Vanishing Point Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Witam, czy jest ktos kto montowal jakies szersze tylne laczki do V STARa lub podobnego moto? Jak sie to udalo osiagnac i kto ma najszersza? :buttrock: Sam sie nosze z zamiarem takiej przerobki wiec wszelkie opinie mile widziane. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Przeczytaj >TEN< temat. Ogólnie - lepiej nie przesadzić z rozmiarem - moto nijak nie chce jeździć w zakrętach :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Chciałem się przyłączyć do opinii Krasnala, dodając tylko, że i z przodu to ważne. Na dwóch z trzech XV535 eksperymentowałem z gumką raptem o rozmiar większą: 100/90 zamiast 90/90-19. Motocykl dużo gorzej słucha w łuku, jest mniej intuicyjny. W Drag Starze od maja zeszłego roku mam na przedzie Metzelera Marathon ME880. Jestem zachwycony! Pracował w zestawie z Dunlopem K555, ale teraz spróbuję i na tył założyć ME WW, bo wróciłem z majówki zupełnie bez bieżnika. No i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanishing Point Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Dzieki za odpowiedzi, niestety cos za cos, ale z drugiej strony taka 200 musi pysznie wygladac :D W koncu to jeszcze nie taki potwor (ludzie jezdza na wiekszych spaslakach) ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Do VTX-a 200 w miejsce 180 - tutaj link http://www.rattlebars.com/vtx/vtx.html niby są zadowoleni. Jak mi się skończy ta co mam to chyba się skuszę na ME 880 200/60/16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 To jeszcze zalezy od wyprofilowania opony i twojego stylu jazdy, widziałem w rajchu kapcie 220 tylko że jakies takie bardziej stożkowate były??Patent polagał na tym że podczas przechyłu większa powieżchnią opony stykasz się z asfaltem a podczas jazdy prosto mniejsza powoduje to oczywiście wysoką oponę (odwrotność niskoprofilowanych) cos takiego zerżnięte z Moto GP do chopperów, ot tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 siemka jesli chodzi o dragstarka to mam wlozona felge 6x16 i opone 200/16 ME 880 jesli chcesz cos wiecej w temacie to zpraszam na GG to ci wyjasnie co i jak z szrokimi laczkami do Dragstarka mozna tez wlozyc 240 ( taka bedzie w przyszlym roku zalozona jesli nie sprzedam sprzeciorka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Pamietajcie tylko ze im szezej z tylu tym gorzej w zakretach a nie chcecie chyba jezdzic tylko na wprost do zbyt szerokich opon trzeba tez zmienic nieco zawieszenie je mam fabrycznie 200 i nie mam ochoty zmieniac na szezej :) :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.