paho Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 sory sory ja sie nie zgadzam:P po każdym remoncie czy też po kupieniu nowwego moto kiedyś zawsze była śpiewka 3 etapy docierania: 1 do 500km, 2 do 1000km i 3 etap do 1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Może też być że lipnej jakości tłok masz i puchnie, albo tuleja w cylindrze się przesunała. Z mojego doświadczenia wynika że tak po ok 50 km jeśli remont był dobrze zrobiony z podzespołami dobrej jakości to moto ma praktycznie pełną moc. Jeśli jeszcze sie muli to coś chyba nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Jesli szlif jest dobrze wykonany... to omija sie jego okres docierania(został juz uprzednio dotarty do gładzi cylidra) w Mojej MZ też robiłem pełny remont. Po 20km maszyna przestała sie grzac. A po 30 widac ze juz ma pełnie mocy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Moja jeszcze się grzeje, że jak dotknę cylindra to można się oparzyć lekko. Poczekam jeszcze aż przejadę te 500km i wtedy sie zobaczy, a co do remontu to było wszystko robione w silniku. Myślę, że każdy szlif nawet w tym samym warsztacie będzie miał inny rozmiar bo to tylko ludzie to robią(maszyną :) ) i być może ten mój jest akurat ciaśniejszy. Mój qumpel ma MZ z przebiegiem ok20tys. i ciągnie ostro w dwie osoby. Tłumika narazie nie kupię innego bo nigdzie nie mogę dostać do 251 a nowy to pieniądze w błoto, więc kupiłem ten. A może ktoś chce sie zamienić?Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 jezdzij i sie nie przejmuj, przyrost pelni mocy mozesz miec nawet po 1000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Tłumik jest od MuZ, niby też MZ tylko, że czterosuw. Dźwięk jest nawet fajny, ale ogólnie pogarsza się charakterystyka.Pozdro!pS jeszcze zdjęcie:http://anastasja.republika.pl/21.jpg W silnikach 2T bardzo ważny jest wydech, nie możesz zakładac tłumika od 4T!! :flesje: Silnik od 251 zaczyna żle chodzić ja założysz mu tłumik od 250 i odwrotnie (kolanka w tych silnikach też się różnią, ponieważ kanały mają inne kąty)...poszukaj informacji o zjawiskach falowych w silnikach 2T to zrozumiesz o co biega... :flesje: ..i czym prędzej kup org. tłumik, niekoniecznie nowy...a mam taki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 To odezwij się na PW albo gg 8980234 A może ktośsprawdzić jaką ma prędkość na 5 biegu i przy obrotach 4tys? oczywiście na stopcePozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 4 tysiaki na piątym biegu to około 90mk/h. Zębatka zdawcza w 251 jest 21. Informacja z pamięci i do tego sprawdziłem programem do mzetek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 4000 to 90 km/h, a 4100 to 100 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Dzięki! Wszystko sie zgadza zębatka zdawcza 21 i prędkość też. Moze w piątek dodzie tłumik to się zobaczy jak będzie chodziła, tylko ze kolanko od 250 mam. Tak właściwie to przy jakej prędkosci obrotowej jest 140km/h?Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 z tegoo co pamiętam...ale nie wiem...to kolanko od 250 nie może byc w 251 bo haczy o błotnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Nie obciera ale trzeba uważać przy ostrym hamowaniu, żeby nie obtarło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 mam już ten twój tłumik. Zdziwiłem się bardzo bo zamiast zwiększenia mocy nie odczułem znaczących zmian, po za jedną. Po wyregulowaniu gaźnika na 1 jeździ spoko, ale na 2 to słaba strasznie jest miedzy 2-3tys. jak załąpie 4 to już idzie nawet lepie niż na starym tłumiku, ale na 3biegu to też długo muszę czekać zanim osiągnie 4tyś i znowu ma kopa niezłego. Prędkości nie sprawdzałem ale 60 poleci na pewno, tylko nie ma siły za bardzo dalej lecieć. Coś mi się wydaje, że to przez te kolanko od 250. Kurde muszę skombinować od 251 i wtedy zobaczymy, lae jak to nie podziała to chyba się ......zdenerwuję :) Moze ktoś chce sie wymienić na kolanka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 popaczn awykrs mocy i momentu;) MZ cignie od 3 tys... i ja np. zadko jeżdze na 1,2,3 cyz 4 nizej 3 tys:/ tylko na 5 mozna sobie na to pozwolic;] Dlaczego? Bo ten typ tak ma;] Wiec bieg w góre mozna właczyć dopiero przy 4-5 tys;] Podejkżewam jeszcze ze sytary tłumik od 4T rozwalił troche pierscienie i kompresja nieco sie zmniejszyła;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 :) a ile kosztują pierścienie i czy trzeba dużo się nameczyć żeby je wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.