Skocz do zawartości

Sv to jest to!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie SV jest git , przy kupnie zastanawiałem sie nad sv a fzs 600 padło na fazerka, bo chodziło o owiewkę a wersje z owiewką (te na ktore by mnie było stac) czyli do 01 to nie podchodzą mi za bardzo golasy super ale to golasy , od 03r wersje "S" są wypasione ale kaska... jednak jak przyjdzie zmiana na 1000 -siąca to planuje SV-kę juz lukam po cenkach

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że SV RULEZ to ja wiem nie od dziś :biggrin: Miło jednak slyszeć, że są inni wyznawcy kultu zaklętego w aluminium v-twina!

To co najbardziej lubie w swojej SVce to jej dynamika, to że na pierwszych czterech biegach idzie toto bez znaczenia czy jestes na górze obrotomierza czy dooiero zaczynasz się wkrącać od 3000. No i ta reakcja na gaz...bez chwili zawahania - odkręcasz i ogień! Nie bez znaczenia jest tutaj z pewnością również mała masa.

 

Ostatnio miałem okazję pogadać z kolesiem, który aktualnie jeździ na R1, ale śmigał kiedyś na SV650. W międzyczasie miał jeszcze R6 i CBR900. Twierdzi, że gdyby musiał zrezygnować z R1 i przesiąść się na coś bardziej ekonomicznego to wróciłby do SVki, bo do dziś wspomina jak fajnie przyspieszała (ale tak do 120 bo potem to już nie - co to R1 robi z ludzmi...:crossy:). To tylko potwierdza słuszność mojej decyzji i zakupie. SV650 to jak mówią za oceanem "best bang for buck" [kropka]

 

To co coraz bardziej zaczyna mi doskwierać to seryjny wydech. Szczególnie jak posłuchałem SV1000 na dwóch pięknych Akrapovicach :biggrin: Trzeba będzie coś wykombinować...

 

Pozdrawiam posiadaczy i miłośników!

 

PS. W księdze gości na mojej stronie ktoś ostatnio zaproponował jakieś spotkanie SVek. Troche już nas jest i mogłoby być miło! Co wy o tym myślicie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem z wami, nie ma to jak pozadny widlasty v-twin, a jeszcze do tego 1000cm :notworthy:, przyspieszenie w kazdym zakresie, nawet na 6 biegu przy wysokich predkosciach, i stabilnosc z odczuciem predkosci rewelacyjna, pozatym lekki i ekonomiczny, okolo 6,5l na 100km.

ostatnio smigalem po serpetynkach z kolesiami na RI, gsx-r, oni musieli obnizac o jeden bieg nizej niz ja w SV zeby wyjsc z podobnym kopem z zakretu :)

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja caly czas zastanawiam sie nad kunpem sv 650s na drugie moto...

Glownymi konkurentami byla by cbr 600f2/f2, cenowo to bede mial kolo 11 tys. Po miescie to i tak nie jezdze szybciej niz 140, a na powaznej trasie to jeszcze w zyciu nie bylem, ale w planach mam pozwiedzanie europy...warto nabyc sv650 ? :biggrin:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli sie zastanawiasz miedzy cbr f1/f2 a sv to bierz sv

po pierwsze bedzie o wiele mlodsza

po drugie odejscie tez bedzie miala lepsze

jezeli jezdzisz po miescie to tez sie lepiej sprawdz

jedyny minus to turystyka bo moim zdaniem za bardzo sie nie nadaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, nie zrozum mnie zle. Mowilem o max speedzie jaki zdarza mi sie rozwinac np na prymasa, siekierkach. Normalnie okolo 100 km/h, nie wiecej. Podanie tej liczby mialo zobrazowanie wymagan dotyczacych nowego moto...

Boje sie tylko jednego, iz nabede np sv, pojade w trasie po europie i uznam, ze mi brakuje mocy np przy wyprzedzaniu... narazie jestem na etapie w ktorym nie wyobrazam sobie jazdy przy stalej predkosci rzedu 180 km/h, ale nie wiem czy przyszlosc nie zweryfikuje tego (by nie bylo niedomowien, chodzi mi o turystyke za granica Polski).

 

ps: macie moze gdzies linczury do jakis plikow dzwiekowych, gdzie moglbym uslyszec jak moze chodzic sv'ka na sportowym tlumiku?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...