zbyhu Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Czolem! Ja bym obstawial urwane iglice w gaznikach, jesli chodzi o kwestie braku mocy.Co do oleju to serio nie mam pomyslu. Poza moze bledem pomiarowym :biggrin:. Kolor swiec trzeba sprawdzac po jezdzie (w dobrej temp. silnika i przynajmniej przejechanych 20km). Jesli moto odpalalo na ssaniu od ostatniej takiej jazdy, to kolor swiec nic Ci nie powie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Trzeba jeszcze sprawdzić sprzegło - czy tarcze się nie popaliły z braku oleju - to by wyjąsniało względna 'stratę mocy'. Ja tak miałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulp Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) no wlasnie wydaje mi sie ze to moze byc cos na sprzegle, wbo w dodatku w tym dniu troche je podkrecilem, sam nie wiem po co ;/ poza tym slychac jakies stukanie w okolicach zaworow wydechowych takie jakby klekotanie czy kolatanie, nie wiem jak to nazwac. a biegi wchodza normalnie. Edytowane 13 Czerwca 2006 przez Gulp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Czolem! Nie bardzo wiem, co mogloby sie dziac ze sprzeglem. Gdyby bylo za bardzo podciagniete, to na wysprzeglonym silniku by ciagnelo, a na za slabo podciagnietym (lub zuzytymi tarczami) by slizgalo... Wibracji silnika raczej tez by nie powodowalo. Skoro juz silnik pracuje z nowym olejem, to sprawdzales, czy znowu nie uchodzi w takich ilosciach jak poprzednio? Mogloby to swiadczyc o uszkodzonym pierscieniu na ktoryms tloku. Opisz jeszcze raz dokladnie jakie sa objawy. Na postoju i podczas jazdy. Na postoju tez nie wkreca sie na obroty? Jak zachowuje sie silnik na ruchy manetki na luzie i podczas jazdy. I sprawdz te iglice, o ktorych mowie :wink:. Jesli Ci taka urwalo, objawy moglyby byc takie, jak opisujesz, a taka urwana iglica moze zostac wessana nad tlok i zrobic mielone z silnika. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulp Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) Obajwy takie Pali na dotyk, z poczatku troche nierowno, czego nie bylo przed ekscesem, jak sie rozgrzeje jest juz rowno, wkrecac sie wkreca, ale jak juz jest kolo 6-7 to sie cala podloga trzesie, wczesniej tak nie bylo, biegi wchodza normalnie, przyspiesza tez nienajgorzej, ale nie tak zwawo jak przedtem to pewne, no i ogolnie na wyzszych zamiast miec wiekszego kopa niz na nizszych to ma takiego samego albo i mniejszego ;/ Bo wiesz... GS ma kopa przy wyzszych, a tu jest tak jakby jednostajnie, tak samo przyspiesza na 4 tys jak i na 7 ;/ Kupilem dekadowke i nim nie jezdze, wiec jak tylko zdobede fundusze motor idzie do mechanika. mototr dobrze reaguje na ruchy manetka, jednak jakos sie nie wkreca chetnie powyzej 6-7 tys tak samo na postoju jak i w czasie jazdy. sprawdzilbym te iglice jakbym wiedzial jak ;/ Edytowane 13 Czerwca 2006 przez Gulp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Apropos oleju, to w mojej gr650 (silnik podobny do GS) na olej w okienku musze czekać kilka godzin :] .Co do braku mocy to polecam sprawdzić kranik i czy przypadkiem nie ma syfu (wody) w gażnikach.W sumie niedużo roboty.Klient przypchał kiedyś skuter to na 4 litry paliwa miał 0,7l wody....No comments.pozdro. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Apropos oleju, to w mojej gr650 (silnik podobny do GS) na olej w okienku musze czekać kilka godzin :] .Co do braku mocy to polecam sprawdzić kranik i czy przypadkiem nie ma syfu (wody) w gażnikach.W sumie niedużo roboty.Klient przypchał kiedyś skuter to na 4 litry paliwa miał 0,7l wody....No comments.pozdro. w moim skucie było 1,5l wody na 5l benzyny :flesje: , tankowałem na jakieś stacji X z powodu resztek w baku,m ale dojechałem do domu ;) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 i nadal pytanie gdzie sie podział olej ??!! W jakiej brańży pracujesz? w jakiej okolicy , o której godz. moto tam przebywało , bo jeśli pyła to np. nocna zmiana , a moto na parkingu przy pracy w pobliżu dyskoteki (blee) to nie zdziwiłbym sie jakby Ci tam silnik skroili i pedały zamontowali... ot tak -dla jaj ... a po drugie to moze ten brak mocy nawet nie ma nic wspólnego z tym chwilowym brakiem oleju , moze poprostu sie dwie rzeczy w tym samym czasie "skończyły" Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 a może chodzi na 1 gar lub przerywa bo raczej chyba nikt nie spuścił oleju komu by się chciało pierścień nie bo sprężanie jest ok może i też gaźnik bo jedna świeco jest okopcona tylko co z tym olejem :icon_eek: Dziwne :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.