Budyn Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Witam No właśnie czy to normalne? Dzisiaj odpaliłem w garażu i zobaczyłem po 3 min ze jest czerwone od temperatury. Mam sie martwić czy nie?? Edytowane 6 Czerwca 2006 przez Budyn 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 niewiem czy to dobre porownanie ale mialem tak w samochodzie ze kolektor byl czerwony po paru minutach powodem tego byl przestawiony zaplon( i cos z razrzadem) tak mi mechanik tlumaczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 To normalne,zmieniło kolor na taki czerwonkawy.Mój trener ma Huske TC 450 05 i to samo mu się zrobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Pomyk czy Twoj dyfuzor w okolicach cylindra ma takie fioletowoczerwone zabarwienia od temp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 No mam ale to malutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 umnie dyfuzor w okolicach cylindra jest błękitny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Czerwone kolanko nooorma :notworthy: Sam sie kiedys przerazilem jak odpalilem motor wieczorem, zostawilem na jakies 4min i poszedlem do garazu :buttrock: Wracam a kolanko swieci sie jak zarowka :buttrock: Gdy metal jest czerwony jest bardzo podatny na oborbke mechaniczna, czyli jak pukniesz mlotkiem w taki wydech to zrobisz niemale wgniecenie :buttrock: Podobnie w czasie gleby, im cieplejszy wydech tym wieksze prawdopodobienstwo wgniecenia/uszkodzenia. Pozdr :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 dlatego na ostatnim CC oparłem się lekko dufuzorem na kłodzie i do wurównania z ramą zgniótł się jak folia :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 no moj dyfuzorek jest zmięty do totalnych granic mozliwosci :-D jest to własnie wynikiem "zawadzenia" o kamyczek lub kłodke drewna :D nie prostuje tego bo to kosztuje 200zł a jedynie pomoze mi podwyzszyc wytrzymałość silnika przez obnizenie mocy w niezauwazalny i tak dla mnie sposób. Czerwony wydech w 4T to norma ale napewno jest to spowodowane niewłasciwym spalaniem, Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 za boga mieszanka!!!! podnies iglice jesli jest możliwosc to tak na początek!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Tu znalazłem ciekawą fote i własnie WR 450 ale nie wiem dlaczego ona jest biała :? >> http://www.bikepics.com/pictures/425405/pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Tu znalazłem ciekawą fote i własnie WR 450 ale nie wiem dlaczego ona jest biała :? >> http://www.bikepics.com/pictures/425405/pozdr.Wow!! no ciekawe. Nie chce mi sie wierzyc ze sie to rozgrzało do takiej temperatury w której metal staje sie biały. no bez jaj :biggrin: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 W szkole na obrobce reczniej powiedział mi koleś że przy 1300 stopni C jest kolr słomkowy i sam widzialem a zeby był biały to musi miec 2000 stopnic C.Jak by szło to koles by to palcem zgioł!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 no wiec własnie. ok 2000 stopni. Moze to przez to ze noc i przez to ze aparat (cyfrówka) zle kolor odebrał bo czasem tak bywa jak jest mroczno Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 umnie nawet jak moto pyrkalo pol godziny wieczorem jak bylo juz ciemno nigdy kolanko nie zmienilo koloru wiec to nie jest norma ( z tym ze w KLR jest z nierdzewki) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.