Brygi Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Witam wszystkiczMoże ktoś się orientuje co może być przyczyną nierównej pracy silnika nawet do 3tysięcy obrotów (tak jakby na jeden cylinder nie chodził, a czasami załapywał). Na wysokie też raczej nie wchodzi. Przy ruszaniu tak jak gdyby chciał gasnąć. Wszystko stało się z dnia na dzień. Jeździć raczej się nie da.Zauważyłem, że gdy przytkam mu połowę wlotu powietrza praca silnika się wyrównuje i obroty wchodzą wyżej (na takie chyba jak powinny być).Mogły się tak nagle gaźniki rozregulować? A może króćce ssące się rozszczelniły?Proszę wszystkich o pomoc.Pozdrawiam Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Ja miałem podobne efekty, jak w warsztacie po przeglądzie, umyli mi motor myjką wysokociśnieniową. Dość długo trwało zanim silnik złapał równe obroty. Nie trzymał obrotów, potrafił zgasnąć i chodził jakby na trzech cylindrach. Dopiero po porządnym rozgrzaniu i przejechaniu prawie 30 km wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Króćce ssące jak są spękane też mogą powodować skoki obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Masz zatkany uklad wolnych obrotow w ktoryms z gaznikow, albo ktorys dostaje lewe powietrze wlasnie z peknietego krocca. Do sprawdzenia tego trzeba zdjac gazniki i wyczyscic a najpierw sprawdzic krocce. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.