ściete na skos). Siedzonko oczywiści pojedyncze. I prawie zapomniałem o tym że koła maja być szprychowe :) No to tyle ode mnie, teraz czekam na wasze pomysły. Proszę też abyście ocenili moje pomysły i dali jakieś propozycje co do modyfikacji :cool: Edytowane 13 Czerwca 2006 przez Spnk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 dawno tutaj nie widzialam zwolennika HD. ciekawa wizja- z aero- zolty jest juz intesywnym kolorem i danie np. czerwonego juz by bylo za mocnym zestawieniem, a + jeszcze niebieski.... (tribal jak najbardziej!) a gmole bym podarowala :wink: do pelnych kol nie bardzo. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) Gmole są podyktowane bardziej względami praktycznymi :biggrin: Fat Boy to jednak cięzki motocykl i łatwo go położyć mimo 185cm i 80 kg;) A ostatnimi czasy (40 minut temu :wink: ) wpadł mi do głowy pomysł założenia do Grubaska siodła i sakiew z brązowej skóry... PS. A Ty Wild masz jakieś wizje co do customowych H-D? Jeśli tak to proszę Cię, podziel się nimi :biggrin: Edytowane 13 Czerwca 2006 przez Spnk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 dobry temat, ja narysuję i pokażę, ale na pewno poszedłbym w średniowieczną zbroję z kolcami, wypasiony przedni błotnik, jednoosobowy. chyba czerwono-czarny spnk - do twojego pomysłu z siodłem. pomyśl nad kaburą na strzelbę, zwisającą z boku pod kontem no i strzelba w nim. prawdziwy kowboj byś był :wink: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 14 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Hej Bartic, czyżbym wyczuwał ironię? :biggrin: Mi naprawdę podobają się brązowe siodła i sakwy - jesli tylko pasują do całej formy motocykla :biggrin: PS. Co do strzelby - jeden gościu miał VTX-a zrobionego na styl Dzikiego Zachodu, ze strzelbą z tyłu, coltem na lagu, pomalowanego w motyw indianina, do tego obowiązkowo kita szopa pracza i rejestracja "APACZ". Motorek był mało zmodyfikowany, ale naprzwde fajnie wyglądał :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 A moja wizja jest to co mam z paroma zmianami a przekonalem sie o tym w zeszly tydzien gdy customowcy ogladali moja zabawke i mowili ze tu jest niewiele do poprawienia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 ja uskuteczniam swoje wizje /no, może nie dokońca-ale zawsze coś/ na posiadanych sprzętach. co sezon coś dokłada/zdejmuje. teraz robię płaskie siedzenie solówkę, a jak skończe to biorę sie za błotniki... :wink: agro-tuning rulez Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 spnk szczerze to nie myslalam nad tym, szlam zawsze z wizja pod draga i bardziej jestem za tourerami :wink: jak mnie natchnie to napisze. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 ;) ja tam jestem zwolennikiem West Coast Custom mój wymarzony custom to szeroki tył opona ok 300 mm błotnik ostro zakończony światło stopu wmontowane w błotnik przypominajace krzyrz maltański śilnik 4T V2 ok 1200 z mocą ok 100km bak szeroki wielki z dużą pojemnością podwójne siedzenie pod jednym schowek na orzecha przedni wahacz długi z przodu stosunkowo mała opona mniej wiecej 130 mm wszystko chromowane dużo chromu bak z błotnikami pomalowane na czarny matowy kolorek zarówno przód jak i tył hamulce tarczowe nawet z przodu dwie tarcze. Przede wszystkim piękny, wygodny i musi mało palić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 i musi mało palić ;) Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 co do spalania to prawie nie mozliwe ale wymarzony to wymarzony i zapomniałem dodac ze musi mieć oczywiście bardzo głośśśny wydech ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 spnk! skąd! poważnie mówiłem. sam nad czymś takim myślałem ;) ale do mojego customa to pasowałby miecz na plecach ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Ja mam kilka wizji , które mnie nękają. 