YAGO Opublikowano 8 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2003 zastanawialem sie czy skrucenie krucca dalo by jakis pozytywny efekt-co wy na to?ostatnio testowalem bez tej plastikowej podkladki(doczego ona ma sluzyc?) i wydawalo mi sie ze silnik byl bardziej elastyczny ale wykrecal sie na mniejsze obroty Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 9 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2003 Ta podkładka to izolacja termiczna króćca, Załóż ją z powrotem. Bez tej podkładki króciec się będzie nagrzewał. Spowoduje to podwyższenie temperatury mieszanki paliwowo powietrznej- zwiększenie jej objętości i w rezultacie słabsze napełnianie cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ-MuszKieTeR Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 hehe ... a ja mam krotszy kruciec ssacy ... a to dlatego ze polamalem kiedys przy dokrecaniu gaznika ten co byl w motorku ... i jak kupilem nowy to sie okazal o centymetr krotszy niz ten stary ... ale czy cos sie poprawilo hmmm ,... nie zauwazylem ... co sie podkladki tyczy ... ja mam na sylikon zrobione ... cieniutko ... ale skoro mowicie ze podkladka ma izolowac cieplo ... no to sobie wsadze taka podkladeczke :-) ... az jestem ciekaw czy zauwaze jakies zmiany :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 mowimy o kroccu ssania tym w gazniku?? jesli tak to ta podkladka plastikowa sluzy jako izolacja przed tym by wieksza ilosc benzyny nie dostawala sie do mieszanki...bo jak wiemy mz na ssaniu tylko odpalamy!!!!!!!!!!!dlatego silnik nie wkreca sie na maksa -bo nie moze jest z byt bogata mieszanka w benzyne.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoPe Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 Podkładka jest konieczna do prawidłowej pracy silnika. W czasie jazdy w ciepły dzień gaźnik mógłby nagrzać sie tak silnie od cylindra, żę następowałoby parowanie benzyny w gaźniku i tworzenie się tzw. korków gazowych, a w efekcie zakłócenia zasilania silnika mieszanką, co jest o tyle groźne, że dwusuwy są smarowane mieszankowo, więc istnieje niebezpieczeństwo zatarcia silnika przy pracy silnika na zbyt ubogiej mieszance. Podkładki absolutnie nie należy usuwać.Długość króćca ssącego ma wpływ na pracę silnika. Jego długość nie jest przypadkowa i odpowiada za przebieg momentu obrotowego. Robiłem eksperymenty w WSK z króćcem i musze powiedzieć, że jeg odrastyczne skrócenie powodowało, żę silnik miał fatalny "dół" (mały moment obrotowy przy niewielich obrotach), ale szybciej "zbierał się" na "górze".Ogólna rada - jeśli nie jesteś specem od konstrukcji silników dwusuwowych to zostaw wszystko po staremu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.