Skocz do zawartości

Virago 535 i problem z nadmiernym spalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

No to jestem zaskoczony - ja miałem kiedyś xv500se - poprzednika 535 - i on palił średnio w cyklu mieszanym 3,5 a 4 to brał przy przelotach autostradą 140-150 km/h. 5 to mi nigdy w życiu nie wziął a latałem nim ze 4 sezony. Brakuje mi teraz tego klimatu bo zminiłem estremalnie maszynę na rx125r :icon_biggrin:

 

Witam a ile pali ci ten rx teraz??bo ja mam honde i bierze mi ona 4l na 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaden z was nie ma serwisowki do Virago 535 ???

Tam sa wszystkie nastawy i wyjasnienia jak ustawic mieszanke na wolnych obr. To niezbyt wielki silnik i jak go krecicie, specjalnie w miescie przy czestych przyspieszeniach i hamowaniach to jasne, ze spali wiecej niz np na trasie. Moja BSA o pojemnosci 650, czyli deczko wieksza od Virago ma spokojnie kolo 2 l roznicy miedzy miastem a trasa, specjalnie jak w miescie chce jechac "z ruchem" i od swiatel do swiatel podkrecam ja do 60 mph ( 100 km/h ).

A wiem ze ustawiona jest bardzo ubogo.

Tak ze nie ma co przesadzac ze spalaniem w jezdzie miejskiej, motocykl bedzie palil albo benzyne albo zawory, co wolicie ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha XV 750 82 r. 10 L w mieście = norma! Nikt mi nie powie, że za duzo. Ustawiona perfect!!! Kilka Identycznych XV 750 mw okolicy = ten sam wynik. Nie sądze , ze 6,5 L to jest duzo. Nie popadajmy w paranoje. Moto musi łyknąć jak się w mieście staje rusza staje rusza .....!!! Jęsli ktoś chce spalania na poziomie 3 L to musi szukać motoroweru albo jakiejś 125. A sugerowanie się tym , że np. Varior 1700 spali 6 L . To sa o wiele nowocześniejsze maszyny + wtryski , elektronika itp. irago 535 to prosta technika więc nie będzie się z paliwem obchodzic ostroznie. Znajomi tez się chwalili - moja pali 5 L !!!!!! Tylko jak przyszło co do czego to w bezpośredniej konfrontacji ( jazda po mieście i wypady na trase ) nagle spalanie rosło do 7-8 L ???? OJJJ jak mi wtedy przykro , To po co było tak gadać??!!

POZDRAWIAM

Edytowane przez Lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Co do nadmiernego spalania to oprócz synchronizacji gażników ,trzeba również ustawić poziom paliwa i śruby regulacji składu mieszanki.Prowadzę warsztat samochopdowo-motocyklowy i przy Virado XV-700 zszedłem na 4.5L w cyklu mieszanym (miasto i trasa, ale teren górzysty).Czarny suchy nalot na swiecach świadzczy o bogatej mieszance,czasem wina jest w za dużej przepustowości dyszy głównej,która zmienia średnicę z tytułu normalnego zużycie.Bardzo ważna jest też regulacja składu mieszanki biegu jałowego.Jeśli jest za uboga to wtedy trzeba mocniej odkręcać manetkę ,żeby dostał silnik więcej paliwa,które zaczyna ciągnąć już z dyszy głownej,i spalanie wzrasta.

 

 

widze ze znasz sie w tym ,moja wirago duzo pali 6,5 litra na 80 km i jak sie jej doda gazu to sie dlawi a naraz dostaje tak jak by podwojnego kopa,co moze byc przyczyna tego czy ustawie to sam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha XV 750 82 r. 10 L w mieście = norma! Nikt mi nie powie, że za duzo. Ustawiona perfect!!! Kilka Identycznych XV 750 mw okolicy = ten sam wynik. Nie sądze , ze 6,5 L to jest duzo. Nie popadajmy w paranoje. Moto musi łyknąć jak się w mieście staje rusza staje rusza .....!!! Jęsli ktoś chce spalania na poziomie 3 L to musi szukać motoroweru albo jakiejś 125. A sugerowanie się tym , że np. Varior 1700 spali 6 L . To sa o wiele nowocześniejsze maszyny + wtryski , elektronika itp. irago 535 to prosta technika więc nie będzie się z paliwem obchodzic ostroznie. Znajomi tez się chwalili - moja pali 5 L !!!!!! Tylko jak przyszło co do czego to w bezpośredniej konfrontacji ( jazda po mieście i wypady na trase ) nagle spalanie rosło do 7-8 L ???? OJJJ jak mi wtedy przykro , To po co było tak gadać??!!

POZDRAWIAM

 

hej Lolo. W tym miejscu muszę ci przyklasnąć bo moja xv-ka pali tyle co tobie. Tak z dokładnością to nie powiem bo orientuję się tylko po tym kiedy trzeba przekręcić na rezerwę, ale na oko wychodzi 10 na setkę. powiem ci że mnie podbudował twój post, bo myślałem że mam parcha , że tyle pali. Tym bardziej że w necie pojawiają dię informację że przy ustaieniu ekonomicznym spalanie mieści się w szóstce na setkę. Ale tam piszą też że do setki xv 750 se rozpędza się w niewiele ponad 5 sekund. Co ty na to? ja nie sprawdzałem wcześniej ale zanim pojawiły się moje problemy ze spadkiem mocy to przynajmniej każde autko zostawało w tyle. A teraz to gorzej już wychodzi. Na marginesie sądzę że jak cztery koła widzą takie śliczne maszynki jak nasze to to dostają skurczu zazdrości w stopach i nie mogą gazu depnąć choćby chcieli - hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm spalanko lekko powyżej normy.Przeważnie jest tak że wykręcenie śrubki od mieszanki zubaża ją, ale żeby mieć pewność trza byzajrzeć w gażnik.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...