Skocz do zawartości

Następny problem z wyświetlaniem na czerwono "WARNING"


Pałlo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy 4 klocku (prostokącie / kwadracie) włączał mi się wiatrak.. Sabry też lubią w upały oddawać nadmiar płynu weżykiem przelewowym co nie znaczy że się gotuje w układzie chłodzenia.. i trzeba pilnować i dolewać ubytki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info,

ja was chyba zamęczę pytaniami :icon_biggrin:

Mam następne. Jak sprawdzać poziom oleju w sabrze z '83 roku w tej z bagnetem. Wiadomo gdzie min i max, ale czy wkręcać bagnet czy tylko wsuwać i patrzeć ile jest. W sumie to istotne bo to chyba z 1cm tego gwintu jest.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info,

ja was chyba zamęczę pytaniami :icon_biggrin:

Mam następne. Jak sprawdzać poziom oleju w sabrze z '83 roku w tej z bagnetem. Wiadomo gdzie min i max, ale czy wkręcać bagnet czy tylko wsuwać i patrzeć ile jest. W sumie to istotne bo to chyba z 1cm tego gwintu jest.

 

pozdro

 

Zgadza się sprawa oleju jest ważna.. bo dopiero w 85r. (moja już była poprawina..) poprawili smarowanie głowic, ja miałem "oczko" ale teraz w Shadowce VT500C bagnet i też nie wiedziałem do końca jak to z tym jest.. Sprawdziłem to przy wymianie.. wlałem tyle ile pisze instrukcja (zapaliłem aby filtr się uzupełnił.) i sprawdziłem bagnet.. było w połowie podziałki na wkręconym.. Wydaje mi się że też tak powinno być w Sabre.. ale.. ???

A co do oleju to lałem pełny syntetyk Castrola GPS tyle że Sabra brała go sporo.. Później Agip TEC półsyntetyczny i wydaje mi się że na nim lepiej chodziła.. Moja Sabra nie lubiła oleju samochodowego., wlałem aby przepłukać i sklejało się sprzęgło oraz przpuszczał bendix rozrusznika (w sumie nie rozrusznika bo jest oddzielnie..) po zmianie na Castrola jak ręką odjieło.. :icon_mrgreen:

Edytowane przez sq8bwh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby poprawnie sprawdzić poziom oleju powinno się wkręcać bagnet a nie przykładać,powinno być przy dobrym poziomie oleju 3/4 oleju na skali bagnetu. :(

 

Ok. ile oleju ma być to ja wiem :P ale metodyka kontroli jakaś niejasna jest. Wkręcać i wykręcać to ten bagnecik umorusany w oleju jest. Myślałem, że:

wykręcę bagnet, wytrę, wsadzę nie wkręcając, wyjmę i sprawdzę poziom. No ale w 4T motocyklowym to ja lajkonik jestem :(

 

pozdro

 

ps. zalałem Motulem 5100 - 10W40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety do pomiaru poziomu oleju korka z bagnetem się nie wkręca, powinno się go tylko włożyć i ponownie wyjąć. Po dokonaniu pomiary należy go dopiero wkręcić.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co może być niejasne Peterek?Może jeszcze raz.

Wykręcasz bagnet,wycierasz do sucha czystą szmatka.

 

Wkręcasz raz jeszcze

Ponownie wykręcasz i pojawia się poziom oleju, :)

 

No właśnie a logikę to Piotr Dudek ma rację.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam następne pytanie dla "macantów" :icon_mrgreen: tematu:

ale od początku.

Moja Sabra ma nie działający środkowy wyświetlacz. Z tego powodu nie wiem jaki błąd wyświetla mi lampka "warning". Jedynie co to mrugnie parę razy. Może ktoś pamięta co oznaczają te mrugnięcia, chodzi o ilość. Deski raczej naprawić się nie da, bo to hazard. To znaczy z black boxa mam wycięte cztery przewody i to w taki sposób, że nie mogę sie zorientować który gdzie wlutować. Wole nie eksperymentować - straty mogą być większe.

 

Jeśli ktoś ma wiedzę to z chęcia poczytam

 

pozdro

Edytowane przez Peterek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanie ma ktos może schemat tej płytki drukowanej co jest pod zegarami ? bo reszte elektryki mam ale coś z tą płytka jest nie tak i chciałem troche posprawdzać jak by ktoś miał to był bym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanie ma ktos może schemat tej płytki drukowanej co jest pod zegarami ? bo reszte elektryki mam ale coś z tą płytka jest nie tak i chciałem troche posprawdzać jak by ktoś miał to był bym wdzięczny.

Na tym forum gdzieś przewijały się linki do stron z serwisówkami do Hond VF, nawet chyba ja niektóre dawałem.. ale to były całe schematy elektryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanie ma ktos może schemat tej płytki drukowanej co jest pod zegarami ? bo reszte elektryki mam ale coś z tą płytka jest nie tak i chciałem troche posprawdzać jak by ktoś miał to był bym wdzięczny.

 

Daj maila na priv czy gg. Mam na kompie w pracy serwisówkę tylko do zegarów sabry to mogę Ci ją jutro podesłać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum gdzieś przewijały się linki do stron z serwisówkami do Hond VF, nawet chyba ja niektóre dawałem.. ale to były całe schematy elektryki.

taaa oglądałem ale nie ma samego schematu tej płytki a moja była przerabiana przez poprzedniego właściciela i jest ciut nie tak jak być powinno :smile:

Daj maila na priv czy gg. Mam na kompie w pracy serwisówkę tylko do zegarów sabry to mogę Ci ją jutro podesłać

poszło zobaczymy co z tego będzie :) thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...