Skocz do zawartości

krutrzy kruciec ssacy?


YAGO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawialem sie czy skrucenie krucca dalo by jakis pozytywny efekt-co wy na to?

ostatnio testowalem bez tej plastikowej podkladki(doczego ona ma sluzyc?) i wydawalo mi sie ze silnik byl bardziej elastyczny ale wykrecal sie na mniejsze obroty

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta podkładka to izolacja termiczna króćca, Załóż ją z powrotem. Bez tej podkładki króciec się będzie nagrzewał. Spowoduje to podwyższenie temperatury mieszanki paliwowo powietrznej- zwiększenie jej objętości i w rezultacie słabsze napełnianie cylindra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ... a ja mam krotszy kruciec ssacy ... a to dlatego ze polamalem kiedys przy dokrecaniu gaznika ten co byl w motorku ... i jak kupilem nowy to sie okazal o centymetr krotszy niz ten stary ... ale czy cos sie poprawilo hmmm ,... nie zauwazylem ...

 

co sie podkladki tyczy ... ja mam na sylikon zrobione ... cieniutko ...

ale skoro mowicie ze podkladka ma izolowac cieplo ... no to sobie wsadze taka podkladeczke :-) ... az jestem ciekaw czy zauwaze jakies zmiany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowimy o kroccu ssania tym w gazniku?? jesli tak to ta podkladka plastikowa sluzy jako izolacja przed tym by wieksza ilosc benzyny nie dostawala sie do mieszanki...bo jak wiemy mz na ssaniu tylko odpalamy!!!!!!!!!!!dlatego silnik nie wkreca sie na maksa -bo nie moze jest z byt bogata mieszanka w benzyne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkładka jest konieczna do prawidłowej pracy silnika. W czasie jazdy w ciepły dzień gaźnik mógłby nagrzać sie tak silnie od cylindra, żę następowałoby parowanie benzyny w gaźniku i tworzenie się tzw. korków gazowych, a w efekcie zakłócenia zasilania silnika mieszanką, co jest o tyle groźne, że dwusuwy są smarowane mieszankowo, więc istnieje niebezpieczeństwo zatarcia silnika przy pracy silnika na zbyt ubogiej mieszance. Podkładki absolutnie nie należy usuwać.

Długość króćca ssącego ma wpływ na pracę silnika. Jego długość nie jest przypadkowa i odpowiada za przebieg momentu obrotowego. Robiłem eksperymenty w WSK z króćcem i musze powiedzieć, że jeg odrastyczne skrócenie powodowało, żę silnik miał fatalny "dół" (mały moment obrotowy przy niewielich obrotach), ale szybciej "zbierał się" na "górze".

Ogólna rada - jeśli nie jesteś specem od konstrukcji silników dwusuwowych to zostaw wszystko po staremu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...