Skocz do zawartości

Części silnikowe do Charta


Arcer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy, kto miał (lub ma) Charta i nie mieszka na Podkarpaciu, wie, że z dostępnością części bywa przeróżnie. Ja mam niestety prozaiczny problem - przydałoby się wymienić pierścienie i/lub tłok, bo już wszystko dzwoni i moto ciągnie słabiej niż jesienią. Zastanawiam się, czy mogą pasować pierścionki od czegoś innego? Np. od Simsona... Ktoś próbował takiej podmianki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Lublina mam ponad 100 km, a jak tam bywam, to sklepy pozamykane (tzn. w tym roku tylko raz byłem, ale w niedziele - na giełdzie w Elizówce). Nie orientuję się w mieście, ale czy w tych dwóch sklepach (oba blisko siebie) niedaleko zamku są części do Charta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KrzyChules

ja mieszkam na podlasiu i dostep czesci jest dobry ( maja nawet nowe liczniki manetki :biggrin: )

a pierscienie pasuja z komara/rometa jak i tlok ktory trzeba przyciac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o agmocie, ale szkoda mi kasy na przesyłkę :-). Gdyby jakiś kumpel chciał coś kupić, to można się złożyć na przesyłkę, ale tłoka za kilkanaście złotych nie będę kupował, płacąc drugie tyle za pobranie... Na razie wziąłem tylko pierścionki. Moze to pomoże na tego typu objawy: po odpaleniu silnik potrzebuje znacznie więcej czasu niż parę miesięcy temu na rozgrzanie się i możliwość wchodzenia na obroty, a po dość krótkiej jeździe (ok. 2-3 km) prędkość spada i zaczyna trochę mulić. Doraźną pomocą jest w tym wypadku tylko chwilowy postój, ale jak tu się zatrzymywać co 3 kilometry ?! :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie puchną i moc spada. Tak mi sie wydaje. Wiem bo kumpel tak miał w ogarze. No a nie koniecznie wymiana tłoka bez szlifu cylindra da marny efekt. Poprostu kupujesz jeden nowy pierścionek wkładasz go do cylindra i patrzysz jaki jest prześwit przy zamku. No a zdostepnością części do Charta nigdy nie miałem problemu. Wiem bo kumplowi kilka razy robiłem.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, przyda się, pierścionki już kupiłem (kilka na zapas, bo nie mam talentu do ich zakładania :-)). Aha, "prześwit przy zamku" - czyli w którym miejscu dokładnie? Rozbiorę to na dniach, ale na razie wolę się podszkolić "na sucho". Z gory dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym przeswitem to patrzysz na ta szczelinke miedzy koncami pierscionka ( zamek )

 

 

Wkładasz pierścień do cilindra od góry około 15mm i mierzysz szczelinomierzem jak będzie wiecej niż 0.8mm (nie wiem dokładnie ile w przypadku charta) to cylinder do szlifu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o agmocie, ale szkoda mi kasy na przesyłkę :-). Gdyby jakiś kumpel chciał coś kupić, to można się złożyć na przesyłkę, ale tłoka za kilkanaście złotych nie będę kupował, płacąc drugie tyle za pobranie... Na razie wziąłem tylko pierścionki. Moze to pomoże na tego typu objawy: po odpaleniu silnik potrzebuje znacznie więcej czasu niż parę miesięcy temu na rozgrzanie się i możliwość wchodzenia na obroty, a po dość krótkiej jeździe (ok. 2-3 km) prędkość spada i zaczyna trochę mulić. Doraźną pomocą jest w tym wypadku tylko chwilowy postój, ale jak tu się zatrzymywać co 3 kilometry ?! :-).

 

Proponuje na poczatek sprawdzic wydajnosc kranika (znaczy sie czy nie jest przytkany), nastepnie zobaczyc jaki jest poziom paliwa w komorze plywakowej chwile przed tym slabnieciem (zamknac kranik i sprawdzic ile paliwa tam jest), po trzecie sprawdzic ustawienie zaplonu - od tego tez moze dzwonic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...