grzegorz9139 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 I tak trzymaj, tylko nie przesadź, bo się za bardzo przyzwyczai ;)Ten typ tak ma :) Z czasem, sama na to wpadnie, że lepiej by chłop jeździł na moto niż chodził na baby. :biggrin: Zbymus, Witam. A moja to möwi zebym tylko motorem na baby nie jechal! :P Bo na moto wieksze szanse niz na pieszo!!! :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Bo Ty Grzegorz młodzian jesteś. W naszym wieku to już tylko lecą na Lexusa, Merca S, Jaguara, BMW7 i im podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megamega Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 :eek: Witam szanowne grono :banghead: mam pytanko bo przeglądam formum juz jakiś czas i nie mogę znależć tematu....a mianowicie:piszę w imieniu mojego faceta ( bo on do pisania ostatni :crossy: ) ostatnio sprzedał intrudera 700 na ktorym jezdził 2 sezony - pwod - z deczka miał lat bo 86 rocznik i troche malo dynamiczny na trasie np. twierdził, że tak do 100 silnik chodził pięknie ale potem juz czuł ze sie meczy... teraz od jakiegoś czasu przeglada oferty bo chce kupić nowe moto i pod uwagę bierze inrudera 1100 bo wiekszy silnik itd. ale strasznie podobaja mu sie drag stary - niestety z przyczyn finansowych silnik wiekszy jak 650 nie wchodzi w rachubę... jezeli chodzi o koszta to roznica miedzy tymi dwoma moto to szczegolnie lata bo za ta ta sama cene moze byc intruder z poczatku lat 90 lub drag star z konca 90-tych... no i dylemat co brać ? jakie są wasze opinie ? ps. wiem ze jezdzicie dragstarami ale co na jego miejscu byscie zrobili...moze ktos ma namiary na ja :buttrock: kies fajne moto tak do 12 tys. - dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 :banghead: Witam szanowne grono :lapad: moze ktos ma namiary na ja :buttrock: kies fajne moto tak do 12 tys. - dzieki Szukaj w dziale sprzedazy, ale sprzet w okolicach 14-15 tysiecy do targowania, of course :eek: :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ms27 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 .... i troche malo dynamiczny na trasie np. twierdził, że tak do 100 silnik chodził pięknie ale potem juz czuł ze sie meczy... teraz od jakiegoś czasu przeglada oferty bo chce kupić nowe moto i pod uwagę bierze inrudera 1100 bo wiekszy silnik itd. ale strasznie podobaja mu sie drag stary - niestety z przyczyn finansowych silnik wiekszy jak 650 nie wchodzi w rachubę... jezeli chodzi o koszta to roznica miedzy tymi dwoma moto to szczegolnie lata bo za ta ta sama cene moze byc intruder z poczatku lat 90 lub drag star z konca 90-tych... no i dylemat co brać ? jakie są wasze opinie ? ps. wiem ze jezdzicie dragstarami ale co na jego miejscu byscie zrobili...moze ktos ma namiary na ja :banghead: kies fajne moto tak do 12 tys. - dziekiWitaj, jako jeden z powodow zmiany moto podalas malo dynamiczny silnik, moim zdaniem DS 650 bedzie w takim razie zlym wborem, DS ma po prostu slabszy silnik od moto ktore teraz ujezdzacie. Na waszym miejcu szukalbm cos wiekszego np. Intrudera 1400, pewnie bedzie kosztowal wiecej niz 12 tys.. ale nie duzo wiecej. Zobacz jeszcze tutaj: http://www.motorbikes.be/en/compare/248/2317/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulus Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 :D że tak do 100 silnik chodził pięknie ale potem juz czuł ze sie meczy... intruder z poczatku lat 90 lub drag star z konca 90-tych... no i dylemat co brać ? jakie są wasze opinie ? ps. wiem ze jezdzicie dragstarami ale co na jego miejscu byscie zrobili...moze ktos ma namiary na ja :banghead: kies fajne moto tak do 12 tys. - dzieki Moim skromnym zdaniem, jak się przesiadać to na 1100. Przesiadka z siedemsetkina 650 jest bez sensu bo sobie polepszy tylko rocznikowo a jak mu przeszkadzamało mocy to i rocznik niewiele pomoże.Jeździć jak motong jeździ i dozbierać na draga 1100:)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epterode Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) jaki tam jest olej i jaka lepkosc itp i ile i jaka marka i czy