Skiba_gpz Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Witam zauwazyłem ze po zgaszeniu swiateł podnosza mi sie obroty o jakies 200-300 normalni po zapaleniu jest ok trzyma ten 1000 obr/m,ale po skonczonej jezdzie po wyłaczeniu swiatek mija 2-3 sekundy i obroty w gore?czy warto sie tym przejmowac, motor ma juz 20 latek a wiec nowka nie jest i mozenie jest to nic strasznego i tak powinno byc przy zabytkach :banghead: pozdr Michał gpz 1000 rx Edytowane 7 Czerwca 2006 przez Skiba_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Spada odciazenie alternatora i-silnikowi jest troszke lzej -wzrasta napiecie w instalacji i elektronika troszke szaleja Normalne to nie jest (zmiana obrotów)- sprawdz napiecie w roznych warunkach(swiatła ,obroty) Edytowane 7 Czerwca 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Wmojej Zuzi mam zamontowany woltomierz i spadek napięcia po włączeniu świateł jest wyrażny,nie ma co się tym przejmować,wg. mnie jest to normalne .Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 mam w kawie tez voltomierz zamontowany, z tego co pamietam to bez swiatel jest ok 14,4V ze swiatłami troszke ponad 14 ok 14.1, sa to odczyty na niskich obrotach, w jakim zakresie moto ma maxymalne ładowanie?pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Nie jest to normalne zjawisko!!!!Normalne to może jest w WSK KOMAR itp. sprzętach.Twój moto to nie jest jakiś tam demoludowy sprzęt tylko zaawansowany technicznie motocykl.Proponuję udac sie do jakiegos speca od elektryki/elektroniki. Po włączeniubświateł nie powinienneś bnawet zauważyć zmiany obrotów. Ja miałem taki problem kiedyś w MZ 250 . Okazało się , ze wirnik i szczotki sa juz na wykończeniu a sam regulator napięcia tez był juz ponadpalnay na stykach. No ale Kawa to nie ETZ. Jeździc z tym nie powiniennes ponieważ obciążasz zbytnio elementy instalacji. Skoki napięcia nie służa instalacji Edytowane 7 Czerwca 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 ja jako elektryk potwierdzam!!!!pozdro :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.