Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w zeszłym roku jeździłem jeszcze na takim sprzęcie jak ma Luca, udało mi się załatwić kasę i przesiadłem się na draga. Nie rozumiem za bardzo stwierdzenia " nie kupuj 650-tki". Faktem jest że silnik jest tam najsłabszy w porównaniu do virago535 czy draga 1100, ale ja właśnie jeżdże 650-tką i jestem z niej bardzo zadowolony. I wcale nie narzekam że mam przyśpieszenie takie jakie mam. To wszystko zależy od techniki jazdy. Mi wystarcza takie przyśpieszenie jakie jest, a i na trasie więcej jak 100km/h nie popędzam. A mój wybór padł na 650-tkę dlatego że virago mi się aż tak bardzo nie podobają, a na 1100 mnie nie było stać.

Luca jeśli twoim następnym motorem będzie dragstar chociażby 650-tka to od razu ci mówie że odczujesz kolosalną różnicę. A wiem co mówię gdyż ja ten scenariusz w sumie nie cały rok temu przerabiałem :)

No różnica będzie napewno, choć i z tego maleństwa jestem zadowolony. Chcę kupiś DS jako drugi motocykl, bo tego co mam raczej nie sprzedam. Wiadomo, że gdyby było mnie stać to kupiłbym DS1100 ale jak na razie za wysokie progi na moje możliwości. Za tą samą kasę co DS 650 można mieć Virago 1100 i kupe mocy więcej, tylko właśnie chodzi o wygląd i DS to jest to :icon_mrgreen:

A jazdę to preferuję spokojną 80km/h i nawet mniej jak widoki ładne, tylko, że na trasie niestety trzeba zachrzaniać bo cię rozjadą. Na tym swoim bączku na trasie jadę 120km/h i tak jestem wyprzedzany, nie było by w tym nic co by mnie mogło wytrącić z radości jazdy, gdyby nie wyprzedzanie przez puchy o włos i zajeżdzanie drogi przy takich prędkościach. Taki DS 1100 byłby idealny ale 650 też niczego sobie.

 

Interesuje mnie jeszcze, czy komuś udało się zajeździć DS 650 i przy jakim przebiegu to było? Spodziewam się, że będę musiał wybierać między tymi z większym przebiegiem a nie wiem co mnie potem czeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zastanawiałeś sie nad samodzielnym przywiezieniem motocykla z za granicy? Może wtedy byłby to kompromis między ilością posiadanych pieniędzy - przebiegiem - rocznikiem.

Niestety, sam nie mam na to czasu ani możliwości. Raczej wchodzi w grę kupno tutaj w kraju przez pośrednika lub od jakiegoś właściciela.

Zanim nazbieram kasy to pewnie jeszcze stanieją :)

Czy przebieg 50-60tyś na DS650 to dużo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może ten temat sie już był ale pozwolę sobie zapytać z jakimi prędkościami jeżdzicie na poszczególnych biegach Drag Starem 650 oraz jakie jest max prędkość przelotowa bez żyłowania silnika. Ja jeżdże:

1 bieg - do 20km/h

2 bieg - do 40km/h

3 bieg - do 60km/h

4 bieg - do 80km/h

5 bieg - powyżej 80km/h

 

Jeśli chodzi o biegi:

4 - włączam przy 50 km/h

5 - od 60-70 km/h

Tak zresztą podaje moja instrukcja obsługi i tak na moje ucho jest ok (mówimy o pojemności 650. Jusza ma silnik 1100 więc tam można chyba go troszkę bardziej przeciągnąć)

Moja prędkość przelotowa to 100 km/h (małe wtedy spalanie 4.2l / 100km. Pewnie gdybym jechał z 80 km/h było by jeszcze mniejsze :buttrock: ).

Poza tym wydaje mi się że dla silnika najlepsza prędkość na piątym biegu to 80-100km/h

 

Czy przebieg 50-60tyś na DS650 to dużo?

 

Wydaje mi się że nie problemem będzie ilość nastukanych kilometrów, tylko jak kto użytkował moto przez te 50000, 60000 km. Autami robi się dużo, dużo więcej km i jeśli były dobrze eksploatowane to nie ma problemu z nimi. To samo się tyczy motorów - tak mi się zdaje. Nie wiem jak z silnikiem bo ten u nas jest chłodzony powietrzem. Nie wiem o ile to może skrócić żywotność silnika w porównaniu z tymi co są chłodzone wodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawne są takie niskie przebiegi... :)

Wydawałoby się, że np. Niemcy czy Amerykanie mimo, że mają lepsze drogi i dłuzsze odleglości do przebycia, po zakupie motocykla jeżdżą tylko po własnym podwórku.

Lepiej chyba wziąć dobrego mechanika który oceni zużycie silnika i nie patrzeć na licznik.

5-10 tys. km rocznie to jest moim zdaniem realny przebieg. Więc 5 letni motocykl musi mieć od 25 do 50 tys. km przebiegu. Oczywiście może mieć i 1200 km jak ktoś ma ochotę w to uwierzyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mogę pojąć kto sprzedaje taki fajny pięcioletni motorek z przebiegiem zaledwie 7tyś.

Chińczyka to mogę zrozumieć ale DS ?

 

Czesc Luca :flesje:

Odpowiem Ci za jednym zamachem na Twoje watpliwosci:

Jak chcesz Draga 650 to swoja bede sprzedawal w przyszlym roku i sciagam ja do Polski, wiec ............. masz problem z glowy :icon_mrgreen: cenowo rowniez bo nie bede na niej zarabiał

To po pierwsze. Po drugie: mozesz trafic na Draga z przebiegiem 7000 tysiecy i to jeszcze autentycznym, tylko ................ przelicz sobie ile kilometrow miesiecznie taki motocykl robil i jak mu serducho gra.

