Skocz do zawartości

Następny problem z wyświetlaniem na czerwono "WARNING"


Pałlo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem jak na załączonym zdjęciu, co to jest i jak się tego pozbyć. Pojawia się jak chcę włączyć postojówki lub światła. Wcześniej miałem problem z akumulatorem twierdził "komputer :D ) że go nie ładuje ale da się to oszukać wstawiając potencjometr (dla zaintereswanych podam jak to zrobić) albo trzeba wywiercić dziurę z góry aku i wstawić czujnik a teraz to.. Proszę o porady i sugestie. Dzięki Wam już parę problemów rozwiązałem i myślę że i to też sie uda..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a82d2a2b5ef2105.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem jak na załączonym zdjęciu, co to jest i jak się tego pozbyć. Pojawia się jak chcę włączyć postojówki lub światła. Wcześniej miałem problem z akumulatorem twierdził "komputer :D ) że go nie ładuje ale da się to oszukać wstawiając potencjometr (dla zaintereswanych podam jak to zrobić) albo trzeba wywiercić dziurę z góry aku i wstawić czujnik a teraz to.. Proszę o porady i sugestie. Dzięki Wam już parę problemów rozwiązałem i myślę że i to też sie uda..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a82d2a2b5ef2105.html

możesz rozwinąć temat oszkuania braku ładowania :D jakie masz napięcie ładowania? czy wszstkie żarowki w oświetleniu masz sprawne? Edytowane przez hz10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronika w Sabre to osobna para kaloszy. Kontrolka baterii nie dotyczy braku ladowania, tylko poziomu plynu w akumulatorze.

Co do "warning" musze zajrzec do ksiazki co go wywoluje - jest mozliwe ze najglupsze nieprawidlowe polaczenie w instalacji wywoluje dzikie zachowanie elektroniki tych motocykli.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz rozwinąć temat oszkuania braku ładowania :D jakie masz napięcie ładowania? czy wszstkie żarowki w oświetleniu masz sprawne?

Nie oszukanie braku ładowania tylko komputera który uważa że go niema.. i wyświetka znaczek aku + czerwone "warning"

Zreszto później to znalazłem w opisach błędów >>> http://sabmag.dougc.com/faq/ (battery sensor).

 

Elektronika w Sabre to osobna para kaloszy. Kontrolka baterii nie dotyczy braku ladowania, tylko poziomu plynu w akumulatorze.

Co do "warning" musze zajrzec do ksiazki co go wywoluje - jest mozliwe ze najglupsze nieprawidlowe polaczenie w instalacji wywoluje dzikie zachowanie elektroniki tych motocykli.

 

Adam M.

 

Zaczynam już rozumieć troche podejście do sprawy skośnookich ale jeszcze duzo mam zagadek i te błędy by mi troszkę w głowie rozjaśniły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam problem jak na załączonym zdjęciu, co to jest i jak się tego pozbyć. Pojawia się jak chcę włączyć postojówki lub światła. Wcześniej miałem problem z akumulatorem twierdził "komputer :icon_razz: ) że go nie ładuje ale da się to oszukać wstawiając potencjometr (dla zaintereswanych podam jak to zrobić) albo trzeba wywiercić dziurę z góry aku i wstawić czujnik a teraz to.. Proszę o porady i sugestie. Dzięki Wam już parę problemów rozwiązałem i myślę że i to też sie uda..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a82d2a2b5ef2105.html

 

Hmm, a ja nie wiem jak włączyć postojówki :icon_mrgreen: U mnie po przekręceniu kluczyka mam od razu mijania. Jak to jest. Moto mam przed pierwszym przeglądem w PL , będę miał problem?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musisz czyba mieć wer. USA.. tak przypuszczam.. (czy kierunkowskazy się świecą po przekręceniu kluczyka razem z drogowymi?) Ale nie wydaje mi sie aby na przeglądzie był problem z tym, (zależy na kogo się trafi.. :icon_mrgreen: ) Ja docelowo głęboko przerobiłem instalacje mojej Sabry gdzie między innymi na krótko zrobiłem tylne światło stopu i postojówki omijając moduł sprawdzania przepalonych żarówek bo nie rozgryzłem do końca jego "kaprysów". Ale w Twoim przypadku jeśli wszystko jest ok. to proponował bym zamontowanie dodatkowego wyłącznika swiateł mijania i po problemie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postojówki zostają jakoś tak przy wyłączaniu, tzn. wyciągnięciu klucza po przekręceniu nie całkowitym... :wink:

 

Ależ mnie zaskakujecie z tą Sabrą... dobrze że mnie się Warning (odpukać) nie pali.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peterek, tak jak koledzy napisali masz wersje amerykanska, ktora nie ma swiatel postojowych.

