grzegorz9139 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 A ja jak będę to też mogę? :icon_mrgreen: :( Jak bedziesz-to mozesz (tylko motorem przyjedz) :crossy: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naitha Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Jak bedziesz-to mozesz (tylko motorem przyjedz) :lalag: :crossy: Okey ;) to w następnym sezonie będę :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kieubi Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 musze kupic nowy aku do draga 650, co polecacie? (firma aku i gdzie moge kupic-najlepiej net albo woj.opolskie)) Jakoze akumulator zelowy bardzo latwo uszkodzic (przemrozic, lub niedoladowac podczas skladowania) zaproponowano mi akumulator z zestawem do samodzielnego napelnienia Unibat CT14B-BS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Witam czy ktoś ma namiary na sklep gdzie mogę kupić wskażnik temperatury oleju który zastępuje zarazem korek wlewu oleju w Dragu 1100. O sklepie nie wiem ale są TUPytałem niedawno o sens montowania tego urządzenia ale nie było wielu odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Pytałem niedawno o sens montowania tego urządzenia ale nie było wielu odpowiedzi. Niestety jadäc na moto nie widac zegara temp. oleju ! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Chciałbym powrócic do tematu i dowiedziec sie jak inni poradzili sobie ze zmianą wysokosci położenia kierownicy bo ja również sie do tego przymierzam , nawet sprowadziłem już z USA akcesoryjne z yamahy RISERSY o długosci 12 cm. Juz je przymierzałem i z długoscią linek można sobie poradzic zamawiając w Autolince dłuższe o np. 20cm . Ale co z wiązkami przewodów elektrycznych przy kierownicy ? . Chciałbym zapytać, dla potrzeb swego rodzaju statystyki: jak wielu z Was, jeżdżących Drag Starami, widzi potrzebę (albo już ją zrealizowało) podniesienia kierownicy, bo czujecie się nienaturalnie pochyleni, kręgosłup wydaje się napięty, kiepsko ze swobodą operowania w zakręcie? Na którym modelu XVS? Ile macie wzrostu? Witajcie!!! :icon_biggrin: :cool: ;) Cześć x.Maślak Napiszę i ja swoje 3 gr do ostatnio prowadzonej dyskusji. Dwa ostatnie sezony przejechałem V-Starem 1100 Classic. Przez 1-szy sezon szukałem miejsca za kierą, gdyż mimo 185 cm, 90 kg i w miarę proporcionalnej budowy ciała, miałem mocno wyciągnięte ręce, prawie wyprostowone, i bardzo szybko czułem ból w łokciach. W minionym sezonie zafundowałem sobie risery, wysokie na ok. 10 cm, lekko przekrzywione do kierowcy, cofające kierownicę o 4-5 cm, dodałem oparcie kierowcy i.... rewelacja... bóle w łokciach minęly. Uzyskałem pozycję bardziej wyprostowaną, wygodną, faktycznie "siedzę w siodle". Dodam, że długość oryginalnych przewodów hamulcowych okazała się wystarczająca (na styk). Inna sprawa, że rozglądam się za przewodami w oplocie stalowym, to i tak wymienię. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze obrotomierza, nie umię bez tego ustrojstwa jeżdzić, znowu kasa, trzeba będzie dokupić. W tym miejscu wychodzi kolejna zaleta Virówki, którą ujeżdzałem wcześniej.Ja także czuję pewien ból w prawej dłoni, ale nie ma dymu bez ognia. Tak musi być. Zastanawiam się nam wymianą manetek na produkty firmy Kuryakyn + dokręcany Thtottle Boss do prawej manetki - jak to po polsku nazwać; występ, pazur, pomagający w operowaniu manetką (zamiennik plastykowej opaski).Ale się rozpisalem. Pora kończyć. Pozdrawiam wszystkich motonitów, przed nami Nowy Rok, nowy sezon, więc tyle wyjazdów co i powrotów nam wszystkim życzę. Juzek Widze, że kolega już jest po doswiadczeniach ze zmianą RISERÓW Ciekaw jestem jak sobie poradził z przewodami elektrycznymi przy kierownicy , bo do moich riserów o długosci 12 cm są za krótkie tzn. przy skręcaniu kierownicą bardzo sie napinają co z czasem moze prowadzic do zerwania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 A to ciekawe, bo ja w Gradzie Gwiazd - moim "bieżącym XVS" - założyłem średni apehanger wysokości 31 cm i przewodów starcza. Fakt, zdjałem bak i plastikowe okładziny główki ramy, żeby wypleść zapas okablowania na zewnątrz, ale swobodnie starczyło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Mam 