Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

musze kupic nowy aku do draga 650, co polecacie? (firma aku i gdzie moge kupic-najlepiej net albo woj.opolskie))

 

Jakoze akumulator zelowy bardzo latwo uszkodzic (przemrozic, lub niedoladowac podczas skladowania) zaproponowano mi akumulator z zestawem do samodzielnego napelnienia Unibat CT14B-BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś ma namiary na sklep gdzie mogę kupić wskażnik temperatury oleju który zastępuje zarazem korek wlewu oleju w Dragu 1100.

 

O sklepie nie wiem ale są TU

Pytałem niedawno o sens montowania tego urządzenia ale nie było wielu odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym powrócic do tematu i dowiedziec sie jak inni poradzili sobie ze zmianą wysokosci położenia kierownicy bo ja również sie do tego przymierzam , nawet sprowadziłem już z USA akcesoryjne z yamahy RISERSY o długosci 12 cm. Juz je przymierzałem i z długoscią linek można sobie poradzic zamawiając w Autolince dłuższe o np. 20cm . Ale co z wiązkami przewodów elektrycznych przy kierownicy ? .

 

Chciałbym zapytać, dla potrzeb swego rodzaju statystyki: jak wielu z Was, jeżdżących Drag Starami, widzi potrzebę (albo już ją zrealizowało) podniesienia kierownicy, bo czujecie się nienaturalnie pochyleni, kręgosłup wydaje się napięty, kiepsko ze swobodą operowania w zakręcie? Na którym modelu XVS? Ile macie wzrostu?

 

Witajcie!!! :icon_biggrin: :cool: ;)

Cześć x.Maślak

 

Napiszę i ja swoje 3 gr do ostatnio prowadzonej dyskusji. Dwa ostatnie sezony przejechałem V-Starem 1100 Classic. Przez 1-szy sezon szukałem miejsca za kierą, gdyż mimo 185 cm, 90 kg i w miarę proporcionalnej budowy ciała, miałem mocno wyciągnięte ręce, prawie wyprostowone, i bardzo szybko czułem ból w łokciach. W minionym sezonie zafundowałem sobie risery, wysokie na ok. 10 cm, lekko przekrzywione do kierowcy, cofające kierownicę o 4-5 cm, dodałem oparcie kierowcy i.... rewelacja... bóle w łokciach minęly. Uzyskałem pozycję bardziej wyprostowaną, wygodną, faktycznie "siedzę w siodle". Dodam, że długość oryginalnych przewodów hamulcowych okazała się wystarczająca (na styk). Inna sprawa, że rozglądam się za przewodami w oplocie stalowym, to i tak wymienię. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze obrotomierza, nie umię bez tego ustrojstwa jeżdzić, znowu kasa, trzeba będzie dokupić. W tym miejscu wychodzi kolejna zaleta Virówki, którą ujeżdzałem wcześniej.

Ja także czuję pewien ból w prawej dłoni, ale nie ma dymu bez ognia. Tak musi być. Zastanawiam się nam wymianą manetek na produkty firmy Kuryakyn + dokręcany Thtottle Boss do prawej manetki - jak to po polsku nazwać; występ, pazur, pomagający w operowaniu manetką (zamiennik plastykowej opaski).

Ale się rozpisalem. Pora kończyć. Pozdrawiam wszystkich motonitów, przed nami Nowy Rok, nowy sezon, więc tyle wyjazdów co i powrotów nam wszystkim życzę.

 

Juzek

 

 

Widze, że kolega już jest po doswiadczeniach ze zmianą RISERÓW

Ciekaw jestem jak sobie poradził z przewodami elektrycznymi przy kierownicy , bo do moich riserów o długosci 12 cm są za krótkie tzn. przy skręcaniu kierownicą bardzo sie napinają co z czasem moze prowadzic do zerwania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe, bo ja w Gradzie Gwiazd - moim "bieżącym XVS" - założyłem średni apehanger wysokości 31 cm i przewodów starcza. Fakt, zdjałem bak i plastikowe okładziny główki ramy, żeby wypleść zapas okablowania na zewnątrz, ale swobodnie starczyło!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe, bo ja w Gradzie Gwiazd - moim "bieżącym XVS" - założyłem średni apehanger wysokości 31 cm i przewodów starcza. Fakt, zdjałem bak i plastikowe okładziny główki ramy, żeby wypleść zapas okablowania na zewnątrz, ale swobodnie starczyło!