Mam sasiada co kupil nowke sztuke HD w zeszlym roku a przejechal nim moze z 500 mil. Caly czas stoi w garazu.

Nie wazny jest duzy przebieg jak maszynka jest zadbana. W krajach gdzie sezon trwa caly rok, przebiegi rzedu 15-20 tysiecy rocznie to nic specjalnego. Moj ma 40000 tysiecy mil a chodzi jak trzeba.

Kwestia jak motor byl uzytkowany.

I spokojnie 650 Ci wystarczy :flesje:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam drobny problem w moim DS 650 (posiadam go od dwóch tygodni). Ostatnio jeźdiłem i skończyło mi sie paliwo mimo że kranik był w położeniu ON a nie RES. Nie rozumiem dlaczego motor wypalił całe paliwo bez przekręcania kranika w położenie rezerwy. Przecież skoro nie ma lampki rezerwy po to jest położenie rezerwy kranika żeby nie zabrakło w drodze paliwa. Motocykl powinien zgasnąć na położeniu ON gdy zostanie ok 3 litry paliwa i to jest informacją że trzeba jechać na stacje, a tu zaskoczenie. Ponadto na pełnym baku przejechałem 270km co oznaczałoby ze motocykl spala ok 6litrów/100km (co prawda różnie nim jeździłem czasem ostrzej czasem spokojniej). Proszę o info co może byc tego przyczyną za co z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz zapchany kranik w położeniu rezerwy i dlatego po przekręceniu kranika paliwo nie leciało, proponuję przeczyścić kranik. Poprzedni właściciel mojego DS opowiadał o podobnym przypadku - pojechał do serwisu, wyczyścili mu kranik i po krzyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam drobny problem w moim DS 650 (posiadam go od dwóch tygodni). Ostatnio jeźdiłem i skończyło mi sie paliwo mimo że kranik był w położeniu ON a nie RES.

 

Czy jesteś pewien że kranik ustawiłeś na ON a nie na RES. Ja jak kupiłem motorek myślałem że ta krótsza część tej dźwigienki kranika wskazuje położenie. Jak mi brakło paliwa to się okazało że jednak ta dłuższa. Nie zrobiłeś czasem tego samego błędu co ja? Co do spalania to trochę dużo ci chlupnął. Mi spokojnie przejeżdża 300km gdy mam pełny bak paliwa i dodatkowo około 45km na rezerwie :crossy: .

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dźwigience kranika jest strzałka aktualnie wskazywanego położenia więc chyba o pomyłce nie ma mowy. Sprawdze czystość kranika może tu jest przyczyna, chociaż jak mi się skończyło paliwo to patrzyłem do baku i było pusto. Jeszcze jedno pytanie, jaki lejecie olej do DS650 (nie zamierzam oszczędzać chce być pewny że mam dobry olej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie, jaki lejecie olej do DS650 (nie zamierzam oszczędzać chce być pewny że mam dobry olej).

 

Do swojego leję:

 

"Półsyntetyczny olej silnikowy Motul 5100 ESTER 15W50

 

- zawiera specjalne dodatki zapewniające doskonałą ochronę zębom zębatek,

- doskonała ochrona przy wysokich obrotach silnika,

- nadaje się do wszystkich pojemności silników, do użytku w ruchu miejskim i poza miejskim oraz na drogi nieutwardzone,

- spełnia normy: API SG, CCMC G-4, JASO MA."

 

i jest bardzo OK. :)

Edytowane przez Maro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do swojego leję:

 

"Półsyntetyczny olej silnikowy Motul 5100 ESTER 15W50

 

- zawiera specjalne dodatki zapewniające doskonałą ochronę zębom zębatek,

- doskonała ochrona przy wysokich obrotach silnika,

- nadaje się do wszystkich pojemności silników, do użytku w ruchu miejskim i poza miejskim oraz na drogi nieutwardzone,

- spełnia normy: API SG, CCMC G-4, JASO MA."

 

i jest bardzo OK. :notworthy:

 

Ja używam polecanego przez kolegę (jeździ na nim już jakiś czas - najpierw Virago 535 teraz Shadow 1100)

bardzo podobnego półsyntetycznego MOTUL 5100 ESTER 10W/40 4T (zakres temperatur -10; +45, normy API SG/SH/SJ/SL)

Link do przykładowej aukcji na Allegro aby zobaczyć jak wygląda pojemnik:

http://www.allegro.pl/item214881287_motul_...cykl_10w40.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mojego 98 rok kupiłem na jesieni z realnym przebiegiem 10 tys udokumentowanym przez książke serwisową. Jestem jego trzecim właścicielem a poprzedni właściciele byli dobrze po 50 i jeździli naprawde spacerowo wokół komina :icon_mrgreen: .A le to była okazja ,gość sie wystawił tylko raz w świecie motocykli w czerwcu 06,zadzwoniłem do niego wysłał mi fotki na maila ,i potem konwersowaliśmy do pażdziernika.

Cena zaczeła sie od 18 a skończyła się na 16 jak pan się przekonał że jego maleństwo pójdzie w naprawde dobre ręce :clap: . Ja juz od pażdziernika zrobiłem na nim 6tys,połowe z tego co motorek zrobił przez 8 lat :crossy:

 

 

 

Witam

Swojego draga posiadam od pół roku i niestety też nie mogę przejechać więcej na pełnym baku niż 270 km.

może mam złą tecnikę jazdy? amoże coś innego?

 

po za tym czy ktoś z was wie jak rozwiercić orginalne tłumiki bosą bardzo ciche a na nowe na razie mnie nie stać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...