Skocz do zawartości

MZ 251 Jak to jest z tymi prędkościami?


Pastor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może też być że lipnej jakości tłok masz i puchnie, albo tuleja w cylindrze się przesunała. Z mojego doświadczenia wynika że tak po ok 50 km jeśli remont był dobrze zrobiony z podzespołami dobrej jakości to moto ma praktycznie pełną moc. Jeśli jeszcze sie muli to coś chyba nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja jeszcze się grzeje, że jak dotknę cylindra to można się oparzyć lekko. Poczekam jeszcze aż przejadę te 500km i wtedy sie zobaczy, a co do remontu to było wszystko robione w silniku. Myślę, że każdy szlif nawet w tym samym warsztacie będzie miał inny rozmiar bo to tylko ludzie to robią(maszyną :) ) i być może ten mój jest akurat ciaśniejszy. Mój qumpel ma MZ z przebiegiem ok20tys. i ciągnie ostro w dwie osoby. Tłumika narazie nie kupię innego bo nigdzie nie mogę dostać do 251 a nowy to pieniądze w błoto, więc kupiłem ten. A może ktoś chce sie zamienić?Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumik jest od MuZ, niby też MZ tylko, że czterosuw. Dźwięk jest nawet fajny, ale ogólnie pogarsza się charakterystyka.Pozdro!

pS

jeszcze zdjęcie:

http://anastasja.republika.pl/21.jpg

 

W silnikach 2T bardzo ważny jest wydech, nie możesz zakładac tłumika od 4T!! :flesje:

Silnik od 251 zaczyna żle chodzić ja założysz mu tłumik od 250 i odwrotnie (kolanka w tych silnikach też się różnią, ponieważ kanały mają inne kąty)...poszukaj informacji o zjawiskach falowych w silnikach 2T to zrozumiesz o co biega... :flesje:

..i czym prędzej kup org. tłumik, niekoniecznie nowy...a mam taki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Wszystko sie zgadza zębatka zdawcza 21 i prędkość też. Moze w piątek dodzie tłumik to się zobaczy jak będzie chodziła, tylko ze kolanko od 250 mam. Tak właściwie to przy jakej prędkosci obrotowej jest 140km/h?Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już ten twój tłumik. Zdziwiłem się bardzo bo zamiast zwiększenia mocy nie odczułem znaczących zmian, po za jedną. Po wyregulowaniu gaźnika na 1 jeździ spoko, ale na 2 to słaba strasznie jest miedzy 2-3tys. jak załąpie 4 to już idzie nawet lepie niż na starym tłumiku, ale na 3biegu to też długo muszę czekać zanim osiągnie 4tyś i znowu ma kopa niezłego. Prędkości nie sprawdzałem ale 60 poleci na pewno, tylko nie ma siły za bardzo dalej lecieć. Coś mi się wydaje, że to przez te kolanko od 250. Kurde muszę skombinować od 251 i wtedy zobaczymy, lae jak to nie podziała to chyba się ......zdenerwuję :) Moze ktoś chce sie wymienić na kolanka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popaczn awykrs mocy i momentu;) MZ cignie od 3 tys... i ja np. zadko jeżdze na 1,2,3 cyz 4 nizej 3 tys:/ tylko na 5 mozna sobie na to pozwolic;] Dlaczego? Bo ten typ tak ma;] Wiec bieg w góre mozna właczyć dopiero przy 4-5 tys;]

Podejkżewam jeszcze ze sytary tłumik od 4T rozwalił troche pierscienie i kompresja nieco sie zmniejszyła;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...