 

W takim razie jest jeszcze zapas w elektrycznym okablowaniu dochodzącym do przełączników na kierownicy ?

Jesli tak, to operacja podniesienia kierownicy będzie sprowadzała sie tylko do wymiany linek.

 

Mam 183 cm i dla mnie pozycja za fabryczną kierą jest ok, nic mnie nie boli.

 

Ja mam 180 cm wzrostu i fabryczne zamocowanie kierownicy rownież mi nie przeszkadza, ale wymusza na kierowcy pochylenie do przodu co niestety nie pozwala przyjąc tzw. relaksacyjnej pozycji jazdy z podnózkami na gmolach bo nie ma dobrego dosiadu w siodle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to melduj meilem kiedy tu bedziesz. To moze pod Louis`em na Holzhauserstr. sie spotkamy?

Tam jestem systematycznie czesto. Pozdro :)

 

Dzięki za zaproszenie, masz mnie tam na bank. Naitha też jest chętna na spotkanie, co mnie również cieszy bo miałem przyjemność Ją poznać. Ja jak wiesz chcę kupić już niebawem, więc może uda się na moim nowym do Ciebie, a jak nie to służbowo autem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O sklepie nie wiem ale są TU

Pytałem niedawno o sens montowania tego urządzenia ale nie było wielu odpowiedzi.

 

Bylo, bylo wiele odpowiedzi, nie koniecznie w temacie Dragow :banghead:

Jedna wazna konkluzja wynikajaca z tej dyskusji byla taka ze taki termometr w miejsce korka oleju to tylko bajer i nie podaje prawdziwej temperatury panujacej w silniku. Olej czasami pada na czujnik i nic to nie daje

Termometr ( czujnik )powinien byc zainstalowany gdzies w dole miski olejowej i z tamtad poprowadzone przewody do zegara przy kierownicy. Wtedy to ma sens .... :clap:

 

Okey ;) to w następnym sezonie będę :)

 

Propozycja nadal aktualna, wiec jak bede w czerwcu to mozesz sprzeta oblookac.

Wlasnie odebralem go z serwisu i przegladu :crossy: i 100 funtow poszloooooooo :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciężki jest taki DragStar 1100? Trudny w prowadzeniu? Początkujący da radę? Niesamowicie mi się ten model podoba, pewnie będę jeździł z pasażerką i z bagażami a nie chcę żeby mnie wyprzedali ciągle.

 

 

A cóż w tym dziwnego, że będą Cię wyprzedzali? Chyba, że rowerzyści lub starcy na wózkach.

Tak poważnie, to trzeba się trochę pouczyć jeździć. Ciężki jest. Każdy moto jest inny ale DS prowadzi się OK. Mocy może nie ma porażającej ale ten moment obrotowy. Gwarantuję Ci, że do setki nie odstaje od sportowych.

Merlin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiecie jestem nowy, więc nie znam Was wielu, a mam pytanie czy któryś z Was już mi poznanych będzie na dniach otwartych 1-4 maj w Katowicach?

Może Ty Merlin? albo Mausser , macie blisko .

 

ps. dostałem około godziny21.20 od kogoś wiadomość na gg. ale zaraz po jej otwarciu wysypało się gg i jedyne co zdążyłem przeczytać z nadawcy to początek (jak się przedstawil) " ozz no własnie i nie zdążyłem dalej , a jest paru, więc proszę odezwij się jak możesz, jak nie dziś to jutro.

Pozdrawiam

Edytowane przez Monitor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiecie jestem nowy, więc nie znam Was wielu, a mam pytanie czy któryś z Was już mi poznanych będzie na dniach otwartych 1-4 maj w Katowicach?

Może Ty Merlin? albo Mausser , macie blisko .

 

Hm ja na pewno nie będę, planuję jakąś konkretną trasę. Popytaj na forum śląskich motocyklistów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...