Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chesz jeździć bezpiecznie kup se żuka i zainstaluj kubełkowe fotele. Rany, przecież wszyscy wiemy że w tego typu motocyklach chodzi o styl . Kolega pytał o wygodę, kłopoty ze zrozumieniem tekstu ?

 

Jesli chodzi o styl to najlepiej wyglada się bez kasku, bez szyby, kamizelka ciężka od orderów itd.

Ale wtedy trzeba zacząć od tatuaży.

 

A jeśli chodzi o wygodę, to pewnie machanie głową żeby spojżeć na licznik zbyt wygodne nie jest ale też jeżdżenie w otwartym kasku w paskudna pogode do najwygodniejszych nie należy. Zestaw kask otwarty + maseczka sprawdza sie tylko częściowo.

No chyba, że traski od knajpy do knapy tylko - to wtedy bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę mówił o bezpieczeństwie. Tylko o wygodzie. Kaskt otwarty plus odpowiednia szyba zapewnia naprawdę dużą ( maksymalną , dozwoloną prawem ) wygodę. Muchy nie lecą do gęby i wiatr nie przeszkadza. Można się napić lub wytrzeć nos , kiedy masz katar, bez konieczności zatrzymywania i zdejmowania. Spróbuj się wysmarkać w integralu, a już kichnięcie .... a feee, szyba cała zapluta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę mówił o bezpieczeństwie. Tylko o wygodzie. Kaskt otwarty plus odpowiednia szyba zapewnia naprawdę dużą ( maksymalną , dozwoloną prawem ) wygodę. Muchy nie lecą do gęby i wiatr nie przeszkadza. ...

 

Tylko jak masz wersję clasic. Przy wersji custom już niekoniecznie. W otwartym leci spod koła na twarz. Szybka w kasku jest bardziej brudna od wewnetrznej strony niż na zewnątrz :wink: piach zgrzyta między zebami :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pytał o wygodę, kłopoty ze zrozumieniem tekstu ?

 

 

 

Jak i części infantylnych postów z tego działu ... Rośnie lista ulubieńców EKG :biggrin: Gratuluję

 

A wracając do meritum...

 

Nie będę mówił o bezpieczeństwie. Tylko o wygodzie. Kaskt otwarty plus odpowiednia szyba zapewnia naprawdę dużą ( maksymalną , dozwoloną prawem ) wygodę. Muchy nie lecą do gęby i wiatr nie przeszkadza.

 

Jakbym Cię w maju tego roku wsadził w Mostarze na moto i kazał zapie**alać do Polski w jet-cie, to po powrocie panie kolego takich herezji byś nie opowiadał ... ale do 2oo, jak na na Starówkę pod kolumnę, jak najbardziej sie nadaje wyłącznie taki kask

Edytowane przez Prot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehoo

 

Witaj w gronie DragStarow.

 

Co do wygody to zalezy czy chodzi o halas, deszcz czy inne robaki. Jezdze raz z szyba raz bez niej. Wczoraj dla tegoz przykladu bez bo dosc krotka trasa (WOSP). Jednak na wyjazdy poza miasto ( :icon_evil: plus predkosc pow. 80-90 km/h) zakladam zawsze szybe i kask szczekowy. Jak Ci bedzie za glosno to stopery w uszy i łeb nie boli (czyli wygodnie). Jednak bezpieczenstwo na pierwszym planie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyklop, ty to jesteś "Gość", normalnie prawdzimy "Easy rajder" :biggrin:

 

p.s. A co do kasku, to ostatnio widziałem w Paradzie WOŚP, kolesia co miał szczękowca ale w trakcie parady zrobił sobie kask otwary zakładając szczęke na tył kasku, nie wiem co to za model itd. ale nie wyglądało to jakoś dziwnie i naprawde fajna sprawa :wink:

 

Ten kask to SHARK

http://www.shark-evoline.com/

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

chciałbym poruszyć temat RISERS-ów. Przymierzam się do zamontowania ich

w swojej maszynie dla poprawy komfortu jazdy.

 

Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie ? zalety, wady ? czy w ogóle warto ?

 

Chętnie poznam opinie ludzi korzystających z tego typu rozwiązań.

 

pozdrawiam

 

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już kiedyś pisałem, jeździłem z riserami 4 i 1/2 cala (do góry i nieco w tył). Mam 1,72 m wzrostu i dość krótkie ręce; sylwetka mi się wyprostowała i więcej miałem swobody manewrowania. Myślę, że ludzie ok. 1,80 nie potrzebują tego ustrojstwa. I ja dałbym radę jeździć bez, ale "z" było zdecydowanie wygodniej. Także obrotomierz obecny w tym modelu ProOne, oddawał usługi przy synchronizacji.

Old Motylek ma już następcę, zarejestrowanego. Po trzech classikach wsiadłem na customa; mniej powszechny i praktyczny, ale do dalekich podrózy mam teraz ST. Pozdrawiam Kolegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze mam taką samą szybę jak ty i lightbary z roadstyle ,wszystko u mnie gra. Podnieś sobie szybę i jedno oczko wyżej i lekko pochyl na siebie , lightbary wejdą a będzie ci sie dużo lepiej jeździć , kąt pochylenia dobierz eksperymentalnie.

Mi udało się tak ustawić ,że do 100 na godzinę mogę bez problemu jeździć w otwartym kasku i nie wieje po oczach.

Edytowane przez slaczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze mam taką samą szybę jak ty i lightbary z roadstyle ,wszystko u mnie gra. Podnieś sobie szybę i jedno oczko wyżej i lekko pochyl na siebie , lightbary wejdą a będzie ci sie dużo lepiej jeździć , kąt pochylenia dobierz eksperymentalnie.

Mi udało się tak ustawić ,że do 100 na godzinę mogę bez problemu jeździć w otwartym kasku i nie wieje po oczach.

 

 

slaczek, co prawda do tej pory jeździłem z szybą w dolnej pozycji, ale podczas prób montażu

wspominanych lightbarów, kombinowałem na różne sposoby równiez unosząc szybę do góry.

Jak Tobie udało się przykręcić te boczne płaskowniki do których jest mocowana szyba ? podgiąłeś ?

 

Jak to powiedział gość z RoadStyler, jestem za bardzo wymagający .... no cóż, lubię jak wszystko pasuje

i nie trzeba robić dzikich przeróbek, zwłaszcza jeżeli to nie kosztuje 5 zeta.

Tak wiec zamówiłem sobie oryginały .... :bigrazz:

 

W sezonie spróbuje pojezdzic z szyba w gornej pozycji, skoro tak zachwalasz ....

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,odnośnie AIS to raczej powinien być ,ja mam Road Stara ze Stanów i był[już go nie ma bo wyjąłem],a odnośnie osłon to powinny pasować ale lepiej to zmierzyć rozstaw otworów.Piter

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli już mowa o AIS , to czy gra jest warta świeczki ?

czy faktycznie po zdemontowaniu jest odczuwalna różnica ? (teorię znam i potrafię zrozumieć)

zastanawiam się jeszcze jaki ma to wpływ na gwarancje - którą mam

jeszcze prze 1.5 roczku ...

 

pozdrawiam

Edytowane przez piotrpuzicki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...