1. ChopperPełny minimalizm, króciutkie błotniki (tył oczywiście bobtail - jak w VS 1400), z małym bagażniczkiem, długi przód (ale bez przesady, wystarczy "dokrętka" max 4"), koła przód 21" z jedną tarczą, tył około 200 mm, siedzenie dla dwóch osób (podobne do Corbin gunfighter żeby można było powozić jakąs laskę po zlocie ;) ) , kierownica albo drag bar albo ape hanger. Wydeszki jakieś 2w2. Oczywiście dużo chromu (ale bez orzełków, napisów live to ride , frędzli itp). Kolor czerwony , moze z jakimś aerografem delikatnym (ale nie komiksami :D ). Koła oczywiście szprychowane (z tyłu 120 szprych). Baza to albo Vs 1400 albo H-D. 2. CustomW zasadzie jak wyżej tylko, przód normalny - koło 19" dwie tarcze, zbiornik sporawy, kierownica płaska, mała owiewka na lampie, kierunki w kierownicy, siedzonko Gunfighter (starsznie mi się podoba), dobre zawieszenie z tyłu (klasyczne 2 amorki), wydech 2w1 (Supertrapp z nierdzewki z kolankami okreconymi taśmą albo jakiś V&H Pro Pipe czy coś w tym stylu). Koło tył nie większe niż 200 mm (mogłoby byc i 150 mm - lepiej smigac po winklach na mniejszych oponkach). Koła albo szprychy albo aluminowe. Bez chromu. Silnik najlepiej gołe aluminium. Baza VS 1400 albo H-D FXR, FXD, Softail lub Sportster. 3. TurystykCzarny (moze mat?), koła aluminowe, bez owiewki, light bar, kierwnica płaska (albo inna koncepcja - wysoka -ape hanger), wydech 2w1 (jak w wizji nr2), siedzonko wygodne ale bezprzesady (Ludwik XIV mi niepotrzebny ;) ), kufry albo sakwy (bez centralnego kufra!!), oczywiscie bagażnik, gmole, podesty. Najlepiej bez chromów. I tak wizja chyba najbardziej mi się podoba. Baza to Road King albo Electra Glide. Ewentualnie jak bym przeszedł na drugą stronę mocy Valkiria. Ale nie sądzę :lalag: We wszystkich 3 wizjach widzę jeden silnik. Jak VS 1400 to silnik rozwiercony i stjuningowany (gaźniki, filterki, moduł i takie tam).Skrzynia 4-ka(standard w USA do 1996) lub 5-tka(i wymiana kilku trybików - wydłużenie 4 i 5 biegu). Jak H-D to silnik EVO, najchętniej jakiś S&S w wersji realnej 98" a w wersji "na bogato" 124" . Ewentualnie Twin Cam 95 cali (około 100 KM). Obudowa filtra powietrza Teardrop S&S, gaźniczek Mikuni, skrzynia 5 biegowa (lub 6 ale najpierw musiałbym się przejechac motocyklem z tyloma biegami :D ). Fajnie pomarzyć.... :crossy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) To ja może nie będę opisywał bo za dużo tych wizji po mojej głowie biega.Pokaże tylko trzy wątpliwej jakości rysunki. http://img213.imageshack.us/img213/8117/vrod7pk.jpg http://img130.imageshack.us/img130/4849/pr...ncamfatboy1.jpg ten ma nawet kwadratowe koła ale to chyba najbliższe moim marzeniom ustrojstwo... może kiedyś ;) http://img213.imageshack.us/img213/2948/draggsxr28bn.jpg to miało nawet szanse powstać ale pojawił się Eliminator ;) Ostatnio mam w głowie jeszcze dwa sprzęty może uda mi się je narysować w corelu :] Edytowane 15 Czerwca 2006 przez PROC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 A ja mam małe pytanko do osób które znają się na mechanice bardziej niż ja ;)Czy wydech 2 w 2 (bez rury interferencyjnej) w Fat Boy spowodowałby duży spadek mocy? I czy byłoby to mocno szkodliwe dla silnika? Bo fajnie to wygląda, ale chciałbym wiedzieć czy ten lepszy wygląd jest tego warty ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.