Wyatt Opublikowano 12 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2003 witam ja 3 lata temu na Hondzie 125 VT objechalem pol europy ,z dziewczyna 55 kg, bagazem kompletnym nawet patelnie mialem i poduszeczki pod glowe ,namiot materace spiwory no i nnnnnnnnajwazniejsze PSA :D :D :D ,tam bylismy we troje moja dziewuszka pies (CICIA ) i ja .Srednia wyszla jakies 80 kilosow ,miejscami jechalismy do 120 /h benzynki 2,5 litra na 100 bylo wspaniale Teraz jezdze wild star 1600 i takiej przyjemnosci juz nie mam pozdrawiamDAKOTA Bo to najlepiej smakuje. Ważne są chęci i zapał. Wytrzyma czy nie, dojedziemy? gdzie będziemy spać? znowu pod chmurką? a może w ogóle? :DQrwa, znowu brudne ręce, pani w kasie na stacji benz. dziwnie sie patrzy,To dojechało? - pyta Rodak 1000km od Ojczyzny...eeeh Jedź !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrrrrrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2003 Czolem! Gdzies na tym forum widzialem opis wypadu dwoch osob. Jedna jechala na SHL (ale nie wiem czy nie byla to 175) a druga na WSK 125. Pojechali do Chorwacji 8O i wrocili. Bezawaryjnie. WSKa byla z lat 60 8O . Jak znajde to podrzuce linka.A wiec da sie :D. Nie musi to nawet byc jakis super nowoczesny motocykl :D.Sam chcialbym sie wyrwac na jakas taka szalona wyprawe swoja Wiesia... Moze na poczatek nad polskie morze...Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2003 Mam to... http://forum.motocyklistow.swiata.pl/viewt...0&highlight=wsk Milej lektury :D. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 15 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2003 W przypadku AF-1 na pewno nie będzie problemu z przegrzewaniem, problem może stanowić mały bak paliwa, tankowanie co 40 minut(albo i częściej) może być troszkę irytujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stepow Opublikowano 15 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 So... Jestem usatysfakcjonowany ale tylko w połowie . Cały czas nie wiem jakie są objawy przegrzewania się silnika. Oczywiście zdaje sobie sprawę że to przychodzi z praktyką, ale jakieś generalne objawy chyba są? Gruss! I.Witaj, Przegrzewanie się silnika mozna poznać w ten sposób - silnik nagle zaczyna ciężej pracować, zamykasz gaz i naciskasz sprzęgło, jesli silnik natychmiast zgaśnie - był bardzo przegrzany, niemal na granicy zatarcia - toczysz się aż do zatrzymania aby go maksymalnie wychłodzić, robisz przerwę ok. 20 minut i jedziesz dalej. Jeśli przymkniesz gaz i naciśniesz sprzegło a silnik pracuje dalej na małych obrotach tak jak zwykle, możesz jechać dalej. Aby uniknąć przegrzania silnika, dobrze jest mieć ustawiony poprawnie zapłon i skład mieszanki (niebezpieczna jest zwłaszcza mieszanka za uboga), dobrze jest jechać na 3/4 otwarcia przepustnicy, z prędkością ok. 70-80% prędkości maksymalnej.W zasadzie pojazd jest tak zaprojektowany aby nie przegrzał się silnik. Zaszkodzić mu może jazda "na maksa", trzeba też uważać na długich stromych podjazdach w górach, w przypadku gdy silnik zaczyna słabnąć - konieczne jest studzenie, silnikowi bez wymuszonego chłodzenia nie służą też długie postoje w korkach, ważne żeby podczas postoju silnik pracował na małych obrotach (wydziela wtedy niewiele ciepła) .W normalnej eksploatacji przerwę robię co ok. 50 min., ale nie po to aby przestudzić silnik, ale żeby rozprostować kości i trochę odpocząć. Przejeżdzałem nawet po kilka godzin bez przerwy w upalny dzień i silnik się nie przegrzewał, dotyczy to też bardzo prostych silników bez chłodzenia wymuszonego takich jak np. w komarach czy ogarach, którymi kiedyś bardzo dużo i daleko jeździłem. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 15 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 na moich dawnych 50ccm robiłem trasy rzędu 170km bez postojów.mowa o Jawie i Derbi. Derbi chłodzone cieczą przez całą trasę goniłem 90-100km/h a i Jawkę 586 czyli Mosquito goniłem przez całą trasę około 70km/h (wiatrołap dużo słabszy od Derbika). Trasy pokonywałem z gratami zlotowymi.Tak więc 125ccm jak Aprilka spokojnie da rade w trasie nawet przy prędkościach typu 100-110km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danski Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 ...ja nie widzę żadnego problemu chłopie! ...ja dosyć dawno co prawda (1996) przejechałem 12 000km w ciągu 3 tygodni skuterem Bajaj'em 150 ccm (jak ktoś nie zna niech pyta) z dziewczyną na pokładzie... wojaż odbyła się z Wawy na Nordkapp (najdalej wysuniety na północ Europy cypel) i spowrotem... bezawaryjnie! ...oczywiście parę "gum" złapalismy... Podpowiem...Bajaj to indyjska produkcja na włoskiej licencji Vespy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajky Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 (edytowane) Nie napisales jaka trasa ale pewnie da rade, przygotuj go tylko odpowiednio przed wyjazdem (czyszczenie swiec, filtra powietrza, regulacja gaznika... nie wiem co ty tam masz) i wez podstawowe czesci zamienne (zarowki, swieca, detka, klucze...) no i nie na maksa tylko tak 70-80% manetki gazu. Ja swoim Kymco Super9 LC 50ccm, z zonka i duzym plecakiem na podnozku oraz malym na plecach zony + kalimata pod plecakiem czyli ok. 150-160kg na moto :bigrazz:, ze 3 tyg. temu bylem w gorach. Trasa ok. 120km w jedna strone, kawalek drogi pod gore, troche sie meczyl ale dal rade, nawet kontrolka temp. sie nie zapalila, mialem jeden postoj jakies 10min na siku :icon_mrgreen: i rozprostowanie kosci i ze 2 po 2-3min na zerkniecie na mape lub pytanie o droge. Cala trase przejechalem bez awarii.pzdr Edytowane 31 Lipca 2007 przez pajky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperCube Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 (edytowane) :bigrazz: :icon_mrgreen: przedmówcy ;) spójrzcie na daty poprzednich postów Edytowane 31 Lipca 2007 przez SuperCube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajky Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 :icon_mrgreen: ;) przedmówcy :) spójrzcie na daty poprzednich postówNo fakt ktos go odswiezyl, nie zauwazylem, wlazlem na forum i kliklem "nowe posty" :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ildiavolo Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Siemano! Moja żonka na Varadero 125 ciupnęła już 3 razy trasę Kraków-Wiedeń (Ja jechałem z przodu na swoim moto)A za dwa tygodnie będziemy jechać trasą 4000km do Niemców, Francji, Belgii i Holandii.Poza tym że prędkość przelotowa znacznie spada to wszystko inne jest o.k. tzn. plusy przesłaniają minusy.Jednak już żonka zdecydowała - na następny sezon musimy jej kupić już coś większego. Pzdr. :buttrock: ZŁY B. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danski Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 przedmówcy spójrzcie na daty poprzednich postów...może założycielowi wątku już się to nie przyda, ale potencjalnemu "poszukiwaczowi" podobnego tematu owszem... przecież wielu klubowiczów odsyła do opcji "szukaj"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.