robinx Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 (edytowane) Myślę, że montaż AIS zależy od kraju docelowego gdzie trafia motocykl. Nie wszędzie obowiązują jednakowe przepisy w tym względzie. Moją uwagę bardziej zwraca świst, gwizd (niewiem jak to nazwać) silnika na niższych biegach podczas przyspieszania i hamowania silnikiem. Brdziej to słychać niż gang z tłumników. Nie mam z kim tego skonsultować a może jestem przewrazliwiony; może to wina małego przebiegu i wszystko sie dociera? Czy w waszych moto tak macie? to normalne? Edytowane 15 Marca 2008 przez robinx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAREK Z Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Myślę, że montaż AIS zależy od kraju docelowego gdzie trafia motocykl. Nie wszędzie obowiązują jednakowe przepisy w tym względzie. Moją uwagę bardziej zwraca świst, gwizd (niewiem jak to nazwać) silnika na niższych biegach podczas przyspieszania i hamowania silnikiem. Brdziej to słychać niż gang z tłumników. Nie mam z kim tego skonsultować a może jestem przewrazliwiony; może to wina małego przebiegu i wszystko sie dociera? Czy w waszych moto tak macie? to normalne? U mnie W 650-CE przy nierozgrzanym nsilniku gwizd wydobywał się z prawej strony, słyszalny był najbardziej podczas przyspieszeń,po rozgrzaniu gwizd gdzieś znikał.moto miałem od nowego,przeleciałem na nim 6000km i nic sie nie zmieniło w serwisie powiedzieli że tak ma być ,dlaczego ? niewiem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 (edytowane) No z ust mi to wyjoles!!!!! Odpalili, sprawdzili ,czy wszystko gra, silnik wyläczyli czerwonym guzikiem, ale kluczyka nie przekrecili. :icon_mrgreen: Aku naładowany przez noc był odłączony i trzyma ...teraz kwestia jak zmierzyć ile motocykl pobiera na wyłączonym zaplonie ..... jak to zmierzyć ???? Edytowane 15 Marca 2008 przez daro1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zosia_ Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Styk, tak ma być. Jak przestanie gwizać - wtedy zacznij się martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Aku naładowany przez noc był odłączony i trzyma ...teraz kwestia jak zmierzyć ile motocykl pobiera na wyłączonym zaplonie ..... jak to zmierzyć ????Amperomierzem. Wpinasz amperomierz szeregowo pomiedzy np. minusowa kleme aku a mase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Amperomierzem. Wpinasz amperomierz szeregowo pomiedzy np. minusowa kleme aku a mase. znaczy zeby byla jasnosc amperomiez i jedna koncowa na kleme minusowa a druga na minus na aku tak ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Styk, tak ma być. Jak przestanie gwizać - wtedy zacznij się martwić. 1100 też tak gwiżdże czy to tylko uroda 650-tek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 U mnie też gwizdże jak cholera. Wiele osób mi mówiło że dragi tak mają i nie przejmować się. Przyznaję, że cały czas mnie trafia jak to słyszę ale ... ostatnio rozwierciłem tłumiki za namową wielu kolegów i jest jak mówili - słychać tylko pipy. :icon_mrgreen: Jeśli tak ma być to ok. jestem uspokojony choć wolał bym tego nie słyszeć. Czy rozwiercone tłumiki nie przeszkadzają podczas dłuższych wypraw? Też można się przyzwyczaić? I jeszcze jedno pytanie? Po co pompka paliwa skoro moto ma gazniki i paliwo samoczynnie opada? