jacek1 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Witam. Pytam w imieniu kolegi. Kumpel ma Hondę VT 500 i porobione co tylko możliwe ( zawory, gażniki, pierścienie itd. ). Gdy silnik jest zimny odpala z dotyku, gdy złapie temperaturę trzeba kilka razy kręcić rozrusznikiem. Cewka jedna zmieniona. Wymienić drugą ;) Czego się przyczepić :bigrazz: Pozdrawiam. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 u mnei w VT500byklo podobnie..padla membranka w kraniku i puszczalopaliwo do cylindra...niewiele bo niewiele ale puszczlo i jak jzusie silnik zagrzal to bylo na tyle bogato ze ciezkobylo odpalic..powymianie membranki bylo juz ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Maniek. Mam pytanie. Jakie masz świece, o jakiej ciepłocie i idzięki za odpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Co do membrany to napewno może i to być przyczyną ale moim zdaniem jedną z najprawdopodobniejszych wersji będzie zbyt mały luz zaworowy. Proponuje CI to obadać raz jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Najczestsza przyczyna jest po prostu za slaba bateria i problemy z ladowaniem jej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Membrana w kraniku zmieniona, zawory ustawiane i jeszcze raz sprawdzane. Bateria chyba też odpada, bo jak zimny pali na dotyk. Ma ktoś jeszcze inne pomysły ( tylko sensowne) Za podpowiedzi dzięki. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Cewke sprawdziles a przewod wys. napiecia. Mialem tak kiedys w aucie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Tak jak pisałem moto nie jest moje. Gościu wymienił cewkę, ale tylko jedną. Trzeba chyba spróbować wymienić też drugą, albo szukać w elektryce. A może ktoś miał podobny problem :biggrin: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Membrana w kraniku zmieniona, zawory ustawiane i jeszcze raz sprawdzane. Bateria chyba też odpada, bo jak zimny pali na dotyk. Ma ktoś jeszcze inne pomysły ( tylko sensowne) Za podpowiedzi dzięki. :biggrin: Kolego, to ze zimny odpala na dotyk o niczym nie swiadczy. Niech kolega sprawdzi sobie jakie napiecie ma na klemach baterii przy wlaczonych swiatlach i niepracujacym silniku.Potem to samo na pracujacym silniku majac wolne obroty i potem 5 tys obrotow.Na cieplym silniku wzrastaja opory przejscia i caly prad jaki bateria jest w stanie wyprodukowac potrafi wziac rozrusznik, a nie starcza juz na zaplon.W dodatku uklady tyrystorowe przestaja pracowac gdy napiecie w instalacji spadnie ponizej 12V.Tak ze radze sprawdzic najpierw ten scenariusz, a potem ewentualnie dalej szukac dziury w calym. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 27 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Dzięki Adam M. Zaczniemy od tego. Pzdr. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.