Arcer Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Każdy, kto miał (lub ma) Charta i nie mieszka na Podkarpaciu, wie, że z dostępnością części bywa przeróżnie. Ja mam niestety prozaiczny problem - przydałoby się wymienić pierścienie i/lub tłok, bo już wszystko dzwoni i moto ciągnie słabiej niż jesienią. Zastanawiam się, czy mogą pasować pierścionki od czegoś innego? Np. od Simsona... Ktoś próbował takiej podmianki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kratIjUK Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 ja mieszkam w Lublinie i nie narzekam na brak części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Tłok i pierścienie są takie same w komarach, ogarach 205 i chartach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Do Lublina mam ponad 100 km, a jak tam bywam, to sklepy pozamykane (tzn. w tym roku tylko raz byłem, ale w niedziele - na giełdzie w Elizówce). Nie orientuję się w mieście, ale czy w tych dwóch sklepach (oba blisko siebie) niedaleko zamku są części do Charta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 ja mieszkam na podlasiu i dostep czesci jest dobry ( maja nawet nowe liczniki manetki :biggrin: )a pierscienie pasuja z komara/rometa jak i tlok ktory trzeba przyciac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Moim zdaniem wymiana tłoka bez szlifu daje marny efekt. Możesz zamówić w necie jeżeli jest problem z dostępnością częsci. (zwykle nie chce mi się jeździć i szukać wiec zamawiam) www.agmot.strefa.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Wiem o agmocie, ale szkoda mi kasy na przesyłkę :-). Gdyby jakiś kumpel chciał coś kupić, to można się złożyć na przesyłkę, ale tłoka za kilkanaście złotych nie będę kupował, płacąc drugie tyle za pobranie... Na razie wziąłem tylko pierścionki. Moze to pomoże na tego typu objawy: po odpaleniu silnik potrzebuje znacznie więcej czasu niż parę miesięcy temu na rozgrzanie się i możliwość wchodzenia na obroty, a po dość krótkiej jeździe (ok. 2-3 km) prędkość spada i zaczyna trochę mulić. Doraźną pomocą jest w tym wypadku tylko chwilowy postój, ale jak tu się zatrzymywać co 3 kilometry ?! :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Pierścienie puchną i moc spada. Tak mi sie wydaje. Wiem bo kumpel tak miał w ogarze. No a nie koniecznie wymiana tłoka bez szlifu cylindra da marny efekt. Poprostu kupujesz jeden nowy pierścionek wkładasz go do cylindra i patrzysz jaki jest prześwit przy zamku. No a zdostepnością części do Charta nigdy nie miałem problemu. Wiem bo kumplowi kilka razy robiłem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Dzięki, przyda się, pierścionki już kupiłem (kilka na zapas, bo nie mam talentu do ich zakładania :-)). Aha, "prześwit przy zamku" - czyli w którym miejscu dokładnie? Rozbiorę to na dniach, ale na razie wolę się podszkolić "na sucho". Z gory dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 z tym przeswitem to patrzysz na ta szczelinke miedzy koncami pierscionka ( zamek ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 z tym przeswitem to patrzysz na ta szczelinke miedzy koncami pierscionka ( zamek ) Wkładasz pierścień do cilindra od góry około 15mm i mierzysz szczelinomierzem jak będzie wiecej niż 0.8mm (nie wiem dokładnie ile w przypadku charta) to cylinder do szlifu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Wiem o agmocie, ale szkoda mi kasy na przesyłkę :-). Gdyby jakiś kumpel chciał coś kupić, to można się złożyć na przesyłkę, ale tłoka za kilkanaście złotych nie będę kupował, płacąc drugie tyle za pobranie... Na razie wziąłem tylko pierścionki. Moze to pomoże na tego typu objawy: po odpaleniu silnik potrzebuje znacznie więcej czasu niż parę miesięcy temu na rozgrzanie się i możliwość wchodzenia na obroty, a po dość krótkiej jeździe (ok. 2-3 km) prędkość spada i zaczyna trochę mulić. Doraźną pomocą jest w tym wypadku tylko chwilowy postój, ale jak tu się zatrzymywać co 3 kilometry ?! :-). Proponuje na poczatek sprawdzic wydajnosc kranika (znaczy sie czy nie jest przytkany), nastepnie zobaczyc jaki jest poziom paliwa w komorze plywakowej chwile przed tym slabnieciem (zamknac kranik i sprawdzic ile paliwa tam jest), po trzecie sprawdzic ustawienie zaplonu - od tego tez moze dzwonic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Zapołn w Charcie jest elektroniczny, a gaźnik mam wyregiulowany dobrze. Założyłem nowe pierścionki, to zobaczę, co się będzie działo - ale teraz przez ten deszcz nie mam czasu go docierać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.