183 cm i dla mnie pozycja za fabryczną kierą jest ok, nic mnie nie boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 A to ciekawe, bo ja w Gradzie Gwiazd - moim "bieżącym XVS" - założyłem średni apehanger wysokości 31 cm i przewodów starcza. Fakt, zdjałem bak i plastikowe okładziny główki ramy, żeby wypleść zapas okablowania na zewnątrz, ale swobodnie starczyło! W takim razie jest jeszcze zapas w elektrycznym okablowaniu dochodzącym do przełączników na kierownicy ?Jesli tak, to operacja podniesienia kierownicy będzie sprowadzała sie tylko do wymiany linek. Mam 183 cm i dla mnie pozycja za fabryczną kierą jest ok, nic mnie nie boli. Ja mam 180 cm wzrostu i fabryczne zamocowanie kierownicy rownież mi nie przeszkadza, ale wymusza na kierowcy pochylenie do przodu co niestety nie pozwala przyjąc tzw. relaksacyjnej pozycji jazdy z podnózkami na gmolach bo nie ma dobrego dosiadu w siodle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monitor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 No to melduj meilem kiedy tu bedziesz. To moze pod Louis`em na Holzhauserstr. sie spotkamy? Tam jestem systematycznie czesto. Pozdro :) Dzięki za zaproszenie, masz mnie tam na bank. Naitha też jest chętna na spotkanie, co mnie również cieszy bo miałem przyjemność Ją poznać. Ja jak wiesz chcę kupić już niebawem, więc może uda się na moim nowym do Ciebie, a jak nie to służbowo autem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 O sklepie nie wiem ale są TUPytałem niedawno o sens montowania tego urządzenia ale nie było wielu odpowiedzi. Bylo, bylo wiele odpowiedzi, nie koniecznie w temacie Dragow :banghead: Jedna wazna konkluzja wynikajaca z tej dyskusji byla taka ze taki termometr w miejsce korka oleju to tylko bajer i nie podaje prawdziwej temperatury panujacej w silniku. Olej czasami pada na czujnik i nic to nie dajeTermometr ( czujnik )powinien byc zainstalowany gdzies w dole miski olejowej i z tamtad poprowadzone przewody do zegara przy kierownicy. Wtedy to ma sens .... :clap: Okey ;) to w następnym sezonie będę :) Propozycja nadal aktualna, wiec jak bede w czerwcu to mozesz sprzeta oblookac.Wlasnie odebralem go z serwisu i przegladu :crossy: i 100 funtow poszloooooooo :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 A ciężki jest taki DragStar 1100? Trudny w prowadzeniu? Początkujący da radę? Niesamowicie mi się ten model podoba, pewnie będę jeździł z pasażerką i z bagażami a nie chcę żeby mnie wyprzedali ciągle. A cóż w tym dziwnego, że będą Cię wyprzedzali? Chyba, że rowerzyści lub starcy na wózkach. Tak poważnie, to trzeba się trochę pouczyć jeździć. Ciężki jest. Każdy moto jest inny ale DS prowadzi się OK. Mocy może nie ma porażającej ale ten moment obrotowy. Gwarantuję Ci, że do setki nie odstaje od sportowych.Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas84 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) Kolego tu masz sklep internetowy:http://www.moto-center.pl/index.php?cPath=...5acdbe86a384027 Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez Przemas84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monitor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) Jak wiecie jestem nowy, więc nie znam Was wielu, a mam pytanie czy któryś z Was już mi poznanych będzie na dniach otwartych 1-4 maj w Katowicach?Może Ty Merlin? albo Mausser , macie blisko . ps. dostałem około godziny21.20 od kogoś wiadomość na gg. ale zaraz po jej otwarciu wysypało się gg i jedyne co zdążyłem przeczytać z nadawcy to początek (jak się przedstawil) " ozz no własnie i nie zdążyłem dalej , a jest paru, więc proszę odezwij się jak możesz, jak nie dziś to jutro. Pozdrawiam Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez Monitor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jak wiecie jestem nowy, więc nie znam Was wielu, a mam pytanie czy któryś z Was już mi poznanych będzie na dniach otwartych 1-4 maj w Katowicach?Może Ty Merlin? albo Mausser , macie blisko . Hm ja na pewno nie będę, planuję jakąś konkretną trasę. Popytaj na forum śląskich motocyklistów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.