Novement Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Problem jest następujący, zapalam ciężko, trzeba pchnąc i to zdrowo, nawet jak silnik rozgrzany i zgasze to tak jest, gaźnik przeczyszczony, nowy kranik jest, paliwo dochodzi. Lecz nie wiem czy to nie od świecy bo kupiłem jakąś iskre, ale nie wiem jaką ma przerwe. I czy to zapłon. Bo jak zapali to obroty tak spadają i poprostu gaśnie po 10 sekundach bez gazu, przygazówa i znowu to samo, a silnik ciepły. Regulacja śrubą przy gaźniku nie pomogła to samo z linką gazu. Proszę was, o pomoc, a jeszcze jedno jak się jedzie, równaprędkość to szarpie trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cycu Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zacznij od świecy, potem wydech a na końcu zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 nio ja sie zgadzam z kolega u gory . ale jednak to chba zaplon wyreguluj zaploni potem gaznik i powinno byc oki. a jak nie to oddaj ajkiemys mechanmikowi i moze zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 ja miałem kiedyś troszkę podobny problem. odpalił, a potem jak się go nie przytrzymało na gazie to gasł. co zrobiłem... podczas wywrotki wszystko się naprawiło :banghead: ale nie polecam tej metody :banghead: musisz sprawdzić świece i zapłon... no i jeśli sobie nie poradzisz, to zrób tak jak Matik mówi: znajdz mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Ja mialem podobny problem jak jakas chwile pochodzil robil sie slaby ,ale wchodzil na wysokie obroty. Okazalo sie ze tlumik byl kompletnie zatkany. Ze srodka wylecialy grudy nagaru wilkosci wegla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Wyrególuj przerwe na platynkach, jak to nie pomoże to zapłon :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 a przypadkiem kondensator nie bedzei do dupy? przeczysc wszystko wyreguluj i sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Podstawa to dokładnie przeprowadzone regulacje. Ustaw przerwe na przerywaczu, wyprzedzenie zapłonu, przerwe na świecy. Następnie zajmij sie gaźnikiem- poziom poaliwa komoze pływakowej, iglica na srodkowy rowek, skład mieszanki itp. Jezeli nie wiesz czy to tlumik to go odkrec i zobacz czy silnik działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 a przypadkiem kondensator nie bedzei do dupy? przeczysc wszystko wyreguluj i sprawdz No może i kondensaot, ale jeżeli była by to wina kondensatora to raczej na ciepłym silniku by nie zapalał i przerywał, a na zimnym by chodził.Zmień świece, zobacz ten wydech, platyny, wymień kondensator (kosztuje grosze), a jak nie to zobacz do zapłonu. :buttrock: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.