Skocz do zawartości

strzelający dniepr ...


zildian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie piszesz jaką masz cewkę.

JA MIAŁEM TĄ ORYGINALNĄ Z ODGROMNIKAMI

i działy się cuda (strzały raz w gaźnik raz w tłumik

szarpanie przy przyspieszaniu)

Po wymianie na maluchowską problem sam się

rozwiązał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewka maluch 2 biegowa (bez rozdzielacza) -- dziala bo wpakowalem ja do malca i targa ok

 

kondensator maluch ( pewnie bez znaczenia ale przykręciłem go na zewnatrz aparatu.. juz tak przyszlosciowo :biggrin: bo bedzie czesto wymieniany cos czuje).

 

okolo 21 zdam relaacje co z zaplonem zrobilem... bo nie ukrywam ze poczatkowo rozchylenie bylo tak jak w "nieszczęsnym" ŚM z 2004 roku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K. mały updeJt :flesje:

 

generalnie pomeczylem zapołon i powoli dochodze do ładu...

silnik wkręca na wysokie obroty ale jak ruszam to na 1wszym biegu musze mu delikatnie zapinac manete... jak juz wrzuce 2ke to gaz do oporu i idze odrazu bez przechodzenia powoli....

 

ale jest 1 ALE.... wszystko co napisałem powyżej dzieje sie na ssaniu (jeżeli jade)

 

natomiast jeśli chce taki efekt mieć stojac to ssanie musze zrzucic.... <---- na jałowym biegu OFCOZ

 

kurde zupełnie jakbym mial samochodowy "dolot" :biggrin: podający zaduzo powietrza w "locie" ....

 

powietrz emam ZDECYDOWANIE bardziej DOkręcone niz te "ustawowe" półtora obrotu...

 

jak zakręce do koońca to sa duuuuuze opory zeby go odpalić...

 

 

 

czyżby gaźniki na śmietnik ?? :wink: <--- kolektory dolotowe 2 osobne. czytaj male stożki na gaźnikach :biggrin:

Edytowane przez zildian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz miec kilka innych problemow, a przede wszystkim nie tyle za duzo powietrza co za malo benzyny.

Czy masz jasnosc co dokladnie reguluja sruby wolnych obrotow:

ilosc mieszanki czy powietrza ???

Wracajac do za malej ilosci benzyny to moze byc przypchanie ukladu wolnych obrotow, za duzo powietrza to dadza ci za luzne przepustnice gaznikow, czy lewe powietrze dostajace sie do kolektora ssacego, w momencie jesli np gaznik ma krzywa flansze mocujaca go do kolektora na glowicy. Stac sie to moze latwo przez za mocne dokrecenie nakretek mocujacych gaznik do kolektora.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo 1 śróba reguluje otwarcie przepustnicy....im bardziej dokręcona tym wolniejsze obroty

 

a druga ilość powietrza jaką puszcza gaźnik do do komory spalania...

 

odnośnie skrzywienia gaźnika... sprawdze to choś mam dość grube podkładki :/

 

najbardziej prawdopodobne wydaje mi sie obluzowanie któreś z przepustnic..

 

tak sobie myśle to "ruskie turbo" w znacznym stopniu ułatwiłoby regulacje gaźników i ciśnienie...

tylko czy sprawa wygląda tak różowo czy są jakieś ALE, o których mój nadal laicki mózg jeszcze nie wie ...

 

PS. niezależnie od wszystkiego są postępy - moto już jeździ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna śruba reguluje dopływ powietrza na wolnych obrotach (kiedy przepustnice sa w pozycji "zakniętej". Druga zaś reguluje położenie przepustnicy. Przepustnica wpuszcza powietrze, ale również podnosi się iglica, która podaje więcej paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyreguluj poziom paliwa w gaznikach, ma byc do tego uskoku ktory jest wykonany w obudowie komory plywakowej (ta pokrywka na dwie srubki przykrecana z dolu gaznika - chodzi o ten uskok kolo dyszy ssania, tyl gaznika). Jezeli poziom jest prawidlowy (nie jest zbyt niski) to podnies iglice i patrz co sie bedzie dzialo.

Zobacz takze czy kranik nie jest zafajdany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. sprawe zapłonu juz właściwie rozwiązałem (teoretycznie) tylko czas na grzenbanie ;)

 

na lewym gaźniku jest chyba za niski poziom paliwa.

 

 

ale dzisiaj zsiadajac z testowych jazd.. zauważyłem ze z dyfra na tyle kapie mi oleista ciecz...

 

 

 

P.S. swoja drogą dzisiaj taka temperatura ze paliwo z gaźników paruje ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzelanie w tłumik powoduje zbyt bogata mieszanka co jest bardzo żadkie bardziej prawdopodobne jest wypalony zawór wydechowy lub zapłon bardzo opóżniony. zapłon w dnieprze ustawia się według znaku na kole zamachowym przy rozchylonych ciężarkach przyspieszacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten Twoj moto to chyba niezly wynalazek (drogi wynalazek). Nie potrzebuje powietrza tylko paliwo ;)

 

PS. Ja gdybym w swoim zaciagnal ssanie i do tego zamknal powietrze to kopcil by na czarno jak cholera i mocy by w ogole nie mial.

Napisalem wyzej jaki ma byc poziom w komorze plywakowej i sprawdz czy taki jest. Pozatym nie wiem jak tam masz poprowadzone wezyki paliwa. Zobacz czy po odkreceniu kranika paliwo leci do dwoch gaznikow mniej wiecej z jednakowym powerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...