YAGO Opublikowano 8 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2003 czy wasze mz bezproblemu wkrecaja sie na max obroty w dwie osoby- np dwuch typow wsumie 150kgja mam zebatke 19 i mam problemy zeby ruszyc pod wiekrza gurke w dwie os(etz 250)cos jes nie tak czy podobnie jest u was? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 9 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2003 Dokładnie tak samo.Osiagi i moc jakby spadaly brutalnie.Dlatego chce wiekszy motocykl kurde.hehe Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 u mnie jak obroty ponirzej 2500 pod gorke to nie ma ruchu ale pozniej to zapier. ale jechalem 135 w dwie osoby, ja 65 i kumpel 65. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 Moja watpie czy by dala tytle rade wycisnac-ale do 120 spokojnie ja rozbujam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 jak moj kolega prowadzil MZ trophy 250 (ja jako pasazer, wazymy razem 130kg) to pod górke na trojce szla bez problemu (jakies 70km/h) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 i po ch*j odgrzebujesz takie stare tematy? nie widzisz ze ma 2 lata? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 po ch*j odgrzebujesz takie stare tematy? nie widzisz ze ma 2 lata? a po co Ty sie zaraz tak unosisz :| troszke kultury :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Mimo iz moja Mz sie juz od przebiegu rozsypala, dobrze wspominam jak wyciagala mnie (70kg) i moja dziewczyne(60) + ubrania, na ostrych podjazdach w Odrzykoniu. Do 2tys. jechala tak samo jak ogar... wystarczyl lekki ruch sprzeglem i zaraz dostala swoje obroty i przyspieszala jak szalona :lol: I silnik nie czuje tak drugiej osoby, bo 21koni to wcale malo nie jest. :) Wazne jest aby Mz utrzymac w granicy 3-6tys. RPM, a wyjedzie wszedzie (na tyle na ile pozwoli przyczepnosc). Ma duzy moment obrotowy, bo az 25Nm tyle ze dopiero przy 5200 co nie wplywa dobrze na ruszanie do gory. Sprzeglo na tym sie szybciej zuzywa.. ale reszte zostawiam dla wlasnego osadu.. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Wazne jest aby Mz utrzymac w granicy 3-6tys. RPM,Najwiekszy moment obrotowy występuje przy 5.5 tys.obr/min.Aby uzyskać małe spalanie, dobre przyśp.należy podszas jazdy utrzymywać takie obroty(w nowszych motocyklach MZ TS i ETZ były po to obrotomierze)pzdr. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Spalanie jednostkowe jest najnizsze pomiedzy najwyzszym punktem wykresu momentu obr. i najwyzszym punktem wykresu mocy. Ukazuje to wykres M N ge. Gdybym mial skaner to bym to pokazal. W Mz jest pomiedzy 5tys a 5,7tys. Ale Mz wystarcza juz 3tys. do dobrej dynamiki. Ponizej juz jest z tym kiepsko.. silnik zaczyna sie trzasc krztusic i szarpie lancuchem.. Sprawdzalem i z tego co widzalem, ponizej 2tys. ma moc rzedu 2-5KM co jest kiepskim wynikiem, ale wystarczy juz 2700 i dynamika az rozpiera silnik i z takich obrotow mniej-wiecej powinno sie ruszac... ale oczywiscie ja nikomu nie bronie ruszac z wyzszych od 3,5 tylko wtedy kolo wystrzeliwuje w gore, co wplywa niekorzystnie na mocowanie silnika. Ps. na obrotomierzu czerwonym polem zaznaczone sa obroty uzytkowe.. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.