tez trzeba rozgrzac moto ? przed wymiana i czy tam jest jakis filterek czy nie i gdzie jest wskaznik czy leje sie do krawedzi dzieki znalzlem takei cus to tez tak isam do moejgo czy inny do 1100 Za dużo oleju? coś mi się nie widzi, ponieważ oleju do dyferencjału wlewa się pod sam korek.W VS1400 jest taki sam jak w VS800 czyli klasy: SAE90 i jakości wg.API: GL-5 (cokolwiek to oznacza) A wchodzi go tam niewiele - 200-220ml Edytowane 3 Lipca 2008 przez epterode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliusz55 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 A takie coś mieliscie ?Po raz pierwszy zdarzyło mi się stanąć na środku drogi z powodu braku benzyny. Mimo, że NIE MIAŁEM przełączone na rezerwę ! Pusty bak. Czy ktoś ma pomysł, dlaczego ?pozdrawiamJuliusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 A takie coś mieliscie ?Po raz pierwszy zdarzyło mi się stanąć na środku drogi z powodu braku benzyny. Mimo, że NIE MIAŁEM przełączone na rezerwę ! Pusty bak. Czy ktoś ma pomysł, dlaczego ?pozdrawiamJuliuszA czemu się dziwisz ? Jak nie przełączyłeś na czas na rezerwę, to silnik swoje wypalił (łącznie z tym co było w gaźniku) i zgasł. Też tak raz miałem jak nie przełączyłem na czas. Trzeba było przekręcić kranik na RES, pokręcić troche rozrusznikiem żeby pompa napełniła gaźniki rezerwowym paliwem, dopiero wtedy zapali i jechać na stację benzynową. Proste. Rezerwa wystarcza na ca 50 km. Skąd wiesz, że było pusto ? Bo nie chlupało w baku ?, czy weszło Ci całe 17 litrów jak tankowałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epterode Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 chlopaki co zalac do dyfra motula czy castrola ? dragsstar 1100 2006 rok 8tyskm http://www.moto-akcesoria.pl/advanced_sear...n_description=1 czy castrola http://www.allegro.pl/item394762409_castro...niowy_0_5l.html bo juz sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Mi sie coś zdaje że Ty te wszystkie wymiany na siłę robisz.Sprawdz w serwisówce jaka jest częstotliwość wymiany oleju w dyfrze i wymiany świec.Przy 8tys km to chyba za wcześnie,nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epterode Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 no co ty hehe przeciez przy takim przebiegu trzeba wymienic przy nowym moto przeciez na dotarciu w sumie jest kazdy ci to powie nawet mi mowili ze za pozno to jak w koncu? panowie jaka roznica jest w oleju motul 5000 a 5100 ? 10w-40 ? bo nie wiem ktory zalac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliusz55 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 A czemu się dziwisz ? Jak nie przełączyłeś na czas na rezerwę, to silnik swoje wypalił (łącznie z tym co było w gaźniku) i zgasł. Też tak raz miałem jak nie przełączyłem na czas. Trzeba było przekręcić kranik na RES, pokręcić troche rozrusznikiem żeby pompa napełniła gaźniki rezerwowym paliwem, dopiero wtedy zapali i jechać na stację benzynową. Proste. Rezerwa wystarcza na ca 50 km. Skąd wiesz, że było pusto ? Bo nie chlupało w baku ?, czy weszło Ci całe 17 litrów jak tankowałeś ? Dzięki Tatakis.Może nie było zbyt widoczne, ale napisałem, że był pusty bak. Pusty oznacza że nie było w nim benzyny.Czy ktoś miał coś takiego ?Może uszczelki kranika do wymiany? Wiem, że bywają do kupienia zestawy naprawcze do kraników. Może puszczają wtedy z całości razem z rezerwą ? Dzis mi, jutro tobie może sie to zdarzyć drogi, nieznajomy brachu.To jak ?PozdrawiamJUliusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 A może miałeś poprostu kranik otwarty na rezerwę?Sprawdz dobrze. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliusz55 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 A może miałeś poprostu kranik otwarty na rezerwę?Sprawdz dobrze. Witaj, Piter,Dziękuję za troskę.Pojęcie rezerwy, położenie kranika, konieczność przełączania ...itp... to abecadło.Będąc cycatą blondynką może i miałbym z tym problem.Czekam na odpowiedź kogoś , kto miał taki przypadek.Pozdrawiam Juliusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.