Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jakiś czas temu znalazłem gdzieś na forum wątek z przednim zawieszeniem , a teraz nie mogę trafić na niego . Ktoś pisał tam o zbyt miękkim przednim zawieszeniu czy ktoś miał już podobny problem ?? czy jest jakieś w miarę proste rozwiązanie ?? Mnie podczas jazdy po niewielkich wybojach błotnik dobija do wałka zawieszonego pod kierunkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie jakiś czas temu znalazłem gdzieś na forum wątek z przednim zawieszeniem , a teraz nie mogę trafić na niego . Ktoś pisał tam o zbyt miękkim przednim zawieszeniu czy ktoś miał już podobny problem ?? czy jest jakieś w miarę proste rozwiązanie ?? Mnie podczas jazdy po niewielkich wybojach błotnik dobija do wałka zawieszonego pod kierunkami

Hy, akurat jestem w temacie bo i u mnie tak było.

Rada: wymień olej w lagach - byle nie przesadź z ilością - ja przesadziłem i teraz mam prawdziwy hardkor ... niemal na sztywno jest ... Jeśli jedak pożądasz szegoś bardziej ekstremalnego - zmień sprężyny na progresywne - ale odradzam - wymiana oleju wystarcza a przy polskich dziurach eee drogach ... każda dziura w jezdni nie będzie się kończyć "pierdut" - fakt faktem ... teraz błotnik już nie dobija :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 

Pozdrawiam

Kjujik

Edytowane przez Kjujik
Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej dzięki za odpowiedź i właśnie o taką chodziło , jaki olej polecacie i ile powinno się wlać do jednej lagi , a i czy jest możliwość odessania czy trzeba rozbierać lagi ??

Hy, zatem tak:

- Yamaha zaleca olej 10 WT Yamahy ;)

- co i ile wlać --> link do instrukcji serwisowej

 

Pozdrawiam

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Miroslaw!

widze ze smigasz Dragstarkiem 1100 :clap:

napisz mi prosze czy dobrze robie ze tak uparlem sie na kupno tej kochaniutkiej maszyny :P

Masz doswiadczenia praktyczne,wiec troche wiesz na ten temat :D

PS.jestem laikiem kupilem sobie do szlifowania formy :) livana125 custom.

ciekaw jestem jaki Dragus jest w prowadzeniu :crossy:

Pozdrawiam

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem jaki Dragus jest w prowadzeniu :)

Pozdrawiam

:icon_evil:

 

Bardzo przyjemnie się prowadzi i dość łatwo opanujesz jego ciężar i gabaryty.

 

Generalnie pogląd jest taki, że jak mu nie przeszkadzasz zbytnio to sam świetnie sie prowadzi,

jak panienka z dobrego domu :)

Potrafi wybaczyć drobne błędy i ogólnie jest przyjażnie nastawiony do właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem..Wiem :icon_razz:

mam 178 a czy to ma znaczenie?

lifankiem szlifuje jazde,ale docelowym moto jest kochany Dragstar 1100 :(

niestety dosiadlem go na sucho w salonie,ale nie jezdzilem.

 

178 jest ok.

Jestem zwolennikiem teorii, że dragstar, pomimo tego, że jest sporym motocyklem, to jednak, ze względu na położenie podłóg, dla wysokiego jeźdźca nie pasuje i wygląda on na nim fatalnie :), a i wygoda jazdy na tym cierpi.

 

 

Panowie a czy to takie wazne ILE :icon_eek:

Wazne aby degustowac sie jazda a jesli chcecie szybko to proponuje po plkastiku sobie kupic :flesje:

Przepraszam za zlosliwosc ;)

Ale tak jakos wyszlo :wink:

 

Oczywiście, że ważne. :bigrazz:

najbardziej lubię jeździć z prędkościami w granicach 80-100.

Ale przecież czasem warto mieć zapas mocy i prędkości, czasem się śpieszę na spotkanie gdzieś w Polsce, i jakbym jechał 90-ką to bym jechał pół dnia.

Czasem trzeba szybko wyprzedzić kolumnę tirów, wtedy przyśpieszenie do 160 - 170 się bardzo przydaje i tyle.

A czasem to po prostu lubię poczuć silny podmuch wiatru w klatę... :cool:

Edytowane przez Mikosław
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 198cm wzrostu i też daje radę ;) . Do wszystkiego się można przyzwyczaić. I jeszcze nikt mi nie powiedział że wyglkądam śmiesznie na nim. Pewnie z grzeczności :bigrazz:

 

Wszyscy wiemy, że każdy motocykl można troszke do(customizo)stosować do swoich potrzeb...

Zapodaj jakieś foto - Ciebie na motocyklu, to ocenimy czy wyglądasz zabawnie czy nie.

No i sam powiedz czy jak skręcasz kierę to nie stukasz sie w kolano... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy wiemy, że każdy motocykl można troszke do(customizo)stosować do swoich potrzeb...

Zapodaj jakieś foto - Ciebie na motocyklu, to ocenimy czy wyglądasz zabawnie czy nie.

No i sam powiedz czy jak skręcasz kierę to nie stukasz sie w kolano... :)

Na chwilę obecną nie mam foty na której jestem na motorze. Kierownice maksymalnie podniosłem, tzn. odchyliłem od siebie na tyle, na ile mi owiewka pozwalała. Jest w miare ok. Kolanami czasami dotykam do kierownicy, ale tylko w pełnym skręcie i tylko przy manewrowaniu. Wtedy nogi mam na ziemi, nie na stopkach więc nie ma problemu... jak już wspomniałem do wszystkigo się można przyzwyczaić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

178 jest ok.

Jestem zwolennikiem teorii, że dragstar, pomimo tego, że jest sporym motocyklem, to jednak, ze względu na położenie podłóg, dla wysokiego jeźdźca nie pasuje i wygląda on na nim fatalnie :wink:, a i wygoda jazdy na tym cierpi.

 

To w takim wypadku i ja sie podlacze do oceny. :)

Czy majac 186 cm wzrostu wygladam na Dragu 650 smiesznie i jest dla mnie za maly ??? :bigrazz:

Ocena ze zdjec podanych w linku w stopce :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim wypadku i ja sie podlacze do oceny. :)

Czy majac 186 cm wzrostu wygladam na Dragu 650 smiesznie i jest dla mnie za maly ??? :eek:

Ocena ze zdjec podanych w linku w stopce :wink:

 

 

Co kto lubi, wyglądasz nienajgorzej, ale kolano sięga powyżej linii zbiornika paliwa... :)

Jednemu się podoba, innemu nie. Po dłuższej jeździe może być niewygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to dokladnie moge nogami ( udami ) objac zbiornik, tak jak zalecaja mistrzowie jazdy na motocyklach.

Ponadto bardzo szybko w razie sytuacji awaryjnej, nogi znajduja oparcie na ziemi :)

Ja nie narzekam, jezdzi mi sie bardzo dobrze i wygodnie. :wink:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...