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Aku naładowany przez noc był odłączony i trzyma ...teraz kwestia jak zmierzyć ile motocykl pobiera na wyłączonym zaplonie ..... jak to zmierzyć ???? trzeba wpiąć w szereg amperomierz ...odłącz "+" klemę od aku i połącz ją z baterią poprzez amperomierztzn. "+" amperomierza na akumulator,a "-" amperomierza na klemę po włączeniu zapłonu amperomierz powinien pokazywac wartość prądu pobieranegoprzez moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 znaczy zeby byla jasnosc amperomiez i jedna koncowa na kleme minusowa a druga na minus na aku tak ??? :crossy: Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 "Czy rozwiercone tłumiki nie przeszkadzają podczas dłuższych wypraw? Też można się przyzwyczaić? " Nie przeszkadzają, jest głośniej , to fakt, ale jest też fajniej. Ja do tego półroku dochodziłem i gryzłem sie czy wiercić, czy nie. I nie żałuję, jest super. Pewnie, ze to nie to, co puste wydechy, albo specjalne tłumiki, ale efekt nie jest najgorszy. Większość z nas nie jeździ na oryginalnych tłumikach.Poza tym mówią, ze "głośne wydechy ratują życie" - i pewnie coś w tym prawdy jest.Najlepiej zrobisz jak pojeździsz z kims kto ma inne wydechy, sam posłuchasz i sam zdecydujesz.tu na forum jest spory watek na ten temat.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 (edytowane) Witam Koledzy mam pytanie Czy jest jakiś atlas lub przewodnik z opracowanymi trasami dla motocyklistów ??Typu jaką drogę wybrać by zobaczyć ciekawe miejscaCzy raczej kożystacie ze standardowych atlasów w czasie planowania wycieczki ??? Pozdrawiam Wszystko zależy od tego co chcesz zobaczyć j i jak długo ma trwać Twoja wycieczka. Pozycji książowych jest dużo ale moim zdaniem warto poczytać np. Świat Motocykli i te aktualne i wydania archiwalne. Ja jednak najczęściej przeglądam fora regionalne i zwyczajnie internet "guglując" dany region. Popatrz ile fajnych miejsc jest >tutaj< i >tutaj< i >tutaj< i >tutaj< i >tutaj< i ... A co do wierconych tłumików to kierowcy one nie przeszkadzają raczej w żaden spośób, co do ich uciążliwości to trzeba chyba zapytać tych co jadą za nami lub z nami tzn. naszego plecaczka bo całe decybele walą w tył :flesje: Osobiście jako już troche doświadczony jeździec takiego sprzęta z tłumikami wierconymi polecam zebrać troche kasy i kupić dodatkowe tłumiki np. SilverTail. Super dźwięk, bass, decybele odchodzą od motocykla lekko w bok no i nie są tak głośne jak puste rury co nie powoduje pękania gmoli u kolegów jadących za nami ani trwałych uszkodzeń słuchu u plecaczka po 10 minutach jazdy :banghead: . Manipulowanie z wiertłami przy tłumikach jest zwyczajnie nieodwracalne no i co będzie jak Policja zechce nas wysłać na badanie do stacji diagnostycznej :lapad: lub będzie nam się chciało wyjachać np. do Szwajcarii albo innej Francji na weekendową kawke. Skąd wtedy przykręcić rury bez dziur :banghead: Edytowane 16 Marca 2008 przez dziubek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Super. Właśnie o to mi chodziło. Wczoraj w nocy czytałem od początku ale doszedłem tylko do 20strony. Moim zdaniem najlepsze rozwiätanie to-to z dekielkami ,ktörymi w razie potrzeby(przeglädu) zakrywasz wywiercone otwory. Dekielki przykrecasz na dwie srubki np: M5 we wczesniej nagwintowane otwory w tlumiku. Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam, jesli obawiacie sie przegladu lub zbyt glosnego wydechu po rozwierceniu to polecam kupic na wymiane. Mam na sprzedaz nawiercone tlumiki do xvs 650 zdjete z mojego Draga gdy go sprzedawalem - poszedl na jeszcze glosniejszych. Przebieg 8 tys km, chromy doskonałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Opcja z dekielkami wydaje mi się całkiem, całkiem rozsądna. Można je wozić w schowku i w razie kontroli oraz zagrożenia utraty papierów zamontować na miejscu. Rozważam taką możliwość ale podejdę do tego na spokojnie i profesjonalnie (na ile pozwolą warunki) Na razie czytam i zbieram opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.