zwierzak07 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Problem jest takiego typu.Na luzie wkręca sie bez problemu do 8-9 tyś.Jak jade na trójce też ale już na czwórce ,piątce nie daje rady dojdzie do 5 tyś i koniec cala moc gdzieś ucieka.Proszę o pomoc :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Membrany w gaźnikach masz stare, czy wymieniane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak07 Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 (edytowane) Membrany w gaźnikach masz stare, czy wymieniane?Nie mam pojęcia :biggrin: Chyba stareZapomnialem dodać jeszcze że wczoraj ją poskładałem do kupy i jeździła dobrze tylko dziś się jej coś odmieniło Edytowane 28 Maja 2006 przez zwierzak07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Prawdopodobnie mają 25 lat, więc ja bym je obstawiał. Niedawno interesowałem się kupnem takiego motocykla, i miał on właśnie takie objawy co było skutkiem starych membran w gaźnikach. Niestety nie wiem ile one kosztują dla tego modelu. Do XJ550 podobno jest to wydatek 80pln sztuka. Ale poczekajmy na bardziej doświadczonych w japońskiej materii z wydaniem werdyktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak07 Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 (edytowane) Prawdopodobnie mają 25 lat, więc ja bym je obstawiał. Niedawno interesowałem się kupnem takiego motocykla, i miał on właśnie takie objawy co było skutkiem starych membran w gaźnikach. Niestety nie wiem ile one kosztują dla tego modelu. Do XJ550 podobno jest to wydatek 80pln sztuka. Ale poczekajmy na bardziej doświadczonych w japońskiej materii z wydaniem werdyktu.No nie 80 zł sztuka to mnie pocieszyłeś.A wężyk podciśneniowy który idzie do zbiornika paliwa ma być mocowany na objemkach i czy filtr paliwa taki nieorginalny od smochodu może być??Może tylko jakimś sposobem dostaje za mało paliwa Edytowane 28 Maja 2006 przez zwierzak07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 jotez mam gs550 '81 :biggrin: 80 zł. za membrany to jeszcze nie majątek. poczekaj az rozszczelnią Ci sie króćce gaźnikowe- 180 zł. za sztuke, albo spali sie cewka zapłonowa-630zł. :bigrazz: ceny części do tych motocykli są przeraźliwe. moj narazie stoi w warsztacie bo jakoś nie chce zapalić. jak juz zagada to wbija sie na obroty i gaśnie. chyba mam coś z układem paliwowym ale za pare dni bedzie chodził jak zegarek(mam nadzieje) pozdrowionka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 jotez mam gs550 '81 :biggrin: 80 zł. za membrany to jeszcze nie majątek. poczekaj az rozszczelnią Ci sie króćce gaźnikowe- 180 zł. za sztuke, albo spali sie cewka zapłonowa-630zł. :bigrazz: ceny części do tych motocykli są przeraźliwe. moj narazie stoi w warsztacie bo jakoś nie chce zapalić. jak juz zagada to wbija sie na obroty i gaśnie. chyba mam coś z układem paliwowym ale za pare dni bedzie chodził jak zegarek(mam nadzieje) pozdrowionka :wink: Cewki pasują z GSXFa 600 i 750 bez problemu. Ale króćce faktycznie mnie też zabolały... :wink: Ceny części są przeraźliwe bo nie istnieje rynek aftermarket na ten model a wszystkie oryginały są z Japonii. Boczek lewy sprowadziłem za chyba 600 pln a przeciez to plastik 20/20 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Macie racje, mnie czeka wymiana kroccow plus pierscieni bo olej mi bierze strasznie - pierscionki 800 zl..... A co do dlawienia-zwierzak, na pewno cos z paliwem, sprawdz po kolei wszystko. Mowisz ze wlasnie go zlozyles-a masz zalozone krocce od filtra powietrza na gaznikach? Ja tez sie meczylem na poczatku jak mojego odpalilem bez tych kroccow i mialem te same objawy, a jak je zamontowalem to problem ustapil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Macie racje, mnie czeka wymiana kroccow plus pierscieni bo olej mi bierze strasznie - pierscionki 800 zl..... A co do dlawienia-zwierzak, na pewno cos z paliwem, sprawdz po kolei wszystko. Mowisz ze wlasnie go zlozyles-a masz zalozone krocce od filtra powietrza na gaznikach? Ja tez sie meczylem na poczatku jak mojego odpalilem bez tych kroccow i mialem te same objawy, a jak je zamontowalem to problem ustapil Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach? Mi jak brała olej to okazało się że winne są tylko uszczelniacze