empiq Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Jestem na tym samym etapie. I niechcialbym zeby te diury byly "ordynarnie rozwalone" , tylko symetrycznie powiercone. I nie zalezy mi , aby slyszano motor z daleka, -no moze tylko zeby dzwiek byl wyrazniejszy. :icon_mrgreen: Pozdro i Nara. witaj u mnie dokładnie tak jest po 4 dziury w każdym tłumiku i dźwięk lepszy dużo i przyjemniejszy! , ale nie tak głośny jak puste rury. Co do przeglądu - to chyba da się te wywiercone dziury nagwintować i zaślepiać jak potrzeba śrubami? nie zastanawiałem sie nad tym ale powinno się udać w razie konieczności. (chociaż we wrześniu przeszedł na diagnostyce bez problemów z rozwierconymi tłumikami i się Pan nawet o nie, nie spytał.) pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 jak najbardziej, możesz podać fotkę :icon_biggrin: a proszę bardzo: http://www.bikepics.com/pictures/1219700/ pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Co do przeglądu - to chyba da się te wywiercone dziury nagwintować i zaślepiać jak potrzeba śrubami? nie zastanawiałem sie nad tym ale powinno się udać w razie konieczności. (chociaż we wrześniu przeszedł na diagnostyce bez problemów z rozwierconymi tłumikami i się Pan nawet o nie, nie spytał.) pozdrempiq Ja mam puste pipy, już miałem 2 przeglądy, mimo że mam oryginalny tłumik jechałem na pustych. Pracownik stacji diagnostycznej tylko popatrzył czy lampy świecą, pieczątka i do zobaczenia. Choć pewnie to wszystko zależy od stacji diagnostycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 grzegorz, powodzenia w wierceniu! :bigrazz: dajcie znać jak zrobicie dziury jak pyrka. (ciekawe czy jest różnica w dźwięku w zależności od wiertła grubości?) pozdrempiq Jest różnica, i to spora.Ja wierciłem najpierw 6 (mam po 4 otwory w tłumiku), pojeżdziłem trochę, ale dżwięk był brzęczący i metaliczny, później 8-ką, tez zrobiłem próbę - tak sobie, rozwierciłem 10-ką i jest bardzo fajnie, głośno, trochę basowo, nic nie brzęczy.Na pewno można spróbować 14-ką, bo się zmieści - kolega, który mówił że sa kłopoty z 14-ką, nawiercił wiele otworów i mu się połaczyły - dlatego to nieciekawie wyglada.Moim zdaniem lepiej zacząć od mniejszych otworów i samemu ocenić czy jest ok, czy jeszcze nie. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) Na pewno można spróbować 14-ką, bo się zmieści - kolega, który mówił że sa kłopoty z 14-ką, nawiercił wiele otworów i mu się połaczyły - dlatego to nieciekawie wyglada. A najlepiej to isc po calosci i wywalic ta ostatnia scianke razem z ta srodkowa rurka !!! :clap: :buttrock: Dzwiek jest wtedy idealny i wcale nie jest za glosno.Ja tak mialem u siebie ( zdjecia w stopce ) a poniewaz trafila sie okazyja kupic puste rury, to ..... teraz smigam na tych pustych z DK i tez jest zajefanie glosno. :crossy: Pierwszego dnia zamontowalem i odpalilem bez DK ale to leb urywa i nie da sie nawet gadac przy wlaczonym motorze.ps. moze bedzie okazyja aby pochwalic sie jak chodza te puste wydechy i zobaczyc je naocznie gdzies pod koniec maja/poczatek czerwca :buttrock: Edytowane 17 Marca 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 A najlepiej to isc po calosci i wywalic ta ostatnia scianke razem z ta srodkowa rurka !!! :clap: :buttrock: Dzwiek jest wtedy idealny i wcale nie jest za glosno.Ja tak mialem u siebie ( zdjecia w stopce ) a poniewaz trafila sie okazyja kupic puste rury, to ..... teraz smigam na tych pustych z DK i tez jest zajefanie glosno. :crossy: Pierwszego dnia zamontowalem i odpalilem bez DK ale to leb urywa i nie da sie nawet gadac przy wlaczonym motorze.ps. moze bedzie okazyja aby pochwalic sie jak chodza te puste wydechy i zobaczyc je naocznie gdzies pod koniec maja/poczatek czerwca :buttrock: A ja slyszalem ,ze jak wybebeszysz wydech i troche posmigasz to (chrom) kolor moze zmienic!? Ps. zobaczyc i posluchac - taak :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) Ja palujesz i dajesz bez umiaru po garach to tak, ale ................ myslec trzeba przy wszystkim i bedzie OK :DTo nie jest kwestia dawania po garach, ale zbyt ubogiej mieszanki i w zwiazku z tym podwyzszonej temperatury spalania. Jezeli dajesz wolny wydech, a do tego moze jeszcze filtr wysokoprzepustowy, to dobrze by bylo przestroic gaznik. Edytowane 17 Marca 2008 przez Virek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 A ja slyszalem ,ze jak wybebeszysz wydech i troche posmigasz to (chrom) kolor moze zmienic!? ja spotkałem się z opinią, że rury żółkną głównie przez za długie trzymanie "na ssaniu", choć nie wiem ile w tym prawdy. Może ktoś kto się lepiej na tym zna niech się wypowie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Dwuścienne fabryczne tłumiki, także z wyprutym ostatnim stopniem, nie żółkną. Na żadnym z 3 poprzednich XVS-ów się nie zdarzyło. Fakt, że wspomnianego "trzymania na ssaniu" nie uprawiałem nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 To nie jest kwestia dawania po garach, ale zbyt ubogiej mieszanki i w zwiazku z tym podwyzszonej temperatury spalania. Jezeli dajesz wolny wydech, a do tego moze jeszcze filtr wysokoprzepustowy, to dobrze by bylo przestroic gaznik. Piszac "dawanie po garach" mialem wlasnie na mysli nadmierne nagrzewanie sie rur i w zwiazku z tym przebarwianie. :icon_razz: Ja teraz mam wolny wydech z podwojnej scianki, jak slusznie nadmienia x.Maslak, i nie ma mowy aby rura zmienila kolor.I nawet nie regulowalem gaznikow. Zalozylem puste i jazda :bigrazz: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszXVS Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Po ostatniej zmianie płynu hamulcowego zauwazylem ze przecieka mi on w miejscu gdzie jest śrubka od dekielka zbiorniczka płynu, czym to uszczelnic zeby przestalo przeciekac? a moze kupic nowa uszczelke pod dekielek? bo w miejscu srubek jest ona troche przecieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Po ostatniej zmianie płynu hamulcowego zauwazylem ze przecieka mi on w miejscu gdzie jest śrubka od dekielka zbiorniczka płynu, czym to uszczelnic zeby przestalo przeciekac? a moze kupic nowa uszczelke pod dekielek? bo w miejscu srubek jest ona troche przecieta Zmien uszczelke. Generalnie przy wymianie plynu czy oleju- jesli znajduje sie tam uszczelka -to tez trzeba jä wymienic. Pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Witam szacowne grono. Przeszedłem z grubsza przez forum Dragstarowców i mam już jako takie pojecie. Nabyłem DS 1100 A Classic, piętnastego marca tego roku. Dzisiaj jeździłem już drugi raz i idzie mi coraz lepiej (po bardzo długiej przerwie). Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie do swojej społeczności.Tak na wstępie mam pytanie, przy "gaszeniu" silnika słychać metaliczny stuk (jakby stopka uderzała o ramę), troche mnie to niepokoi choć poprzedni właściciel mówi, że to normalka. Po świętach daję moto do mechanika, wymieniam płyny, świece, reguluję i robię wszystko co trzeba, żebym wiedział na czym jeżdżę.Życzę wesołych świąt,do spotkania ta drodze.Merlin PSWpisałem ten tekst jako nowa wiadomość (trochę techniki i człowiek sie gubi), czy ktoś wie jak można usunać swoje błedne wpisy, bo wstyd.Jak teraz nie wpisze się w odpowiedznie miejsce to przestaję pisać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Tak na wstępie mam pytanie, przy "gaszeniu" silnika słychać metaliczny stuk (jakby stopka uderzała o ramę), troche mnie to niepokoi choć poprzedni właściciel mówi, że to normalka. qote] Ja nie słyszę nic takiego. W dragu coś dużo dziwnych (po przestudiowaniu forum) dźwięków "że tak ma być". Polecam serwis yamayhy (pod warunkiem, że jakiś mechanior nie robi czegoś na odpierdol, co często się zdarza, bo chłopaki psie pieniądze dostają, a za serwis, zdziry kasują jak za zborze w klęsce nieurodzaju). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Pasażer twierdzi, że podczas jazdy na moim dragusiu czuje zapach paliwa. Sam niczego takiego nie stwierdziłem. Nawet podczas postoju w garażu z nie zakręconym paliwem. Mam nadzieje, że to tylko złudzenie albo taki zapach spalin; co moim zdaniem może być całkiem przyjemne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.