MiND Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 w simku mam tak ze jak krece magnetem (w dobra strone) to przed gpz jest ciezej (kompresja) jak przejdzie ten punkt to po chwili (tlok zejdzie o okolo 1cm) jest znów ciezko. "doswiadczenie" te jest na wkreconej swiecy bez niej wal sie luzno obraca. magneto nigdzie nie trze. cylinder,lozyska maja okolo 1500 km. dodam ze mam wypelniacze walu ale one byly mocno spasowane i nic nie tarło. pytanie 2 czy jest mozliwe aby te wypelniacze (korki zaimpregnowane) palily sie ?? bo jak wykrece swiece to leci dymek i to nie przez chwilke ale nawet z 1min tak jakby sie cos palilo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 ja tez mam identycznie wiec chyba to jest orginalnie a dymek mi leci nawet wiecej niz min i nie mam korkow to jest normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 dymek pozostaje po spalonej mieszance i to normalny objaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Proponuje posukac sobie w internecie, badz w jakiejs ksiazce zasade dzialania silnika 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 i tu problem w tym ze ja znam "niby" zasade pracy 2T, ale nierozumiem dlaczego 2 razy punkt sprezania. dlatego prosze mądrzejszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 pomyśl przecież nad tłokiem robi się (niedosłownie) próżnia w tym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 pomyśl przecież nad tłokiem robi się (niedosłownie) próżnia w tym momenciePRÓŻNIA!!!!???? :) HAHAHAHA no to teraz dowaliles :icon_razz: Zacznijmy tak. Dwusów ma kanały w cylindrze przez ktore przeplywa paliwo i spaliny . W momencie gdy tłok idzie w górę, zasysane jest paliwo do komory korbowej. Następnie tłok schodzi z powrotem do dolnego martwego punktu. W komorze korbowej wówczas tworzy się ciśnienie, a nad tłokiem podciśnienie(ale nie próżnia czy tam jak to nazwales "niedosłownie próżnia"). Tłok schodzi dalej, odsłania kanał wydechowy równocześnie odsłania kanał przepływowy, i wypychane są spaliny. Tak to działa Pozatym nie GPZ tylko GÓRNY MARTWY PUNKT czyli w skrócie GMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.