STYK Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Pytanie mam istotne.Przypadkowo zobaczyłem, że dwie śruby, które są nad prędkościomierzem w Dragu 650 są u mnie poluzowane. Chciałem dokręćić ale one wchodzą tylko w jakieś gumy (jakby podkładki) i zadnego gwintu tam nie ma. Wgląda na to, że cała atrapa prędkościomierz trzyma się tylko na dolnej, jednej śrubie. macie też tak, czy u mnie ktoś jakąś manianę odwalił kiedyś? Zbiornik był lakierowany, to może wtedy coś spartolili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 W mojej byłej Princessie (dragu 650), trzymały wszystkie trzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam. Wszystkie trzy sruby jednakowo mocno trzymajä konsole. Sprawdz co masz pod gumowä tulejkä najmniejszej sruby, a bedziesz wiedzial ,czego brakuje tulejkom pod dwie görne dluzsze sruby. Niestety sam tego nie sprawdzalem, ale konsole mialem zdjetä, - ale sruby dokrecalem mocno, tak ze konsola lezy nieruchomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Koledzy, jeszcze jedno pytanie:Jakiej pojemności powinien być akumulator do 650-ki - znalazłem dwa 9,5 Ah i 12 Ah. Alternator poradzi sobie z wiekszym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZAFARO34 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Koledzy, jeszcze jedno pytanie:Jakiej pojemności powinien być akumulator do 650-ki - znalazłem dwa 9,5 Ah i 12 Ah. Cześć STYKHAYNES podaje że powinien być następujący akumulator12V, 10AhTyp GT12B4Typem bym się nie przejmował Jeśli założysz 12Ah alternator powinien sobie z nim poradzić O ile nie będziesz za dużo jeździł po mieście i alternator będzie miał możliwość go naładować Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Moja xvs 650 custom 99r. ma akumulator 10 Ah, a spotkalem w nowszych Classicach 11 Ah. Przy moim mam dodatkowe dwie lampy na swiatla dlugie i akumulator 10 Ah jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam Pytanie z rodzaju tych głupich. Ma ktoś z Was alarm w dragu 1100. Chciałbym coś takiego sobie zamontować, ale zastanawia mnie fakt, gdzie zamontować jednostkę sterującą i syrenę, przychodzi mi na myśl jedynie miejsce na narzędzia. Jeśli kupę alarm to i tak pojadę do elektryka z montażem, tylko gdzie się taki gadżet montuje. Pytam z ciekawości. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Syrene proponuje w miejsce standartowego sygnalu dzwiekowego :icon_mrgreen: A cale urzadzenie alarmowe, taj jak dobrze kombinujesz, w schowku :icon_mrgreen: Edytowane 2 Marca 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAREK Z Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam Pytanie z rodzaju tych głupich. Ma ktoś z Was alarm w dragu 1100. Chciałbym coś takiego sobie zamontować, ale zastanawia mnie fakt, gdzie zamontować jednostkę sterującą i syrenę, przychodzi mi na myśl jedynie miejsce na narzędzia. Jeśli kupę alarm to i tak pojadę do elektryka z montażem, tylko gdzie się taki gadżet montuje. Pytam z ciekawości. PozdrawiamWitamZ tego co się orientuje to syrenka nie powinna byc narażona na deszcz ponadto montujac ją w widocznym miejscu bedzie łatwo ja unieszkodliwic, a o estetyce niewspomnę.W moim wypadku syrenke zamontowałem na ramie pod zbiornikiem paliwa ,niewidać jej a i deszcz jej nie siegnie .Centralka nie jest duża to i na nią tam miejsce znalazłemJak dobrze popatrzysz to i w swoim pewnie znajdziesz miejsce pod zbiornikiem,a schowek zawsze ci się przyda POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Syrene proponuje w miejsce standartowego sygnalu dzwiekowego :wink: Hmm ok, jednak wydaje mnie się, że syrena powinna być w miejscu niedostępnym, by złodziej nie potraktował jej np. pianką poliuretanową w celu zagłuszenia. A cale urzadzenie alarmowe, taj jak dobrze kombinujesz, w schowku :cool: W 1100 do schowka z biedą włożysz 2 paczki papierosów, a nakombinować nie bardzo się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam Pytanie z rodzaju tych głupich. Ma ktoś z Was alarm w dragu 1100. Chciałbym coś takiego sobie zamontować, ale zastanawia mnie fakt, gdzie zamontować jednostkę sterującą i syrenę, przychodzi mi na myśl jedynie miejsce na narzędzia. Jeśli kupę alarm to i tak pojadę do elektryka z montażem, tylko gdzie się taki gadżet montuje. Pytam z ciekawości. Pozdrawiam Proponuje zainstalowac alarm w ktorym syrena jest wbudowana w jednostke sterujaca (odpada szukanie miejsca na syrene) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Fakt, konstruktorzy nie rozpieścili nas wielkością schowka. A co w takim razie, jest po lewej stronie pod chromowana atrapa ??? :D Bo jest taka sama jak w 650, ale wynika z tego ze tam jest cus innego niz schowek :crossy: 650 ma bardzo fajny i pojemny ten schowek, wchodzi tam spokojnie litrowa flaszka ..... oleju :D i zestaw roznych kluczy + szmaty + rekawiczki robocze :D Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Po lewej stronie masz zbiorniczek AIS, no i "piórnik" z fabrycznym zestawem kluczy. Po wywaleniu AIS-u mieści się np. sprężarka do klaksonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Po lewej stronie masz zbiorniczek AIS, no i "piórnik" z fabrycznym zestawem kluczy. Po wywaleniu AIS-u mieści się np. sprężarka do klaksonu. x. Maslak czy mozesz powiedziec czym zaslepiales kolanka wystajace z cylindrow po usunieciu AIS'a? Masz moze wymiary tych dynksow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Nie mam wymiarów. W nowym motocyklu jeszcze nie zdjąłem pierońskiego ustrojstwa. W OldMotylku na wystające z głowicy rurki znajomy mechanik nabił "kapturki" mosiężne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.