Skocz do zawartości

z karteru cieknie POMOc/Y


radziok16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam ostatnio troche mnie ponioslo na moto :flesje: i w skutek tego lancuch zerwal sie na 3 czesci :flesje: a co za tym idzie karter dostal po dupie i troche zniego cieknie odtluscilem to i skleilem klejem do metalu ale zle odtluscilem bo znajomy jak mi to kleił to mnie zje*al ze nitrem odtluszczalem.

I mam pytanie czy jest jakiś klej (moze poxipol) który by się sprawdził i nieciekł by mi olej, czy raczej myslec o innym karterze ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zalatalem tlumik kawalkiem balszki i poxipolem. Nie daloby sie tego pospawac bo mocno przerdzewialo i co najwyzej moglbym wypalic wieksza dziure. Jakos blaszke dorobilem i nakleilem na dziure. Poxipol wytrzymuje do 120 stopni C wiec spokojnie daje rade.

 

Dobrze zmatowic, odtluscic i nakleic. Po 10min twarde jak skala. Daje sie malowac nawet :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze silnik nagrzeje mi sie bardziej jak 120 chociaz nie wiem to nie jest komarek tylko MZ ES Trophy trudno do teog dostac karter ;/ a to z tego allegro to jak myslicie dobre to bedzie ?? bo to jest tylko taka szczelina dosyc dluga bo na jakies 6 centow zapodaje linka do tego jkby ktos niewiedzial o co mi chodiz http://allegro.pl/search.php?string=alumin...ie&category=156

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to nie przenosi zadnych obciazen, tylko ma byc szczelne to ten plynny metal (np dwuskladnikowy firmy Wurth) powinien wystarczyc. Kleilem tym m.in. zeberka alu w glowicy, krocce kranikow przy zbiornikach i trzyma bardzo dobrze.

 

to wlasnie ma byc tylko szczelne bo mi olej kapie bo to jest na samym dole karteru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten AluWeld i inne podobne "wynalazki" testowałen z pozytywnym skutkiem.

Trzeba mieć palnik na propan-butan i trochę treningu :)

Ja w "ramach treningu" najpierw próbowałem połączyć alumniniowy drut ze stalowym gwoździem i trzymało jak spawane.

Najważniejsze jest dobre oczyszczenie lutowanych powierzchni i możliwość mocnego nagrzania lutowanego elementu.

Tak więc aby dobrze polutować tym AluWeldem nie obejdzie się bez rozpołowienia silnika,tak przynajmniej uważam.

Ale jeżeli polutujesz to w miarę solidnie to będziesz miał spokój "na wieki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Musze polecić ten ,,płynny metal" permatrex http://allegro.pl/item710293905_permatex_p...93st_c_20g.html

 

kleiłem nim pęknięcie w miejscu gdzie przepływa olej przy głowicy(o zgrozo) i po 2k km trzyma...

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...