radziok16 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 witam ostatnio troche mnie ponioslo na moto :flesje: i w skutek tego lancuch zerwal sie na 3 czesci :flesje: a co za tym idzie karter dostal po dupie i troche zniego cieknie odtluscilem to i skleilem klejem do metalu ale zle odtluscilem bo znajomy jak mi to kleił to mnie zje*al ze nitrem odtluszczalem.I mam pytanie czy jest jakiś klej (moze poxipol) który by się sprawdził i nieciekł by mi olej, czy raczej myslec o innym karterze ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Zaspawaj szczelina nawet na allegro są specjalne "druty' do lutowania aluminium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Zaspawaj szczelina nawet na allegro są specjalne "druty' do lutowania aluminium tak ale do tego trzeba miec spawarke ;/ wole to zakleic ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Klejenie nigdy nie bedzie tak wytrzymałe jak spaw a poza tym zeby to sklejć musisz miec naprawde dobry klej i poządnie odtluścić i wyczyścic powiezchnie którą bedziesz klejł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Ja tam zalatalem tlumik kawalkiem balszki i poxipolem. Nie daloby sie tego pospawac bo mocno przerdzewialo i co najwyzej moglbym wypalic wieksza dziure. Jakos blaszke dorobilem i nakleilem na dziure. Poxipol wytrzymuje do 120 stopni C wiec spokojnie daje rade. Dobrze zmatowic, odtluscic i nakleic. Po 10min twarde jak skala. Daje sie malowac nawet :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 mysle ze silnik nagrzeje mi sie bardziej jak 120 chociaz nie wiem to nie jest komarek tylko MZ ES Trophy trudno do teog dostac karter ;/ a to z tego allegro to jak myslicie dobre to bedzie ?? bo to jest tylko taka szczelina dosyc dluga bo na jakies 6 centow zapodaje linka do tego jkby ktos niewiedzial o co mi chodiz http://allegro.pl/search.php?string=alumin...ie&category=156 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Jezeli to nie przenosi zadnych obciazen, tylko ma byc szczelne to ten plynny metal (np dwuskladnikowy firmy Wurth) powinien wystarczyc. Kleilem tym m.in. zeberka alu w glowicy, krocce kranikow przy zbiornikach i trzyma bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Jezeli to nie przenosi zadnych obciazen, tylko ma byc szczelne to ten plynny metal (np dwuskladnikowy firmy Wurth) powinien wystarczyc. Kleilem tym m.in. zeberka alu w glowicy, krocce kranikow przy zbiornikach i trzyma bardzo dobrze. to wlasnie ma byc tylko szczelne bo mi olej kapie bo to jest na samym dole karteru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Ten AluWeld i inne podobne "wynalazki" testowałen z pozytywnym skutkiem.Trzeba mieć palnik na propan-butan i trochę treningu :)Ja w "ramach treningu" najpierw próbowałem połączyć alumniniowy drut ze stalowym gwoździem i trzymało jak spawane.Najważniejsze jest dobre oczyszczenie lutowanych powierzchni i możliwość mocnego nagrzania lutowanego elementu. Tak więc aby dobrze polutować tym AluWeldem nie obejdzie się bez rozpołowienia silnika,tak przynajmniej uważam.Ale jeżeli polutujesz to w miarę solidnie to będziesz miał spokój "na wieki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Uwaga, żeby nie pisać nowego odkopałem. Mam małe przetarcie na bocznej pokrywie i poci się olejem, czym naprawić? Spawać się tego nie da bo kiedyś w starym moto próbowałem i niestety to jest magnezowa pokrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 ja od jakiegoś czasu jeśli cieknie kleje klejem "Distal" i póki co nie narzekam na niego ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Musze polecić ten ,,płynny metal" permatrex http://allegro.pl/item710293905_permatex_p...93st_c_20g.html kleiłem nim pęknięcie w miejscu gdzie przepływa olej przy głowicy(o zgrozo) i po 2k km trzyma... Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 dzisiaj ktoś mi ma przynieść takie coś jak chester metal, będzie sie nadawac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 dzisiaj ktoś mi ma przynieść takie coś jak chester metal, będzie sie nadawac? Powinno być dobre tylko musisz dobrze odtłuścić benzyną ekstrakcyjna najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.