BARBI Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Witam Posiadam motocykl XJ600S Diversion z 92 roku. Jest to typ 4BR z rynku niemieckiego. Posiada 37kW (50KM). Potrzebuje oddławić sprzęta do wersji 61KM. Jeśli macie doświadczenie lub jakieś informację, które mogą się przydać, proszę podpowiedzi. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Kiedys czytałem że jest zdławiony na gaźnikach poprzez załozenie mniejszych dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEH Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Kilka razy na forum poruszano ten temat, oto kilka linków: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=29225&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=18301&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=35706&hl= Czy ci to coś pomoże to nie wiem... :flesje: :flesje: :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Witam. Zobacz sobie na http://www.xj-forum.de/ to jest niemieckie forum XJ. Wszystko pisze na temat oddławienia no tylko po Niemiecku, ale to chyba nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Cześć Jacku :D Ty chyba już zgromadziłeś spis wszystkich niemieckich stronek :notworthy: ---potwierdzam Twoją wypowiedź, najlepiej szukać info u Niemców,nawet dokumentację mają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Witam,wejdź na www.yamaha-motor.de, później -> Motorrader -> Gutachten W tabelce wybierz Leistungssteigerung Z czerwonego pola wybierz swój model i będziesz wiedział co trzeba wymienić żeby przywrócić pełną moc.Pozdrawiam PS Z grubsza przejrzałem dokumenty pod nazwą Teilegutachten i wynika, że:1. Były 2 rodzaje dławienia wersji 4BR i oddławienie polega w pierwszym przypadku na wymianie przepustnic albo jak mamy więcej szczęścia na ztoczeniu o 6.5 mm ogranicznika pełnego otwarcia. Nie mogę znaleźć, kiedyktóra wersja była robiona.2. W wersji RJ01 dławienie było takie same ale trzeba jeszcze wymienić dyszę wolnych obrotów3. Wersja 4BR do numerów 4BR-158755 (XJ 600S) i 4BR-144660 (XJ 600N) jest zdławiona na krućcach dolotowych, dodatkowo trzeba podnieść iglicę o 1 pozycję Edytowane 6 Czerwca 2006 przez Kaszpir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARBI Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Dzieki za podpowiedzi. Bardzo się przydały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 U kolegi w XJcie ograniczeniem były kryzy zna krućcach gazników po wycięciu półokrągłym dłutem sprzęt dostał wyczówalną dawke mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.