JaJo Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 http://allegro.pl/show_item.php?item=106767888 który to rok, czy rzeczywiscie 95? jak to sprawdzic jezeli nie ma papierów, jutro jade go oglądac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 kurcze kiedys na forum koles podał linka do stetrony na której po nr ramy mogłes sprawdzic bardzo dokładnie jaki to model do czego miał słuzyc no i który to rocznik. Plastiki by pasowały ale nie wiem ja w 300 bo w innych pojemnosciach upSideDown było montowane do 93r a potem do konca 99 był klasyczny teleskop z przodu. poiszukaj tamtego linka :-) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 http://bikepics.com/pictures/573615/jak zawsze duzy problemhttp://bikepics.com/pictures/146726/ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 czerwony kolor ramy do 93R dalej byly szaro-stalowe to 93R rzejsciowy o ile oryginalny jest na lagach zobaczysz wytloczenia daty i pierwsze 2 cyfry na ramie to rocznik!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) http://www.ktmcyclehutt.com/checkvin.htm dzieki tej stronce tak jak wczesniej pisałem (ZNALAZŁEM :D ) rozpoznasz po nr dokłanie co to za moto i z którego roku :-) wydrukuj sobie to albo przepisz jak bedziesz jechał ogladac moto :-)http://www.ktminfo.com/partscat/Page.asp?C...=513&Cat=320377 tu masz dokładniusieńko wszystkie dane i rysunki dokładnie kazdej czesci tego moto. Fajne moto! Edytowane 6 Czerwca 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 w cross raczej stan nie rok sie liczy:) przednia piasta czerwona wiec kola są jeszcze NORD DISC Norweskie lepsze od DID przynajmniej dla mnie:):D do 92r montowali tylniego nie widze ale jest inne --silnik szatan!!! ale wymiana tloka co 10godz:) --z tego co piszesz to widze jestes amatorem i na sezon Ci wystarczy o ile jest nowy----kup 125 ten Ci krzywde zrobi!!!! ma prawie 60PS o ile nie ma bez problemu moze mieć:buttrock::notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 (edytowane) Byłem ogladac motorek, jest to wersja Six day :O, czerwona rama to orginalny lakier, pierwsze numery ramy jak sie domyslalem to rok wiec zaczelo sie od 94, patrzylem tez na plastiki i bylo powybijane wszedzie 95 wiec mysle ze spoko, tylko dziwi mnie to ze ma lampe, czy to jest full wyczyn (bez homologacji) bo miejsca na akulator nie widzialem. 2 sprawa ile kosztuje lozysko kosza sprzegłowego? bo jest do wymiany(tlucze sie na wolnych a jak wcisne sprzeglo to ustaje) I podstawowa sprawa CZY OPLACA SIE GO WZIĄSC ZA 5500 Z KASKIEM+ GOOGLE, PODNOSNIKIEM, OCHRANIACZAMI, I DOJECHANYMI BUTAMI :banghead: BIORAC POD UWAGE TO ZE JEST WSZYSTKO OK OPRUCZ TEGO LOZYSKA ? JAK KTOS POSIADA ÓW ŁOZYSKO TO PROSZE O PILNY KONTAKT NA PRIVA ALBO @-MAILA POZDRAWIAM I DZIEKUJE ZA WYPOWIEDZI!! Edytowane 7 Czerwca 2006 przez JaJo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 krótko- nie opłaca sie. to jest exc i powinien miec dokumenty, za 5500zł kupisz o wiele lepsza maszyne z papierem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 tez tak myślę. za ok. 7tyś. możesz mieć LC4 400 EXC 94-97, który jest na pewno duzo lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 a czy ktos moglby mi powiedziec czym sie rozni GS300 od EXC300? bo moj gs jest dokladnie taki sam jak exc z tych, kazdy najmniejszy detal z wygladu to jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 a czy ktos moglby mi powiedziec czym sie rozni GS300 od EXC300? bo moj gs jest dokladnie taki sam jak exc z tych, kazdy najmniejszy detal z wygladu to jest to samowejdz na tego linka co go wyzej podałem i tam masz wszystkie modele ktma rozłozone na najmniejsze czesci to sobie bedziesz mogł porównac :banghead: http://www.ktminfo.com/partscat/Catalog.asp?intSearchLevel=1 znajdz tu sobie jeden i drugi model :-) 2 sprawa ile kosztuje lozysko kosza sprzegłowego? bo jest do wymiany(tlucze sie na wolnych a jak wcisne sprzeglo to ustaje) http://www.ktminfo.com/partscat/Parts.asp?...20377&CatID=513 znajdz czesc która Cie interesuje i po prawej stronie kliknij na nia i wyswietli Ci sie cena w dolarach. Pomnóz razy 3zł a dowyniku dodaj 40zł i wyjdzie Ci mniej wiecej cena u polskiego przedstawiciela. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 wejdz na tego linka co go wyzej podałem i tam masz wszystkie modele ktma rozłozone na najmniejsze czesci to sobie bedziesz mogł porównac :banghead: http://www.ktminfo.com/partscat/Catalog.asp?intSearchLevel=1 znajdz tu sobie jeden i drugi model :-) standardowo nie ma mojego GSa, nie polecam nikomu kupno KTMa z rocznika ponizej 94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 a z którego masz roku GSa? bo popatrz tam na 94r bo mozliwe ze niczym oprucz plastików sie nie rózniły. Ja miałem GS 125 z 93r a był poprostu identyczny do konca 97r co innego oczywiscie w sklepach twierdzili ale juz nawet kilku mechesów mi powiedziało ze to to samo moto. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 a z którego masz roku GSa? bo popatrz tam na 94r bo mozliwe ze niczym oprucz plastików sie nie rózniły. Ja miałem GS 125 z 93r a był poprostu identyczny do konca 97r co innego oczywiscie w sklepach twierdzili ale juz nawet kilku mechesów mi powiedziało ze to to samo moto. mam kilka KTM i praktycznie kosmetyczne zmiany!!!!!!! bzdury,że do jakiegoś rocznika byly zle a po tem...... po co bic piane ???? koncepcja techniczna prawie bez zmian -wiadomo,że ulepszane ale generalnie nie blo rewolty:) to co piszesz to fakt 97 tylko plastiki i bak inny i nic po za tym!!!! a siedzenie jeszcze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 http://www.bikepics.com/pictures/570690/ 93rhttp://www.bikepics.com/pictures/595370/ http://www.bikepics.com/pictures/529140/ 98rRóznica to tylko kolory i zawiecha przód :-) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.