dymekk Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 witam mam pytanko mam honde cbr 900 sc28 93 rok moto ma przejechane 50 tys problem dotyczy tego iz kolego jechal kawalek na gumie i moto zaraz po opadnieciu na ziemie przykopcal sobie na bialo po chwili wszystko wracalo do normy objaw ten nie wystepuje gdy moto przygazuje i gdy jade normalnie sam nie jezdze na kole ale troche mnie to niepokoi ze tak przykopcal na bialo poza tym moto bardzo nierowno pracuje na luzie a byly niby regulowane gaziory pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) moze jak jedziesz na gumie to poziom oleju w silniku ulega zmianie i pierscienie niewyrabiaja. Pozniej jak opadnie na przod to ten nadmiar oleju przepali i znowu jest OK. ?Albo wplyw ma zmieniajacy sie poziom paliwa w gaznikach - te nierowne chodzenie. ? Edytowane 4 Czerwca 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 a jakichś płynów nie ubywa(oprócz paliwa :flesje: :) )?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Z Tym olejem to faktycznie może tak. Biały dym z tego co mi wiadomo to występuje w dwuch przypadkach. W momencie gdy moto w wyniku przebiegu i zużycia bierze olej ,często właśnie przy obciążeniu i drugi warian gdy jest trafiona uszczelka pod głowicą ale to już mniej prawdopodobne. A zobacz jeszcze taki manewr żeby ktoś za Tobą śmigał a Ty przyłóż swojej hondzinie tak zdrowo mniej więcej na 4 biegu przy 100 i zapytaj kumpla czy też była chmura za Tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 prawdopodobnie masz do wymiany uszczelniacze zaworowe :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 prawdopodobnie masz do wymiany uszczelniacze zaworowe :)Tak właśnie, CBR praktycznie nie zużywa pierścieni, z racji wieku, nie przebiegu, uszczelniacze nie dają juz rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_gorzow Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Moim zdaniem olej kopci na niebiesko a nie na bialo... tak jest w autach a naprawiam je dobre pare lat... na bialo moze sie spalac plyn chlodzacy wiec to moze jest uszkodzona uszczelka pod glowica ale moge sie mylic.Co sadzicie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Moim zdaniem olej kopci na niebiesko a nie na bialo... tak jest w autach a naprawiam je dobre pare lat... na bialo moze sie spalac plyn chlodzacy wiec to moze jest uszkodzona uszczelka pod glowica ale moge sie mylic.Co sadzicie...?Jezeli sie spala :eek: to musi go ubywac :flesje: ale co to ma wspolnego z jazda na kole :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 plynu chlodniczego nie ubywa a gdy jechak za mna kumpel i hondzie pozadnie dawalem w dupe to mala chmurke moto puscil wiec czyzby uszczelniacze zaworowe czy pierscienie co sadzicie a moze to wina oleju moto jezdzil wczesniej na motulu 5100 10w40 i byly wlasciciel( kumpel ) zalal go na ten sezon castrolem gps w technologi syntetycznej ale tez 10 w40 a podobno gdy mial wlanego castrola actevo to go zar jak glupi w sklepie mu powiedzieli ze ten gps jest lepszy od actevo i juz nie powinien zrec oleju na co moj kupel ulegl sprzedajacemu i kupil gps zamiast motula przy kturym moto zarl 200 setki na caly sezon wiec moze to wina tego castrola :flesje: co myslicie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Jeżeli moto przydymia na biało przy dodaniu gazu to pierścienie. Gdy pojawia się jasny dym przy przymknięciu przepustnicy - uszczelniacze zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) .... a ja bym upatrywał bardziej prozaiczną przyczynę... dajesz na koło to wtedy przy dość dużym stanie oleju olej wędruje sobie do odmy , wyprowadzenie odmy masz pewnie gdzieś w okolicach układu wydechowego... więc po opadnięciu na ziemię i wstrząsie zawsze z tej rurki coś kapnie na ta rurę za kolektorem ktora jest rozgrzana i wtedy mała chmurka :D , równie dobrze może to byc paliwo które kapie z odpowietrzenia zbiornika na ta sama rure, przy pełnym baku często można zauważyć, że coś wykapuje podczas dzidowania... :notworthy: no chyba, że jesteś pewien, że dymek pojawia się dokładnie z wydechu a nie w jego okolicach.. Edytowane 6 Czerwca 2006 przez lolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcbr Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 .... a ja bym upatrywał bardziej prozaiczną przyczynę... dajesz na koło to wtedy przy dość dużym stanie oleju olej wędruje sobie do odmy , wyprowadzenie odmy masz pewnie gdzieś w okolicach układu wydechowego... więc po opadnięciu na ziemię i wstrząsie zawsze z tej rurki coś kapnie na ta rurę za kolektorem ktora jest rozgrzana i wtedy mała chmurka :banghead: , równie dobrze może to byc paliwo które kapie z odpowietrzenia zbiornika na ta sama rure, przy pełnym baku często można zauważyć, że coś wykapuje podczas dzidowania... :banghead: no chyba, że jesteś pewien, że dymek pojawia się dokładnie z wydechu a nie w jego okolicach..tak kolega ma rację olej przedostaje się przez odmę i może być w minimalnych ilościach zassany przez gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Jeżeli moto puszcza biały dym przy normalnej jeżdzie ( nie na gumie ) i brało olej, ja bym był jednak w najleprzym przypadku za uszczelniaczami zaworowymi. Możesz sprawdzić jeszcze na postoju. Szybko i mocno przygazować, szybko puścić gaz i tak jak pisałem wcześniej, jeżeli będzie dymił na biało przy zchodzeniu z obrotów to uszczelniacze. Może się mylę, ale spróbować można. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.