Pytales mnie o luzy zaworowe na priv, ale wole zeby odpowiedzi byly w tym watku, bo koledzy jezdzacy tymi motocyklami w Polsce beda moze mieli cos do powiedzenia od siebie.

Wracajac do luzow to roczniki do 85r maja 0.12, a 86 0.15 mm.

Natomiast na temat ich ustawiania to chcialbym uslyszec od Browarnego i sq8bwh jak to robia :)

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heyki,

zawory wyregulowałem. Jeden był bardzo ciasny, a ponad osiem sztuk było ponad 0,15mm. Jak ją ubiorę to zobaczymy. Krzywki wałków wyglądają ładnie.

Co do świateł postojowych to faktycznie dorobię osobny odłącznik, albo poszukam "odpowiedniej" stacji diagnostycznej. Ten sprzęt nie do końca jest w wersji USA, nie ma świecących kierunków i ostatnim właścicielem był Holender, albo Belg (kurna zapomniałem :) )

 

pozdro

Edytowane przez Peterek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zaworów to ja wszystkie u siebie ustawiłem na 0,15 i motocykl od razu lepiej zaczą chodzić.. A co do przeróbek w instalacji to był bym ostrożny bo "komputry" Sabry trochę robione na piechotę i każda zmiana ciągnie za sobą inne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale chodzi wlasnie o sposob ustawiania - czy stosowales 2 listki szczelinomierza dla kazdej pary zaworow, czy zauwazyles ze walki maja tendencje do "kiwania sie" w swoich podporach podczas ustawiania luzow ?

Caly problem w tych silnikach polega na tym ze nawet do tak banalnej czynnosci obslugowej jak ustawienie zaworow potrzebny jest specjalny przyrzad do unieruchomienia walkow i mierzenie na 2 listki jednoczesnie.

Bez tego wszystkie ustawienia sa sprawa przyblizen do wymaganej dokladnosci.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gdzieś kompletny schemat z rysunkami (i fotkami chyba nawet) deski rozdzielczej z komputrem do Sabry, wraz z diagnozowaniem jak chcecie mogę za tym pogrzebać, skądś z netu ściągnąłem.

 

Mnie zaworki ustawiał serwis, ale następnym razem biorę się za to sam.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem Adamie twoje posty na temat regulacji (za wiedzę wielkie dzięki dla Ciebie :smile: ). Używałem dwóch listków szczelinomierza, jak pisałeś, ale nie blokowałem wałków. Na pewno będę miał lepiej niż było. Przeważnie miałem większe luzy niż 0,15mm.

 

pozdro

 

ps. Adamie może masz rozrysowany ten przyrząd, albo jakieś zdjęcie. Następne ustawianie zaworów z chęcią zrobiłbym tak jak należy.

Edytowane przez Peterek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale chodzi wlasnie o sposob ustawiania - czy stosowales 2 listki szczelinomierza dla kazdej pary zaworow, czy zauwazyles ze walki maja tendencje do "kiwania sie" w swoich podporach podczas ustawiania luzow ?

Caly problem w tych silnikach polega na tym ze nawet do tak banalnej czynnosci obslugowej jak ustawienie zaworow potrzebny jest specjalny przyrzad do unieruchomienia walkow i mierzenie na 2 listki jednoczesnie.

Bez tego wszystkie ustawienia sa sprawa przyblizen do wymaganej dokladnosci.

 

Adam M.

 

Robiłem to na "wyczucie", nic nie blokowałem tzn. najpierw ustwiałem, dociskałem nakrętkę kontrującą a następnie listkiem sprawdzałem jak wyszło.... wiem że tak się nie robi itp. ale mi to zostało z fiata 126p.. gdzie szybko wypracowywały (wyklepywały się dołki) się dźwigienki zaworowe i listek można sobie było.... Tak też ustawiałem w VT500C i zrobiłem 7 tys. km (pewnie trzeba było by już sprawdzić.. :clap: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

posiadacze Sabr, albo byli posiadacze :)

Jak to jest z zalewaniem płynu chłodzącego. Mi ledwie weszło 2 litry i nic więcej, nawet po rozgrzaniu. Jak ostygła to mogłem wlać tylko do zbiorniczka wyrównawczego coś ok. 0,5 litra.

 

Zresztą zlałem cały płyn z układu, bo włącznik wentylatora chłodnicy odmówił współpracy. Sprawdziłem go w garnuszku na gazie no i jest do wymiany.

 

Drugie moje pytanie dotyczy właśnie włącznika: przy ilu "prostokątach" załącza się wentylator chłodnicy. Jak kupię włącznik to warto wiedzieć tak dla kontroli.

Dziś ją niechcący troszkę podgrzałem doszło prawie do końca skali.

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...