i po wymianie zużycie spadło do przyzwoitego litra na 1000 maxymalnie :biggrin:A króćce faktycznie są bardzo ważne - po zamontowaniu nowych wsiadłem na nowy motocykl, silnik pracowal równiej, ładniej sie wkręcał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Te motocykle sa bardzo czule na oryginalny ( a w kazdym razie nie pusty ) wydech i oryginalne pudlo do filtra powietrza.Tak jak Marlew napisal stare uszczelniacze moga byc powaznym czynnikiem w spalaniu oleju, ale nie oszukujmy sie - w tym moto wszystkie podzespoly w tym pierscienie beda takze zuzyte.Dlatego zawsze pisze ze stara japonia to nie zabawa dla ludzi bez kasy.To samo z gaznikami - wiekszosc czesci odpowiedzialnych za prawidlowa prace silnika moze sie kwalifikowac do wymiany.W sytuacji zwierzka wszystko trzeba sprawdzic zaczynajac od cisnienia sprezania. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak07 Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Wyrzyciłem dziś filtr paliwa, poprawiłem przebieg przewodu od podcisnienia i paliwa.Rano jęździła jak wściekła ale popludniu coś jakby gorzej.Już się poddaje.I jeszcze jedno pytanie sprawdzałem dziś czy ma ładowanie i ładuje okolo 12,60-12,80V troszke mało.Czy jak ściągne dekiel od prądnicy to wyleje się oleje czy musze spuszczać cały ze silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Wyrzyciłem dziś filtr paliwa, poprawiłem przebieg przewodu od podcisnienia i paliwa.Rano jęździła jak wściekła ale popludniu coś jakby gorzej.Już się poddaje.I jeszcze jedno pytanie sprawdzałem dziś czy ma ładowanie i ładuje okolo 12,60-12,80V troszke mało.Czy jak ściągne dekiel od prądnicy to wyleje się oleje czy musze spuszczać cały ze silnika?? A po cholere chcesz sciagac pokrywe alternatora ???Miernik w reke i sprawdzaj :Czy kostka miedzy altkiem i reglerem ma przejscie ( nie jest zgrzana ) ?Czy regler ktory jest masowany przez puszke akumulatora ma przejscie na mase ?Czy przelacznik swiatel przy kierownicy dostaje jakikolwiek prad z alternatora i czy dziala prawidlowo ?Po rozlaczeniu kostki jakie jest napiecie pradu zmiennego przy pracujacym silniku na kazdej parze przewodow wychodzacych z alternatora ?Jak to bedziesz wiedzial to bedziesz blizej ustalenia co padlo i czy wogole padlo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak07 Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 (edytowane) A po cholere chcesz sciagac pokrywe alternatora ???Miernik w reke i sprawdzaj :Czy kostka miedzy altkiem i reglerem ma przejscie ( nie jest zgrzana ) ?Czy regler ktory jest masowany przez puszke akumulatora ma przejscie na mase ?Czy przelacznik swiatel przy kierownicy dostaje jakikolwiek prad z alternatora i czy dziala prawidlowo ?Po rozlaczeniu kostki jakie jest napiecie pradu zmiennego przy pracujacym silniku na kazdej parze przewodow wychodzacych z alternatora ?Jak to bedziesz wiedzial to bedziesz blizej ustalenia co padlo i czy wogole padlo. Adam M. Dziś już wszystko naprawiłem teraz tylko jeździć,jak coś jeszcze wyjdzie to będę pytałDziękuje za pomoc :buttrock: Edytowane 30 Maja 2006 przez zwierzak07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak07 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Dziś już wszystko naprawiłem teraz tylko jeździć,jak coś jeszcze wyjdzie to będę pytałDziękuje za pomoc :banghead: No i dziś wystąpił kolejny problem.Wczoraj jeździłem sobie normalnie.A dziś popołudniu wyjechałem i jak wrzuciłem 4 to objawiło się jakieś strzelanie w skrzyni.Jak jechałem tak do 3 to nic tak nie było słychać albo nie strzelało na tyle głośno żebym usłyszał.W domu odpaliłem na luzie i też głośny metaliczny stukot.Może spotkał się ktoś z czymś takim?? P.S Ma ktoś może na sprzedaż książke serwisiową do GS-y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 oj chyba te stuki nie wroza nic dobrego... taz mam gs-a 550 M i ci powiem ze gdyby moj portwel uslyszal takie stuki to by zszedl na zawal :banghead: a z tym nie wkrecanim sie na obroty to tez tak mialem pare dni temu... co sie okazalo... przestal mi chodzic jeden gar... okazalo sie ze mi sie przepalil opornik w fajce... trzymam kciuki ze te stuki to nic powaznego... sam jestem ciekawy co mnie moze spotkac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.